Jaspeeer123 Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Ik snap trouwens niet dat iedereen Italië zo geweldig vindt.:xd: En zoals eerder gezegd mijn favo's: Australië en België. Israël maakt denk ik ook wel kans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Funkmaster in me gaat voor Australië. Maar omdat de gemiddelde mens geen smaak heeft zal die wel niet winnen. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Top 10 zal denk ik bestaan uit de volgende landen: Australië Zweden Noorwegen België Israël Estland Rusland Georgië Armenië Azerbeidzjan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Schatje hoor, die Litouwse. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Helemaal mee eens. Echt een heel mooie dame uit Litouwen. Servië daarentegen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Guy Sebastian (d) Zo meteen onze Loïc (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Australië, Zweden en België tot nu toe hoor. Estland ook wel aardig. Wat mij betreft Australië als winnaar, lekker nummer en goede act. Eerste drie landen steken er wel bovenuit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Niets boven Lane Moje in 2004, wat heel Europa aan het huilen heeft gemaakt. :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Spanje :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 jezus, mevrouw De Gea is ook niet bepaald verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Australië Zweden België Rusland Italië Estland Noorwegen Oostenrijk Letland Duitsland/Servië/Azerbeidzjan (gedeeld 10e dan maar) Zo zou ik hem invullen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Vond Estland en België wel toffe nummers, misschien Noorwegen ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Persoonlijke voorkeur gaat uit naar Noorwegen, maar denk dat de act van Zweden de doorslag gaat geven. 1. Zweden 2. Rusland 3. Australië 4. Noorwegen 5. België 6. Italië 7. Armenië 8. Oostenrijk 9. Israel 10. Estland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 1. Letland 2. Duitsland 3. Rusland 4. Zweden 5. Servië 6. België 7. Cyprus 8. Slovenië 9. Italië 10. Estland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 1.België 2.Oostenrijk 3.Australie 4.Estland 5.Duitsland/Rusland Sukkeltje van de dag. Engeland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Israël of Australië wint dit. Die andere landen krijgen nooit punten van buren. Zweden is overhyped. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Mijn persoonlijke top 10. Of in ieder geval de landen waarvan ik hoop dat ze hoog eindigen/winnen. 1. Noorwegen 2. Zweden 3. Rusland 4. België 5. Australië 6. Italië 7. Estland 8. Spanje 9. Litouwen 10. Israel Maar ik verwacht dat landen als Armenië, Azerbaijan landen als Spanje en Litouwen nog uit de top 10 kunnen duwen. Die zullen wel weer onwijs veel stemmen krijgen. Ik zou niet durven zeggen wie er wint. Zweden, Noorwegen, Rusland en België liggen voor mij heel dicht bij elkaar, maar vind persoonlijk Noorwegen net even het lekkerst ofzo. Maar mocht één van die andere drie winnen vind ik dat ook meer dan terecht. Zou wel leuk zijn al het eens tot het einde spannend bleef met de eindstand. Vond Engeland, Letland en Albanië echt bedroevend. Vooral de Engelse inzending, als je dat instuurt neem je het echt niet meer serieus. Best goed gezongen enzo hoor, maar ik vind niet dat dit op een songfestival thuis hoort. Verder eigenlijk best wel een hele aardige finale, maar overwegend prima nummers. Kon Cyprus, Polen, Griekenland, Slovenië, Roemenië, Montenegro en Georgië ook prima waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Geen lijstje, maar Belgie en Letland kwalitatief gezien met afstand de beste. Ook Australie, Estland en Duitsland konden nog. Of het wel of geen leuk melodietje was boeit me niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Trouwens nog even zitten kijken naar al die acts in vergelijking met Nederland en Trijntje dus. Ik vond twee acts minder denk ik. Albanië en Slovenië, de rest was of qua act of liedje gewoon beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Oh, en Georgië kon ook zingen. Verder ordinaire troep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Gestemd op 03. Israël: "Golden Boy" door Nadab Guedg' 05. Verenigd Koninkrijk: "Still In Love With You" door Electro Velvet 07. Litouwen: "This Time" door Monika Linkytė & Vaidas Baumila 10. Zweden: "Heroes" door Måns Zelmerlöw 12. Australië "Tonight Again" door Guy Sebastian 13. België: "Rhythm Inside" door Loïc Nottet 17. Duitsland: "Black Smoke" door Ann Sophie Dürmeyer Spanje had mijn stem eventueel ook gehad bij een betere plaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Israel is echt lekker nummer. :< Golden boy Haha [MENTION=2872]Djordison[/MENTION];, lekker conflicterend op hetzelfde moment Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Israel zo hoog zou ik als enige tegen vinden vallen. Slecht gezongen vooral, redelijk nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Toch verrast het me dat hier Duitsland vrij vaak genoemd wordt. Vond dat van alle acts misschien wel de minste. Al kwam Slovenië daar ook dicht bij in de buurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Toch verrast het me dat hier Duitsland vrij vaak genoemd wordt. Vond dat van alle acts misschien wel de minste. Al kwam Slovenië daar ook dicht bij in de buurt. Best leuk plaatje. En die Heimat natuurlijk. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten