Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Friends

Rexcoder

Aanbevolen berichten

Friends is een heldige serie. Alle tien seizoenen staan 'begin 2015' ook op Netflix. Ondanks dat ik ze allemaal al minstens twee keer heb gezien het praktisch woordelijk mee kan lullen kijk ik daar naar uit.

Same, gebruik ik Netflix zowaar nog een beetje. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is wel nog eens leuk, maar ben na twee seizoenen afgehaakt, te weinig tijd, mss neem ik het nog wel eens op als ik goesting, tijd heb. Het moet ook niet allemaal op één jaar hé. Die afleevringen gaan heus niet weglopen, tenzij ik morgen onder een vrachtwagen terechtkom, maar who cares ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn ze weer opnieuw begonnen of gewoon die van 15 jaar terug?

Helaas die van vijftien jaar geleden. Kijkt echt heerlijk weg. Jammer dat bijvoorbeeld een 'Chandler' volledig weggezakt was na de serie. Joey/Rachel/Monica (Matt le Blanc/Jennifer Aniston/Courtney Cox) hebben het aardig voor elkaar met verschillende series en films, maar Ross/Phoebe (David Schwimmer/Lisa Kudrow) lijken echt van de aardbodem verdwenen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas die van vijftien jaar geleden. Kijkt echt heerlijk weg. Jammer dat bijvoorbeeld een 'Chandler' volledig weggezakt was na de serie. Joey/Rachel/Monica (Matt le Blanc/Jennifer Aniston/Courtney Cox) hebben het aardig voor elkaar met verschillende series en films, maar Ross/Phoebe (David Schwimmer/Lisa Kudrow) lijken echt van de aardbodem verdwenen. :D

Band of Brothers man!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]eNkxaaQhIPo[/YOUTUBE]

:<:<

Band of Brothers man!

Haha, die was ik even vergeten inderdaad. :D

Trouwens, Paul Rudd zat ook in Friends. Eén van de grappiste acteurs van dit moment. Natuurlijk kan hij maar één rol spelen als een soort grappige huisvader, maar vind 'm echt hilarisch. '60 percent of the time, it works everytime'. :r

bewerkt door Maldini
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het wel leuk om te zien dat mensen die nu Friends 'ontdekken' er ook gewoon van genieten. Ik keek de serie vroeger bijna op repeat, heb alles toch denk ik wel al een keer of vijf gezien in totaal. Toen ik daarna mijn smaak meer ging ontwikkelen (groot woord, gewoon meer en andere series kijken dus) was ik wel benieuwd hoe Friends zou standhouden maar ik moet zeggen dat als ik tegenwoordig een afleveringetje toevallig kijk op TV dat ik het nog steeds even goed vind. Dat mensen die het nu voor het eerst kijken het ook zo goed vinden bevestigt ook weer hoe tijdloos en hoe goed het gewoon is.

Anyway, veel plezier ermee nog Jan ;) Staan je nog mooie tijden te wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het wel leuk om te zien dat mensen die nu Friends 'ontdekken' er ook gewoon van genieten. Ik keek de serie vroeger bijna op repeat, heb alles toch denk ik wel al een keer of vijf gezien in totaal. Toen ik daarna mijn smaak meer ging ontwikkelen (groot woord, gewoon meer en andere series kijken dus) was ik wel benieuwd hoe Friends zou standhouden maar ik moet zeggen dat als ik tegenwoordig een afleveringetje toevallig kijk op TV dat ik het nog steeds even goed vind. Dat mensen die het nu voor het eerst kijken het ook zo goed vinden bevestigt ook weer hoe tijdloos en hoe goed het gewoon is.

Anyway, veel plezier ermee nog Jan ;) Staan je nog mooie tijden te wachten.

Ja heel veel plezier Jan. Ik heb alle afleveringen nu wel 10 keer gezien gok ik, maar ze blijven goed

Dank jullie. Had er eigenlijk minder van verwacht en was puur benieuwd naar Jennifer Aniston, maar ik vind het echt een heerlijke serie. Ben nu halverwege seizoen 2, heb nog zat afleveringen te gaan dus :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ga mss nog eens kijken :) maar vind the big bang theory dus beter

Vind die serie juist maar matigjes. Leuk om af en toe eens een aflevering te kijken, maar zou die serie nooit achter elkaar gaan knallen. Friends kijk ik bij mijn ouders thuis vaak meerdere afleveringen op een rij op de Engelse Comedy Central. Het is dat ik aflevering per aflevering bijna alles wel gezien heb, maar misschien dat ik ooit nog eens alles achter elkaar ga kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind die serie juist maar matigjes. Leuk om af en toe eens een aflevering te kijken, maar zou die serie nooit achter elkaar gaan knallen. Friends kijk ik bij mijn ouders thuis vaak meerdere afleveringen op een rij op de Engelse Comedy Central. Het is dat ik aflevering per aflevering bijna alles wel gezien heb, maar misschien dat ik ooit nog eens alles achter elkaar ga kijken.

Ik kan veel meer lachen met TBBT, maar goed, mss is Friends minder om te lachen, en meer raakpunten voor gewone volk. I don't know.

Trouwens, ik zie bij je locatie Vasteras staan, gisteren is daar een aanslag geweest. Hopelijks niets ernstigs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan veel meer lachen met TBBT, maar goed, mss is Friends minder om te lachen, en meer raakpunten voor gewone volk. I don't know.

Trouwens, ik zie bij je locatie Vasteras staan, gisteren is daar een aanslag geweest. Hopelijks niets ernstigs?

Ik woon daar eigenlijk al een half jaar niet meer, maar had m nog niet terug veranderd. ;c Lees dan ook nu pas van t incident, 2 mensen neergestoken in een IKEA. Ben daar uiteraard wel geweest toen ik dr nog woonde. Gelukkig is bijna iedereen die ik daar kende niet in Zweden voor de zomer. Wel een bizar iets natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik woon daar eigenlijk al een half jaar niet meer, maar had m nog niet terug veranderd. ;c Lees dan ook nu pas van t incident, 2 mensen neergestoken in een IKEA. Ben daar uiteraard wel geweest toen ik dr nog woonde. Gelukkig is bijna iedereen die ik daar kende niet in Zweden voor de zomer. Wel een bizar iets natuurlijk.

En nu woon je in IJsland. Man jaloers op je. Zijn mijn twee favoriete landen: Zweden en IJsland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De grappen uit TBBT komen vaak juist uit Friends :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites