Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Walking Dead

Steef91

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Chiemel:

Mensen deze nog aan het kijken? Zijn uiteraard zwakkere seizoenen, waardoor ik zeker kan begrijpen dat mensen afhaken. Maar ik kan het niet laten, of wil uiteindelijk niks gemist hebben. Maar seizoen 9 is opeens wel vet. Gebeurt gigantisch veel. 

Wij hebben net seizoen 9 afgerond dat op Netflix staat. Dat vond ik inderdaad wel weer een vet seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgehaakt richting het einde van seizoen 9. Begon wel interessant, maar vond het daarna echt snel minder worden.

Ga het nog wel afkijken, maar op dit moment gewoon even geen zin in. Totdat het straks weer begint te kriebelen. Heb al 1 of 2 keer eerder zo'n break gehad bij TWD. Normaal gesproken betekent zo'n break dat ik het ook niet meer afkijk, maar hier kom ik toch altijd weer op terug.

Heb de prequel een kans gegeven, maar dat vond ik tenenkrommend slecht geacteerd en heb dit dus ook maar één seizoen volgehouden.

Er komt komend jaar een sequel las ik net. World Beyond geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei neva:

Afgehaakt richting het einde van seizoen 9. Begon wel interessant, maar vond het daarna echt snel minder worden.

Ga het nog wel afkijken, maar op dit moment gewoon even geen zin in. Totdat het straks weer begint te kriebelen. Heb al 1 of 2 keer eerder zo'n break gehad bij TWD. Normaal gesproken betekent zo'n break dat ik het ook niet meer afkijk, maar hier kom ik toch altijd weer op terug.

Heb de prequel een kans gegeven, maar dat vond ik tenenkrommend slecht geacteerd en heb dit dus ook maar één seizoen volgehouden.

Er komt komend jaar een sequel las ik net. World Beyond geloof ik.

Hoever in seizoen 9 ben je gekomen? Aflevering 15 is wel vet namelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Titan:

Deze serie wordt nog verder uitgemolken dat de gemiddelde koe in Nederland :cab:

On: het lukt me niet om door het laatste seizoen heen te komen, wat verschrikkelijk saai.

Ik moet daar nog komen. Leuke vooruitzichten dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Titan:

On: het lukt me niet om door het laatste seizoen heen te komen, wat verschrikkelijk saai.

1 uur geleden zei Bogatyr:

Ik moet daar nog komen. Leuke vooruitzichten dus.

Op het eind zal er wat meer actie komen, maar ik denk dat de meesten op het eind wel blij zullen zijn dat het dan tot een eind komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-12-2023 om 11:27 zei FMNOOB:

Vanaf vanavond zend STAR Channel (Vroeger FOX) de spin-off van Daryl Dixon uit. 6 afleveringen, maar leuk dat het in een ander land een keer is.  

Is dit de eerste spin off met hem nog of alweer een nieuwe? Dacht dat hij al een tijdje geleden was uitgezonden namelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Chiemel:

Is dit de eerste spin off met hem nog of alweer een nieuwe? Dacht dat hij al een tijdje geleden was uitgezonden namelijk

De eerste. Is al een tijdje beschikbaar als je Disney of AMC+ hebt, dacht ik. Nu wel voor het eerst op de publieke tv in NL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei FMNOOB:

De eerste. Is al een tijdje beschikbaar als je Disney of AMC+ hebt, dacht ik. Nu wel voor het eerst op de publieke tv in NL.

Heb Disney+, maar daar niet voorbij zien komen. Ook niet actief naar gezocht. Heb nu eindelijk redelijk de smaak te pakken bij Lost, pas richting het einde van seizoen 1 (met 20+ afleveringen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites