Mathi Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 Negan moet nog komen, natuurlijk leeft ie dan nog ;) Vond het overigens weer een vette episode :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 Vette episode wel. Wel raar dat Carol ineens zo twijfelde om die blonde af te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 "You know how to bite a dick, Eugene. I mean that with the utmost of respect." :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Ja geweldig. Wel hele rare episode, raar sfeertje.. En wat nou de bedoeling is [spoiler=van]Carol? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twistedjeeh Geplaatst 22 maart 2016 Share Geplaatst 22 maart 2016 Vond het een vette aflevering, kijk elke keer weer uit naar de volgende haha. [spoiler=-]Zouden de mensen die met die kruiwagens met wapens liepen, van Hilltop afkomstig zijn? Dat is namelijk wel het eerste wat ik dacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 22 maart 2016 Share Geplaatst 22 maart 2016 [spoiler=-]Heel raar sfeertje inderdaad, weet eigenlijk niet goed wat te verwachten. Eerste wat door mijn hoofd spookte is dat er een groepje gaat vertrekken, wellicht het groepje wat al langer met elkaar optrekt. Maar hoe en wat, geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 22 maart 2016 Share Geplaatst 22 maart 2016 [spoiler=;;]Ben een trouwe kijker vanaf het begin. Vind het weer rete spannend maar vrees toch wel het ergste. Volgende week zal waarschijnlijk staan in het teken van Carol en TWD kennende komt dat ook terug in de laatste aflevering en zal er vast wel weer een hoofdkarakter sterven. Vrees heel erg dat het voor Darryl of Glenn afgelopen zal zijn :( :( Verder die pijl door dat hoofd van die Denise :huhu: :huhu: Daar gaat je enige arts maar wat ongelofelijk ziek haha :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 22 maart 2016 Share Geplaatst 22 maart 2016 Vond het een vette aflevering, kijk elke keer weer uit naar de volgende haha. [spoiler=-]Zouden de mensen die met die kruiwagens met wapens liepen, van Hilltop afkomstig zijn? Dat is namelijk wel het eerste wat ik dacht. Dat is mij inderdaad ook niet helemaal duidelijk, misschien dat iemand me kan verlichten wat dat aangaat. (d) [spoiler=Ep14]Verder wel hele vette ep vond ik, het was wel te verwachten dat Eugene in de problemen zou komen en dat Abraham hem nog in de gaten zou houden, maar hoe het uiteindelijk allemaal liep was wel heel fraai. De manier waarop Denise dood gaat is ook wel echt briljant, dat ze nog een paar woorden zegt voordat ze naar de grond gaat. En natuurlijk Eugene die Dwight in z'n pik bijt. :-D Einde vond ik wel enigszins matig, met dat shot van dat bankje van Carol. Dat vond ik wel extreem geforceerd en de overgang van de rest van de ep naar het vertrek van Carol vond ik wel heel erg abrubt. Plus dat het me dus niet duidelijk is hoe het zit met die karren met wapens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 Noo dat einde :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 [spoiler=EP15]Ik denk niet dat Daryl dood gaat hoor, gok dat Dwight hem alleen een beetje verminkt heeft als wraakactie voor zijn brandwonden. Verder wel een beetje een matige ep vind ik, die Dwight en z'n groep zijn wel een stel supersluipers. Die blijven mensen omsingelen, die geacht worden goed te zijn in door de bossen jagen. Verder natuurlijk een beetje gek dat Daryl vet graag wraak wil nemen voor die Denise, want hij kende haar nauwelijks volgens mij. Ook gek dat Carol alleen een briefje achterliet voor haar vriendje van twee afleveringen, maar niet voor bijvoorbeeld Daryl (haar BFF). Als ze dat had gedaan was Daryl ook niet achter Dwight en 15 kornuiten gaan jagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 Vond het ook een hele matige aflevering met een leuke cliffhanger aan het einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twistedjeeh Geplaatst 29 maart 2016 Share Geplaatst 29 maart 2016 Vond het ook een beetje een matige aflevering. Vind trouwens sowieso dat de hele atmosfeer in dit seizoen anders is dan in vorige seizoenen. Ben nu wel heel benieuwd naar volgende week : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 maart 2016 Share Geplaatst 29 maart 2016 [spoiler=EP15]Ik denk niet dat Daryl dood gaat hoor, gok dat Dwight hem alleen een beetje verminkt heeft als wraakactie voor zijn brandwonden. Verder wel een beetje een matige ep vind ik, die Dwight en z'n groep zijn wel een stel supersluipers. Die blijven mensen omsingelen, die geacht worden goed te zijn in door de bossen jagen. Verder natuurlijk een beetje gek dat Daryl vet graag wraak wil nemen voor die Denise, want hij kende haar nauwelijks volgens mij. Ook gek dat Carol alleen een briefje achterliet voor haar vriendje van twee afleveringen, maar niet voor bijvoorbeeld Daryl (haar BFF). Als ze dat had gedaan was Daryl ook niet achter Dwight en 15 kornuiten gaan jagen. [spoiler=]Daryl doet dat toch helemaal niet voor Denise man. Althans dat is niet de hoofdreden. Remember een tijd terug dat hij die kerel en nog iemand wou helpen? In plaats daarvan hebben ze Daryl genaaid en gaan lopen met zen motor en kruisboog. Daryl is overigens absoluut niet dood, hij is gewoon in z'n schouder geschoten. Ben wel benieuwd naar de volgende episode. Eindelijk Negan. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 [spoiler=]Daryl doet dat toch helemaal niet voor Denise man. Althans dat is niet de hoofdreden. Remember een tijd terug dat hij die kerel en nog iemand wou helpen? In plaats daarvan hebben ze Daryl genaaid en gaan lopen met zen motor en kruisboog. Daryl is overigens absoluut niet dood, hij is gewoon in z'n schouder geschoten. Ben wel benieuwd naar de volgende episode. Eindelijk Negan. :< [spoiler=;;]Ja hij baalt gewoon dat hij hem een kans heeft gegeven en dat die toen Denise door der kop schoot :huhu: Vond het ook wel een slechte ep. Carol is gewoon hondsdol en waarom besluiten ze allemaal achter elkaar aan te gaan man. Ze zijn 'zo bang' dat er een aanval komt en dan gaan ze allemaal weg. Wel ziek dat Carol die gasten allemaal overhoop schoot :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Is nou volgende aflevering de finale? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Ik betwijfel of dat Carol was [MENTION=25558]Bakkes12[/MENTION]; [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; Volgende week de finale inderdaad. Omstreeks november gaat men weer verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Ik betwijfel of dat Carol was [MENTION=25558]Bakkes12[/MENTION]; [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; Volgende week de finale inderdaad. Omstreeks november gaat men weer verder. ? Tuurlijk was dat Carol. Ze had gewoon een wapen in haar mouw steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 1 april 2016 Share Geplaatst 1 april 2016 Ik betwijfel of dat Carol was [MENTION=25558]Bakkes12[/MENTION]; [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; Volgende week de finale inderdaad. Omstreeks november gaat men weer verder. Hebbie liggen slapen Rob? Der hele mouw schoot aan flarden omdat ze vanonder haar jas schoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Ik moet zeggen dat ik enorm uitkijk naar de seizoensfinale. Volgens de makers is het een van de best gemaakte afleveringen, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 [spoiler=Finale]Cliffhanger, hoe kan het ook anders :( Ga wel erg teleurgesteld zijn als het uiteindelijk om pakweg Aaron blijkt te gaan, impact is dan héél wat minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twistedjeeh Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 Ga 'm vanavond kijken, is hij echt zo goed als iedereen stelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 (bewerkt) Fuck you AMC Mijn eerste reactie Enfin, ik gok Abe. 4 april 2016 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 Wat een tyfus einde. ;e zielig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 Had niet anders verwacht dan dat het niet bekend zou worden wie het is, nu weer wat maanden wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 Jongens wat een ellendige finale, echt te kansloos voor woorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten