Big Mike Geplaatst 3 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2016 Na de Red Ribbon Saga vind ik Dragonball goed te doen, daarvoor wat minder. Super jongens, waaaaaaaaaaaaaaaaaa. Gewoon dat gevoel van een jongentje wat elke dag naar huis rent voor een nieuwe aflevering. Nu alleen jammer genoeg maar 1x per week. Hoop dat ze snel met de dub komen, want dit moet gewoon weer in de spotlights komen. Verstuurd vanaf mijn SM-T113 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Na de Red Ribbon Saga vind ik Dragonball goed te doen, daarvoor wat minder. Super jongens, waaaaaaaaaaaaaaaaaa. Gewoon dat gevoel van een jongentje wat elke dag naar huis rent voor een nieuwe aflevering. Nu alleen jammer genoeg maar 1x per week. Hoop dat ze snel met de dub komen, want dit moet gewoon weer in de spotlights komen. Verstuurd vanaf mijn SM-T113 met Tapatalk Vond episode 50 wel wat tegenvallen [spoiler=spoiler alert]Goku vs Goku black had wat mij betreft wel iets langer mogen duren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Vond episode 50 wel wat tegenvallen [spoiler=spoiler alert]Goku vs Goku black had wat mij betreft wel iets langer mogen duren [spoiler=""] Black komt momenteel nog niet in de buurt van Goku/Vegeta. Deze arc gaat volgens mij wel tijdje langer duren, komt wel weer terug. Ik kijk het nog steeds met plezier elke week. Wat ik vooral nice vind is dat ze niet uit de weg gaan van DBZ lore. Zo zagen we SSJ3 weer eens en is ook Uub al gerefereerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 11 juli 2016 Share Geplaatst 11 juli 2016 God was is het toch genieten :< 2016 is toch wel het jaar dat al mijn jeugdsentiment een comeback maakt, pokemon, DB en star wars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Haha is wat hea. Hier vorige weekn dragonball xenoverse gekocht voor de Xbox:) Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Haha is wat hea. Hier vorige weekn dragonball xenoverse gekocht voor de Xbox:) Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Is het wat? Ik vind al die DBZ games altijd hetzelfde haha, zat weinig verschil tussen Budokai uit 2004 ofzo en de games uit 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 juli 2016 Share Geplaatst 20 juli 2016 Is het wat? Ik vind al die DBZ games altijd hetzelfde haha, zat weinig verschil tussen Budokai uit 2004 ofzo en de games uit 2014 Ik heb me er wel een tijdje mee vermaakt. Als je het eenmaal uitgespeeld hebt, is de lol er wel snel af. Wel gaaf dat je uit verschillende (vijf geloof ik) races kan kiezen en zelf je ability points kan verdelen enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 juli 2016 Share Geplaatst 20 juli 2016 Ik heb me er wel een tijdje mee vermaakt. Als je het eenmaal uitgespeeld hebt, is de lol er wel snel af. Wel gaaf dat je uit verschillende (vijf geloof ik) races kan kiezen en zelf je ability points kan verdelen enzo. Dit idd, en het is gewoon fijn dat je ook gewoon vss moves en zo kunt aanleren. Het idee er achter is echt vet en vermaak me er nog steeds mee. Ben nu net voorbij cell Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Wel jammer dat Goku steeds vervelender wordt in Super. Echt zo'n verwend jochie van tien. Op het eind van DBZ was hij al een beetje zo, maar nu nog veel erger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 7 augustus 2016 Share Geplaatst 7 augustus 2016 Nieuwe aflevering : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 augustus 2016 Share Geplaatst 8 augustus 2016 Vond 'm ook echt top. Moest oprecht lachen door laatste scène. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 8 augustus 2016 Share Geplaatst 8 augustus 2016 Eens Erwin. Ik vind het een beetje debiel worden. Het is niet meer de klunzige Goku, maar wordt gewoon een beetje een retard. [spoiler=Mogelijke spoilers]Het is in de volgende aflevering wachten tot Zamasu de slechterik gaat worden met die tijdring en zijn "onpure" gedachten. En hopelijk gaan we een keer een fusie zien tussen Vegeta en Goku. Dan vraag ik mij af wie ze kan tegenhouden als Goku nu al op het niveau van Beerus zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Deze episode :<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
E.Garay Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Deze episode :<:< Volgende word nog harder met Zamasu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Wel typerend. Daar waar de afleveringen er eerst doorheen geragd werden, krijgen we nu eindelijk weer het verlengen van afleveringen. Wel interessante aflevering inderdaad. Jammer dat hier niet meer afleveringen van zijn, anders had ik die vandaag er vast al doorheen gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 september 2016 Share Geplaatst 3 september 2016 Zojuist SSJ2 Gohan vs Cell teruggekeken, zonder twijfel het mooist gevecht in heel Dragonball, in alle opzichten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 september 2016 Share Geplaatst 3 september 2016 Ik moet dit ook maar eens gaan oppakken waar ik gebleven was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Zojuist SSJ2 Gohan vs Cell teruggekeken, zonder twijfel het mooist gevecht in heel Dragonball, in alle opzichten! Ja die blijft heerlijk, al vond ik het latere Dragonball GT ook heel gaaf met SSJ4 Goku en Vegeta. Verder vond ik het altijd jammer dat Goku de boel weer redde en het niet eens Vegeta was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Ja die blijft heerlijk, al vond ik het latere Dragonball GT ook heel gaaf met SSJ4 Goku en Vegeta. Verder vond ik het altijd jammer dat Goku de boel weer redde en het niet eens Vegeta was. Dat is in Dragonball Super niet anders helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hipnetix Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Is er al iets bekend over een Engelstalige dub van Dragon Ball Super? Met subs vind ik het namelijk niet zo aangenaam kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Dat is in Dragonball Super niet anders helaas Nee helaas. Wordt zelfs afgeserveerd als een nog grotere clown, net als Goku btw. Wat betreft dubs, geen idee. Ik vond die stemmen in het Japans ook nooit zo leuk, maar nu ik inmiddels al tig afleveringen van Super gekeken heb, merk ik dat het op zich ook wel zijn charmes heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Nu ook gewoon 2 weken wachten voor de nieuwe Dragonball Super aflevering :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Ja dat hadden ze laatst ook al vanwege de Olympische Spelen. Jammer jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 september 2016 Share Geplaatst 27 september 2016 [tekst]Was ff bang dat het met een gigantische anti-climax af zou lopen maar de vooruitblik van volgende week ontkracht dat gelukkig. Eindelijk ook eens een bad ass Beerus gezien nu.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 oktober 2016 Share Geplaatst 10 oktober 2016 Dit is toch wel de beste episode tot nu toe hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten