Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Dragonball Anime

Big Mike

Recommended Posts

Heeft iemand de laatste aflevering van Super gekeken?? BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUT.. Sowieso de laatste 5 afleveringen.

[spoiler=Spoiler for awesomeness]Trunks die bijna in godmode gaat en de fusie tussen Black en Zamasu. Dat MOET gewoon betekenen dat Goku en Vegeta ook gaan fuseren. HYPE!

Is er al iets bekend over een Engelstalige dub van Dragon Ball Super? Met subs vind ik het namelijk niet zo aangenaam kijken.

FUNIMATION GETS DRAGON BALL SUPER, IS WORKING ON ENGLISH DUB

More Details :-

Funimation and Toei Animation announced the Dragon Ball Super English dub is in production. Funimation will also start simulcasting the newest episode of Dragon Ball Super this weekend.

Though Funimation didn't say when we can expect the dub, Funimation is adding the English subtitled episodes of Dragon Ball Super (1-10 and 47-64) to its library at 10 a.m. PT today. Episodes 11-46 will be added "once subtitling has been completed."

Funimation will also handle home video distribution of Dragon Ball Super for the United States and Canada.

[quote name='Thomassje123']@Montass Je had gelijk ;) Heerlijke saga dit _O_[/QUOTE] [spoiler=DBZ Super spoiler]Mehh.. het was meer een filler deze episode. Ik hoop alleen wel dat als ze gaan fuseren, ze dat met die oorbellen gaan doen. Anders duurt die fusie weer een half uur en moet Goku dan weer met een spiritbomb de tent redden en dat is weer zo gay. Of misschien nog wel gaver, een fusie tussen Trunks en Vegeta. [/spoiler] Edited by Montass

[quote name='Thomassje123']@Montass [spoiler=reactie]Dit is de fusie met de oorbellen, oftewel ze fuseren in vegito. De andere fusie die je beschrijft is door middel van de fusion dance, die inderdaad een half uur doet. Bij deze fusie veranderen Goku en Vegeta in Gogeta[/spoiler][/QUOTE] [spoiler=Reactie]Ja precies, de fusion dance duurt te kort en die met de oorbellen is wel waar ik op hoop. Nieuwe aanvallen etc. Ik vond dat ze in de Buu saga ook te kort gefuseerd waren. [/spoiler]

@Montass [spoiler=Reactie]In de Buu saga was Vegito veel te sterk voor Buu en hij kon Buu ieder gewenst moment killen als hij wilde, maar dat gebeurde niet omdat hij Goten, Trunks, Gohan en Piccolo eerst wilde redden en daarom deed hij dat niet. Zamasu en Buu zijn niet met elkaar te vergelijken, Zamasu is veel sterker en nu krijgt Vegito voor het eerst echt een goede tegenstander. Dus de komende episodes worden echt iets om naar uit te kijken, dit gevecht is bij lange na nog niet klaar![/spoiler]

@Thomassje123 [spoiler=Reactie]Klopt en vervolgens ging die fusie uit elkaar in het lijf van Buu. Verder is dit gevecht inderdaad nog lang niet klaar en ik hoop dat we veel mooie nieuwe technieken te zien krijgen en dat Zamasu uiteindelijk verslagen wordt als hij niet meer onsterfelijk is, in plaats van zo'n gare move als de Mafuba of de spirit bomb.[/spoiler] @Erwin. [spoiler=Reactie]Daarom vind ik het zo jammer dat alles via YouTube afgespeeld wordt. Hierdoor komt al die DBZ handel in mijn feeds te staan en zie ik ongewild een voorstukje of een thumbnail. Zo ook een afbeelding van Vegito in SSJ Blue mode en dat vind ik echt zonde.[/spoiler]

Beetje rare afdronk dat met Zeno etc. Hoop wel dat we Future Trunks nog gaan terug zien. Vind dat nu eigenlijk wel het gaafste personage in de serie. Iemand die niet continu als een clown neer gezet wordt zoals met Vegeta en Goku. Dat afscheid van Vegeta ook zeg.. kom op dan..

Ja vond het ook een raar einde.

[spoiler=einde]Dus Trunks en Mai gaan nu naar een toekomst waar niemand hen kent(en andersom, behalve dan dat ze wel weten wie wie is natuurlijk) en er nog 2 versies van hun zijn. Zeno blijkt dus gewoon een verwend kind te zijn dat toevallig heel sterk is en de papa van Whis ziet er jonger uit dan Whis zelf. maar goed

[spoiler=komende afleveringen]Hit schijnt dus terug te komen en opdracht hebben om Goku te doden

Ik zie staan: spoiler voor komende afleveringen en ik ga het toch lezen :-D. Toch interessant.

[spoiler=Future]Ja, sowieso zonde dat Trunks en Mai daar naar toe gaan. Ik had ze graag in het heden gezien. Zeker omdat Trunks op een gegeven moment zo sterk was, dat ik mij afvraag of hij niet gewoon sterker was dan de andere twee. Wel leuk om te zien op het einde van de aflevering dat je Gohan en Piccolo nog zag. Hopelijk een inleiding voor Gohan dat hij weer terug gaat komen als fatsoenlijk karakter ipv de supernerd die hij is die niet eens meer een SS kan worden.

Beetje rare afdronk dat met Zeno etc. Hoop wel dat we Future Trunks nog gaan terug zien. Vind dat nu eigenlijk wel het gaafste personage in de serie. Iemand die niet continu als een clown neer gezet wordt zoals met Vegeta en Goku. Dat afscheid van Vegeta ook zeg.. kom op dan..

Ik neem aan dat je de dub gewend bent? Helaas kunnen die hoge Japanse piepstemmetjes een vertekend beeld geven. Ik ben heel benieuwd hoe ze in de dub klinken

De dub ben ik inderdaad gewend, maar het is wel een beetje kinderachtig af en toe. Hopen dat de dub iets beter klinkt. Is vaak ook net ietsje anders.

Deze laatste aflevering was echt zaad. Een filler aflevering die je in zijn volledigheid kunt skippen.

Ja klopt, het schijnt dat we pas in aflevering 71 echt weer verder gaan met de nieuwe saga.