Jump to content
Sign in to follow this  
Big Mike

Dragonball Anime

Recommended Posts

Meh oke, dan ga ik nog niet kijken. Kan die Japanse piepstemmen niet zo goed verwerken. ;c

Ik eigenlijk ook niet maar ben toch overstag gegaan. Je went er na een tijdje wel aan. Ik denk dat het nog wel even kan duren tot de Engelse dub aangezien deze serie nog aan het lopen is (1 aflevering per week en zit nu op episode 42)

Och geduld is een schone zaak, ik heb nog een Italiaanse misdaadserie die ik op advies van [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; wil zien. Kom de tijd dus wel door.:*)

Hoe is de nieuwste saga? Soort van tournament saga lees ik?

Universe tournament

[spoiler=spoiler alert!!] Een toernooi tussen universe 7 (wij dus) en universe 6 (onze tegenpool zeg maar)

Ben net bij de aflevering aanbeland in DB met dit fragment:cry:.

[YOUTUBE]xJHTIJeQ6TQ[/YOUTUBE]

Vind het echt heel goed dat DB Super, voelt zoveel authentieker aan dan DB GT. Ik ga in Japan studeren dus vind het wel tof in Japans, kan ook sommige zinnen al verstaan. ;c

Ben 2 weken terug begonnen met DB. Heb wel dbz en gt gezien maar nog nooit DB. Hierna weer dbz en dan super kijken :)

In juli/augustus komt de dubbed versie van DBS.

Hier is nog niks over bekend voor zover ik het kan vinden.. Hoe kom je hier bij?

Godzijdank.. Dat Japanse is niet helemaal mijn ding, omdat ik Goku en Vegeta zoals altijd gewoon wil horen brullen. Sowieso vind ik alles in DB Super ietsje minder dan de DBZ versie. Ook dat Gohan gewoon een mietje is geworden.

Maar goed, ik heb de laatste aflevering afgelopen zondag gezien, wat op zich wel leuk was, maar vind het zo jammer dat ze er in DBS met zo'n vogelvlucht doorheen raggen, terwijl de DBZ echt over 100 afleveringen uitgesmeerd werd.

Gaat ook over een andere dub, voor de Engels sprekende in Asia. Is al een tijdje bekend. Chris Sabat, de stem acteur van Vegeta/Piccolo is volgens mij diegene die de stemmen regelt voor de Amerikaanse dub, en die heeft op Twitter 4 dagen geleden nog maar eens aangegeven dat er nog niks bekend is.

Net episode 47 gezien, te fucking HYPED!

Verstuurd vanaf mijn SM-T113 met Tapatalk

Net episode 47 gezien, te fucking HYPED!

Ja ik ook, de aanloop belooft veel. Blij ook dat het even wat serieuzer wordt want vond het af en toe iets te goofy.

Hoop dat de dub met de voor

Mij bekende stemmen gauw komt. Heb het 2 afleveringen gekeken maar heeft toch niet de charme die het had met de stemmen die ik gewend ben

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Aflevering 48 ook alweer te vinden online. Moet toch zeggen dat het er eindelijk een beetje op begint te lijken. Vind tegenstanders die in één aflevering zijn verslagen altijd een beetje jammer en de rest er om heen kan allemaal wel ietsje stoerder.

Ben net bij de aflevering aanbeland in DB met dit fragment:cry:.

[YOUTUBE]xJHTIJeQ6TQ[/YOUTUBE]

Episode 76? ;) Daar ben ik nu ook

Episode 76? ;) Daar ben ik nu ook

Heb DB inmiddels al een tijdje af. Kid Goku is wel mijn favoriete personage geworden van alle DB series en films:D zo een baasie als klein mannetje.

Heb DB inmiddels al een tijdje af. Kid Goku is wel mijn favoriete personage geworden van alle DB series en films:D zo een baasie als klein mannetje.

Ik kijk DB nu ook voor het eerst. Leek me niks aan ten opzichte van DBZ maar heb er geen spijt van dat ik er aan begonnen ben

Na de Red Ribbon Saga vind ik Dragonball goed te doen, daarvoor wat minder.

Super jongens, waaaaaaaaaaaaaaaaaa. Gewoon dat gevoel van een jongentje wat elke dag naar huis rent voor een nieuwe aflevering. Nu alleen jammer genoeg maar 1x per week. Hoop dat ze snel met de dub komen, want dit moet gewoon weer in de spotlights komen.