Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Dragonball Anime

Big Mike

Recommended Posts

En deze aflevering was echt slecht :-D

Hoezo was iedereen ineens zo zelfzuchtig (Goku had notabene de ballen verzameld dan hadden ze dat zelf maar moeten doen). Waarom moet je koorts verhelpen met een wens en ik heb nog niet eerder gehoord dat Shenron niet langer kan blijven als de wens uitblijft(al heeft hij wel altijd haast)

Nee, eigenlijk niet. Maar toen de aflevering begon, zat ik mij ook af te vragen of ik wel naar DBZ zat te kijken of naar één of andere gestoorde Japanse manga-serie. Het laatste dus :r.

Exact ;) Toriyama maakte Dr. Slumb voor Dragonball en dit was zeg maar dat DBS en Dr. Slumber elkaar kruisten. Daarom begreep je de gedachte er achter waarschijnlijk niet. Dr. Slumb is dan puur komisch bedoeld en deze aflevering moet je dan ook niet serieus nemen

ps. Ik vond hem wel leuk

[YOUTUBE]B4E0mi7BcfI[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]tOeWxOOb11Q[/YOUTUBE]

Hier haal ik mijn informatie/spoilers uit mocht je interesse hebben. Als je deze 2 filmpjes bekijkt begrijp je deze episode misschien wat beter

Edited by Thomassje123

@Thomassje123 Sorry, ik was vergeten te reageren. Maar op zich interessant, want ik wist dus niet wie Dr. Slumb was. Uit dat oogpunt is het een leuke spoof, zeker vanwege de geschiedenis, maar ik vind het nog steeds geen hol aan. Deze aflevering vond ik dan wel weer leuk als filler en heb oprecht gelachen. Gaat ook weer nergens over, maar wel gaaf. Ook leuk dat ze zeiden dat Hit niet gevonden werd, maar ik zag in een voorstukje per ongeluk ook al dat hij dus terug komt. Precies zoals jij voorspelt had.

[quote name='Montass']@Thomassje123 Sorry, ik was vergeten te reageren. Maar op zich interessant, want ik wist dus niet wie Dr. Slumb was. Uit dat oogpunt is het een leuke spoof, zeker vanwege de geschiedenis, maar ik vind het nog steeds geen hol aan. Deze aflevering vond ik dan wel weer leuk als filler en heb oprecht gelachen. Gaat ook weer nergens over, maar wel gaaf. Ook leuk dat ze zeiden dat Hit niet gevonden werd, maar ik zag in een voorstukje per ongeluk ook al dat hij dus terug komt. Precies zoals jij voorspelt had.[/QUOTE] Deze filler vond ik dan weer iets minder :r. Maar goed, genoeg fillers nu, tijd voor weer het echte werk

Ja, absoluut. Ik heb de rest even in de spoiler gezet.

[spoiler=Spoiler]Ja, ik vond het ook wel frappant. Jammer dat ze de aflevering eigenlijk al meteen met de dood van Goku beginnen, terwijl de rest van de aflevering daar naartoe werkt. Haalt een beetje de spanning weg. Ik vraag mij verder ook af hoe het verder gaat nu en of Goku teruggewenst wordt en of er uitleg komt waarom hij dood moet etc.. Ik zat zelf te denken dat Whis de tijd zou terugkeren ofzo. Hoe dan ook, Goku dood :|.

Ja, absoluut. Ik heb de rest even in de spoiler gezet.

[spoiler=Spoiler]Ja, ik vond het ook wel frappant. Jammer dat ze de aflevering eigenlijk al meteen met de dood van Goku beginnen, terwijl de rest van de aflevering daar naartoe werkt. Haalt een beetje de spanning weg. Ik vraag mij verder ook af hoe het verder gaat nu en of Goku teruggewenst wordt en of er uitleg komt waarom hij dood moet etc.. Ik zat zelf te denken dat Whis de tijd zou terugkeren ofzo. Hoe dan ook, Goku dood :|.

[spoiler=Spoiler]Wat ik vermoed is dat Goku niet echt dood is maar iets gefixt heeft met Hit. En vervolgens zal hij wel op zoek gaan naar de opdrachtgever.

Ik ben met je eens dat beginnen met zijn dood een beetje raar was. Of ze hadden niet daarna gelijk moeten vertellen hoe maar over meerdere afleveringen in flashbacks

@Tomasson @Rexcoder @Big Mike @Montass @Elsjorro1990 @Hipnetix Na het doorlezen van dit topic dacht ik dat jullie dit wel leuk/interessant vinden. Maar episode 1 van de dub is inmiddels uit. Even googlen en je vind hem vast wel. Dat was het goede nieuws. Het slechte nieuws.... er komt 1x per week een nieuwe aflevering van de dub dus het zal niet erg snel gaan. Integendeel, pas over 73 weken zijn ze bij de dub waar ze nu zijn. Maar de dub is er in ieder geval [YOUTUBE]sxoQvb6jH1I[/YOUTUBE]

[quote name='Thomassje123']@Tomasson @Rexcoder @Big Mike @Montass @Elsjorro1990 @Hipnetix Na het doorlezen van dit topic dacht ik dat jullie dit wel leuk/interessant vinden. Maar episode 1 van de dub is inmiddels uit. Even googlen en je vind hem vast wel. Dat was het goede nieuws. Het slechte nieuws.... er komt 1x per week een nieuwe aflevering van de dub dus het zal niet erg snel gaan. Integendeel, pas over 73 weken zijn ze bij de dub waar ze nu zijn. Maar de dub is er in ieder geval [YOUTUBE]sxoQvb6jH1I[/YOUTUBE][/QUOTE] naaaaaaais

Ja ik had em gezien Thomas. Ik heb zowel de originele versie als de dub gezien afgelopen zondag. Toch wel nice dat die stemmen weer 'goed' zijn, al ben ik inmiddels ook flink gewend aan de Japanse versie.

Ja ik moest daar ook even aan wennen, de japanse stemmen zijn veelal wat hoger.