Jump to content

Dragonball Anime

Big Mike

Recommended Posts

Goh de laatste aflevering van Dragonball Super _O_. Helemaal hyped zeg.

[spoiler=Aflevering]Gohan die in gevecht is met Piccolo en Piccolo die hem tot het uiterste uitdaagt en het overmoedige van Gohan eruit probeert te halen. Vervolgens doet Gohan een powerup tot zijn max en dan zie je zijn mystic vorm weer terug komen. Eindelijk is Gohan geen lulletje meer. En in de vorige aflevering ook Android 17 die schijnbaar supersterk is geworden. Ook wel heel gaaf. Gaat qua personages nog een gave saga worden denk ik.

Goh de laatste aflevering van Dragonball Super _O_. Helemaal hyped zeg.

[spoiler=Aflevering]Gohan die in gevecht is met Piccolo en Piccolo die hem tot het uiterste uitdaagt en het overmoedige van Gohan eruit probeert te halen. Vervolgens doet Gohan een powerup tot zijn max en dan zie je zijn mystic vorm weer terug komen. Eindelijk is Gohan geen lulletje meer. En in de vorige aflevering ook Android 17 die schijnbaar supersterk is geworden. Ook wel heel gaaf. Gaat qua personages nog een gave saga worden denk ik.

Ik heb spoilers gezien, episode 90 ga jij vet vinden! ;)

[quote name='Erwin.']Had iets van een spoiler gezien over wat er gaat gebeuren maar dat vind ik maar lame @Thomassje123 [/QUOTE] Ik geef mijn mening hierover na episode 91 of 92 ivm spoilers De episode van afgelopen weekend vond ik nog een beetje een filler achtig. Als het goed is moet het vanaf aankomend weekend weer echt serieus worden Edited by Thomassje123

[quote name='Thomassje123'] Ik geef mijn mening hierover na episode 91 of 92 ivm spoilers De episode van afgelopen weekend vond ik nog een beetje een filler achtig. Als het goed is moet het vanaf aankomend weekend weer echt serieus worden[/QUOTE] En wat is je mening? ;c ook @Montass Ik blijf het toch een beetje skeer vinden al geeft het wel extra dynamiek. Ondanks de battle royale bouwt het volgens mij wel op naar 1 gevecht. Edited by Erwin.