JanKnul Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Hadden ze nou echt niemand anders kunnen vinden? Zal aan mij liggen, maar ik vind haar dus echt niks uitstraling en ze is in mijn ogen fugly. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Hadden ze nou echt niemand anders kunnen vinden? Zal aan mij liggen, maar ik vind haar dus echt niks uitstraling en ze is in mijn ogen fugly. Beetje te hoge standaard misschien? Het is juist de bedoeling dat Ted zijn "soulmate" ontmoet, en niet een super duper hot xx model. Ik vind haar echt wel knap, of ben ik nou gek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Haar huisgenoot is leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Ik zou in mijn handjes wrijven mocht ik ooit met zo'n vrouw thuiskomen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 (bewerkt) [spoiler=voor de mensen die final nog niet hebben gezien] Beetje vampier tanden maar care. Tim snapt het. 23 mei 2013 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Haar huisgenoot is leuker. Huisgenoot had van mij idd veel liever de vrouw van Ted mogen worden. Dan lijken hun kids ook wat meer op hun. Een supermodel was zeker niet nodig. Dat zou de serie niet goed doen, maar de keuze die ze nu gemaakt hebben, kan ik zelf niet snappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Ja idd beetje grote mond. Perfect is ze zeker niet, maar gewoon een leuke meid toch. Schattige uitstraling ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 [spoiler=Huisgenoot] :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Liever die moeder hoor ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Zoals mijn vader zou zeggen: Dies gek... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=GvGINTSU2AI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 Uh. Ik zit hier toch weer met een klein meh-gevoel. Idee is wel leuk, maar ik moest niet lachen. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 24 september 2013 Share Geplaatst 24 september 2013 Mooie eerste twee afleveringen van het laatste seizoen. Lijkt erop dat ze het op een mooie manier gaan afsluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 oktober 2013 Share Geplaatst 1 oktober 2013 Was leuk :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 oktober 2013 Share Geplaatst 1 oktober 2013 Vanavond de eerste drie afleveringen ook eens kijken. Hopelijk sluiten ze de serie goed. Laatste paar seizoenen waren tenenkrommend om te kijken.:moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 1 oktober 2013 Share Geplaatst 1 oktober 2013 Alleen 1 en 2 nog gezien, maar die vrouw van Ted is toch wel erg leuk hoor :love: Niet perfect, maar enorm cute. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 oktober 2013 Share Geplaatst 1 oktober 2013 Alleen 1 en 2 nog gezien, maar die vrouw van Ted is toch wel erg leuk hoor :love: Niet perfect, maar enorm cute. Echt he, vieze haters vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 oktober 2013 Share Geplaatst 2 oktober 2013 Ben begonnen met kijken, eerste serie die ik (van plan ben) te gaan kijken van 0 tot einde sinds Prison Break (laatste seizoen ofso niet gezien). Wel al een aantal losse afleveringen gezien (vooral seizoen vier een stuk of zes gezien) en flink wat gesprekken van mijn vrienden opgevangen. Heb dus al wel een beetje een idee welke kant het op zal gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Seizoen een zojuist afgekeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 oktober 2013 Share Geplaatst 28 oktober 2013 Seizoen een zojuist afgekeken Nu al bij seizoen 3 :) Kijk ook afleveringen op tv, dus weet al veel shit. [spoiler=spoiler]zoals Robin die met Barney gaat trouwen etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 november 2013 Share Geplaatst 1 november 2013 Ik heb vorige week aflevering 1 van het laatste seizoen gekeken, althans ik heb het 10 minuten volgehouden. Allejezus wat slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 november 2013 Share Geplaatst 4 november 2013 Ik vind het leuker dan vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 november 2013 Share Geplaatst 4 november 2013 Ik heb vorige week aflevering 1 van het laatste seizoen gekeken, althans ik heb het 10 minuten volgehouden. Allejezus wat slecht. Gewoon skippen naar s08e11, daarvoor is het echt pijnlijk. Daarna wel paar leuke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 4 november 2013 Share Geplaatst 4 november 2013 Vind het nu ook wel weer amusant ja, zo nu en dan echt leuke grappen. Stempel "geniaal" al lang niet meer, maar prima kijkvermaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten