bril_idioot Geplaatst 31 januari 2012 Share Geplaatst 31 januari 2012 No shit, Sherlock. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 31 januari 2012 Share Geplaatst 31 januari 2012 Ik wist het niet hoor ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 31 januari 2012 Share Geplaatst 31 januari 2012 Dan heb je vrij veel verwijzingen gemist :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 31 januari 2012 Share Geplaatst 31 januari 2012 Ken de serie Blossom ook totaal niet, tot die post nog nooit ''echt'' van gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 31 januari 2012 Share Geplaatst 31 januari 2012 Hmm, misschien moet ik dan toch minder op fora over tv-series komen :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 31 januari 2012 Share Geplaatst 31 januari 2012 Is er een goed forum dan over te vinden, ook eentje die een beetje actief is dan natuurlijk? Aangezien hier Pieter om de 2 dagen moeten zien roepen dat ik geen gevoel heb voor een bepaald soort series irritant begint te worden (liefde hoor Piet) lijkt het mij wel eens leuk om met andere over series te praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 31 januari 2012 Share Geplaatst 31 januari 2012 Ik ben redelijk lang actief geweest op het TV-gedeelte van FOK!. Dat is (afhankelijk van de serie) behoorlijk actief. Nadeel daar is wel dat zodra een aflevering in Amerika is uitgezonden je het in de USA-topics (bijna alle topics) erover mag hebben zonder het in spoilertags te zetten. Dat is voor mij ook de reden waarom ik er al een tijdje niet meer kom omdat ik een tijd terug bij vrij veel series achterliep en bang was gespoilerd te worden. Het is dus alleen interessant om daar te kijken als je actief een lopende serie volgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 31 januari 2012 Share Geplaatst 31 januari 2012 Soms post ik wel eens wat op het tvforum van Moviemeter, maar heel erg actief is het daar niet. Zie dat er wel een forum op bierdopje.com zit, geen idee alleen of daar veel gepost wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 31 januari 2012 Share Geplaatst 31 januari 2012 Is er een goed forum dan over te vinden, ook eentje die een beetje actief is dan natuurlijk? Aangezien hier Pieter om de 2 dagen moeten zien roepen dat ik geen gevoel heb voor een bepaald soort series irritant begint te worden (liefde hoor Piet) lijkt het mij wel eens leuk om met andere over series te praten. Ouwe pas op nu hè! Dat ik denk dat the Wire niks voor jou is, komt omdat je zei dat je Breaking Bad minder waardeerde dan Dexter mede vanwege zijn traagheid. The Wire is trager. Tel daarbij op dat je het meest comediedrama's van +/-25 minuten kijkt -HIMYM, Weeds, TAAHM, Community, Blue Mountain, Southpark, Simpons, Famil Guy, TBBT, Californication, etc. etc.- En je er hier niet twee van wil missen om iets geniaals als Game of Thrones te kijken, dan denk ik dat ik een goed argument heb om te denken dat The Wire niets voor jou is, op basis van de eerste episodes die ik heb gezien ;) Daarbij vind ik het ook leuk om je soms een beetje te stangen, dat weet je toch ;c Mocht je The Wire wel gaan zien -dus door het 'saaie' begin heenkomen- stijg je direct in mijn achting (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 31 januari 2012 Share Geplaatst 31 januari 2012 Fun with Flags is juist een super tof gevonden iets om de eigenaardigheid van Sheldons karakter te weerspiegelen. Maar om heel eerlijk te zijn vind ik zulke diepere analyses volstrekt overbodig bij TBBT. Het doel is gewoon grappen maken waarbij nerds het lijdend voorwerp zijn. In het begin was dit door grappen te maken in combinatie met, ten faveure van of ten kosten van hun intelligentie, op een nerderige manier. Nu gebeurt dat meer richting seks (kun je toch nog enige karakterontwikkeling vinden, want ze worden sociaal kundiger) en andere dingen, maar nog altijd op een nerderige manier. Ik zie het probleem niet zo. Juist dat nerdigere (en daarmee het onderscheidende tov andere series) gaat eraf en dat vind ik jammer. Er zit nog maar zelden iets in als het doppler-effect, Schrödinger's cat of Sheldons t-shirt-vouwer (al was de verwijzing een aantal afleveringen terug naar Schrödinger's cat, door Penny nota bene, simpelweg briljant. Jammer dat hij daarna uitgelegd moest worden). Daarnaast hetzelfde als wat Lang zegt: nu gaat het ineens vooral over 3 koppeltjes (waarbij ook nog geldt dat ik Amy eigenlijk alleen maar irritant en zelden leuk vind). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 31 januari 2012 Share Geplaatst 31 januari 2012 Ouwe pas op nu hè! Dat ik denk dat the Wire niks voor jou is, komt omdat je zei dat je Breaking Bad minder waardeerde dan Dexter mede vanwege zijn traagheid. The Wire is trager. Tel daarbij op dat je het meest comediedrama's van +/-25 minuten kijkt -HIMYM, Weeds, TAAHM, Community, Blue Mountain, Southpark, Simpons, Famil Guy, TBBT, Californication, etc. etc.- En je er hier niet twee van wil missen om iets geniaals als Game of Thrones te kijken, dan denk ik dat ik een goed argument heb om te denken dat The Wire niets voor jou is, op basis van de eerste episodes die ik heb gezien ;) Daarbij vind ik het ook leuk om je soms een beetje te stangen, dat weet je toch ;c Mocht je The Wire wel gaan zien -dus door het 'saaie' begin heenkomen- stijg je direct in mijn achting (h) Yes, eindelijk ben ik de lokker en jij de happer :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 februari 2012 Share Geplaatst 1 februari 2012 Wisten jullie dat Jim Parson homo is? Niet volledig uit de kast schijnbaar, maar ik vond het wel een ''huh'' feitje, had het niet direct verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 1 februari 2012 Share Geplaatst 1 februari 2012 Had het al eerder gelezen ja, toen keek ik er ook van op ja :p Maar hij heeft toch ook een vriend enzo of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 1 februari 2012 Share Geplaatst 1 februari 2012 Nou, hoezo verbaast dat jullie? Ik geloof het direct. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 1 februari 2012 Share Geplaatst 1 februari 2012 Sterker nog, hij is best wel een nicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 1 februari 2012 Share Geplaatst 1 februari 2012 Echt straight is ie niet nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 1 februari 2012 Share Geplaatst 1 februari 2012 Is toch redelijk bekend hoor. Net als Neil Patrick Harris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 februari 2012 Share Geplaatst 1 februari 2012 Haalt toch wel een beetje de kracht van de character eraf imo. Vooral bij Barney Stinson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 1 februari 2012 Share Geplaatst 1 februari 2012 Haalt toch wel een beetje de kracht van de character eraf imo. Vooral bij Barney Stinson. Dat heeft meer met jouw vermogen tot inbeelding te maken. Ik ben niet eens bezig met dat soort dingen als ik naar een film of serie kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 1 februari 2012 Share Geplaatst 1 februari 2012 Vind ik niet LosMerengues. Sheldon is wel obvious gay jah :-D Mooiste is nog dat Cameron van Modern Family NIET gay is :D Hij speelt echt de ultieme homo :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 februari 2012 Share Geplaatst 1 februari 2012 Dat heeft meer met jouw vermogen tot inbeelding te maken. Ik ben niet eens bezig met dat soort dingen als ik naar een film of serie kijk. Denk het ook, maar het is vrij normaal dat je al snel een bepaald beeld krijgt bij een personage. Ik wil altijd zo weinig mogelijk achtergrond informatie weten over diegene die een bepaalde rol speelt. Haalt een beetje de charmes weg van zo'n personage. Vind ik niet LosMerengues. Sheldon is wel obvious gay jah :-D Mooiste is nog dat Cameron van Modern Family NIET gay is :D Hij speelt echt de ultieme homo :-D Bij Sheldon valt dat dan mee, maar bij Barney had ik dan wel echt ff een 'wtf:cab:' momentje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 1 februari 2012 Share Geplaatst 1 februari 2012 Yes, eindelijk ben ik de lokker en jij de happer :banana: Potverdikke daar heb je me .. :uhoh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 1 februari 2012 Share Geplaatst 1 februari 2012 Ja, ik had juist gedacht dat door het personage dat hij speelt hij helemaal geen relatie zou hebben ofzo :p En bij Neil Patrick Harris keek ik er ook wel van op ja. Maar goed, als ik de serie kijk daar ik daar inderdaad totaal niet aan, dus het verandert voor mij niks aan de ervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 februari 2012 Share Geplaatst 3 februari 2012 Jullie snappen allemaal nu ook meteen dat ik de aflevering van vandaag echt 1000000x beter vind dan die romcom shit van de afgelopen weken. Sheldon en Leonard in de clinch, Howard en Raj weer ouderwets bezig. Leuke episode :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 3 februari 2012 Share Geplaatst 3 februari 2012 Heerlijke aflevering weer. Brown Diamond & 'The Rocket Man'. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten