Ben Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Even een vraagje. Kent iemand goede TV-series of documentaire's over WO II? Band of Brothers en The Pacific heb ik al gezien.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Even een vraagje. Kent iemand goede TV-series of documentaire's over WO II? Band of Brothers en The Pacific heb ik al gezien.. Je kan de Duitse 'variant' ervan zien. Weet alleen niet hoe die heet, maar die is ook erg vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Generation War heet die serie geloof ik. edit: Oh de Duitse titel is Unsere Mutter, unsere Vatter. http://www.imdb.com/title/tt1883092/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 The World at War http://www.imdb.com/title/tt0071075/?ref_=nv_sr_1 National Geographic heeft ook wel een interessante docu. Apocalypse; Word War 2. Weet alleen niet of je deze kan downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 juli 2014 Share Geplaatst 16 juli 2014 Netflix bied maar 3 seizoenen van White Collar aan terwijl er 6 seizoenen zijn, iemand enig idee hoe ik die overige 3 seizoenen kan zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Kijken er hier nog meer mensen Strike back? Ik vind dat echt een hele gave serie die ieder seizoen beter lijkt te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DolleDog Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Dr zijn heel wat series die ik volg. Game of Thrones, walking dead, falling skies, suites en homeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 juli 2014 Share Geplaatst 22 juli 2014 Kijken er hier nog meer mensen Strike back? Ik vind dat echt een hele gave serie die ieder seizoen beter lijkt te worden. Heb de eerste twee seizoenen gezien. Vond het eerste seizoen maar niks eigenlijk maar twee begint erg sterk in dat hotel, sowieso de personages ook een stuk beter. Beetje over de top natuurlijk maar prima vermaak hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 22 juli 2014 Share Geplaatst 22 juli 2014 Heb de eerste twee seizoenen gezien. Vond het eerste seizoen maar niks eigenlijk maar twee begint erg sterk in dat hotel, sowieso de personages ook een stuk beter. Beetje over de top natuurlijk maar prima vermaak hoor! Klopt en in seizoen 3 en 4 vind ik de serie nog beter/sterker geworden. Nu wachten op seizoen 5! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 juli 2014 Share Geplaatst 22 juli 2014 Natuurlijk kijk ik die serie _O_ Gave actie en ook altijd stuk gaan om Damian Scott :-D heerlijke combinatie voor een serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Natuurlijk kijk ik die serie _O_ Gave actie en ook altijd stuk gaan om Damian Scott :-D heerlijke combinatie voor een serie. De interactie tussen Scott en Stonebridge is inderdaad geweldig :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Welk seizoen was dat dat vorige week op RTL 7 werd uitgezonden? Heb alle afleveringen gezien, leuk om te zien, soms moeilijk om te volgen maar zal zeker volgende seizoenen kijken (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik weet niet welk seizoen er werd uitgezonden, maar vanaf seizoen 2 wordt deze serie pas echt goed imo. Dan wordt seizoen 1 ook gewoon aan de kant geschoven en beginnen ze min of meer opnieuw. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Welk seizoen was dat dat vorige week op RTL 7 werd uitgezonden? Heb alle afleveringen gezien, leuk om te zien, soms moeilijk om te volgen maar zal zeker volgende seizoenen kijken (d) Seizoen 2. Dus je hebt er nog 2 te gaan _O_ Ben jaloers op je wat dat betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; heb je ook al The Unit gezien? Dat vind ik nog een stuk beter dan Strike Back, wel een beetje hetzelfde segment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 The Unit is echt steengoed inderdaad. Alleen Strike Back heeft weer humor, en dit heeft The Unit ook niet: Dat Scott ook ging zorgen dat Stonebridge sex met dr ging hebben omdat zij helemaal lijp is :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Seizoen 2. Dus je hebt er nog 2 te gaan _O_ Ben jaloers op je wat dat betreft. Beter beter, seizoen 1 het dan ook nog waard om te kijken, of gewoon verder gaan met 3 en 4? [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; heb je ook al The Unit gezien? Dat vind ik nog een stuk beter dan Strike Back, wel een beetje hetzelfde segment. Nog niet gezien. Kijk sowieso amper series, maar dit soort series vind ik altijd wel interessant. Zal het zeker eens bekijken. Nog meer suggesties van series die overeenkomsten vertonen met strike back? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Seizoen 1 is leuk als je de rest nog niet gezien hebt, anders is ie wel stukken minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Beter beter, seizoen 1 het dan ook nog waard om te kijken, of gewoon verder gaan met 3 en 4? Nog niet gezien. Kijk sowieso amper series, maar dit soort series vind ik altijd wel interessant. Zal het zeker eens bekijken. Nog meer suggesties van series die overeenkomsten vertonen met strike back? Als je van het leger houdt is Band of Brothers in mijn ogen veruit het beste wat er is. En ik zou lekker met seizoen twee beginnen, staat totaal los van seizoen 1 en is echt veel beter. Als ze met de characters van seizoen 1 waren doorgegaan was ik er ook mee gestopt denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Seizoen 1 is leuk als je de rest nog niet gezien hebt, anders is ie wel stukken minder. Seizoen 1 is van essentieel belang als je seizoen 2 kijkt en enigzins wil snappen. De verhaallijn van John Porter is toch wel zeer belangrijk om te volgen vanaf het begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Ik vind dat wel meevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Eerste 5 aflevering seizoen 3 van Strike Back gekeken gisteren en vandaag. Ziek ziek ziek :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Hier ook eerste seizoen in de download gegooid. Losse eps zijn echter lastig te vinden (seizoen 1), dus een bestand met het hele seizoen ineens maar gedaan. Kan echter geen gepaste subtitles daarbij vinden, alleen losse (echt een leek op dit gebied ;c). Eens kijken of ik het op kan lossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Hier ook eerste seizoen in de download gegooid. Losse eps zijn echter lastig te vinden (seizoen 1), dus een bestand met het hele seizoen ineens maar gedaan. Kan echter geen gepaste subtitles daarbij vinden, alleen losse (echt een leek op dit gebied ;c). Eens kijken of ik het op kan lossen. Download BS player Jannetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Gister begonnen met House of Cards. 3 afleveringen gezien en de eerste indruk is goed. Grappige toevoeging vind ik als de hoofdrolspeler recht in de camera praat en je zo dus ook zijn gedachten te weten komt. Heb ik nog niet eerder gezien in een serie/film. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten