Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kijken er hier nog meer mensen Strike back? Ik vind dat echt een hele gave serie die ieder seizoen beter lijkt te worden.

Heb de eerste twee seizoenen gezien. Vond het eerste seizoen maar niks eigenlijk maar twee begint erg sterk in dat hotel, sowieso de personages ook een stuk beter. Beetje over de top natuurlijk maar prima vermaak hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de eerste twee seizoenen gezien. Vond het eerste seizoen maar niks eigenlijk maar twee begint erg sterk in dat hotel, sowieso de personages ook een stuk beter. Beetje over de top natuurlijk maar prima vermaak hoor!

Klopt en in seizoen 3 en 4 vind ik de serie nog beter/sterker geworden. Nu wachten op seizoen 5!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welk seizoen was dat dat vorige week op RTL 7 werd uitgezonden? Heb alle afleveringen gezien, leuk om te zien, soms moeilijk om te volgen maar zal zeker volgende seizoenen kijken (d)

Seizoen 2. Dus je hebt er nog 2 te gaan _O_ Ben jaloers op je wat dat betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2. Dus je hebt er nog 2 te gaan _O_ Ben jaloers op je wat dat betreft.

Beter beter, seizoen 1 het dan ook nog waard om te kijken, of gewoon verder gaan met 3 en 4?

[MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; heb je ook al The Unit gezien? Dat vind ik nog een stuk beter dan Strike Back, wel een beetje hetzelfde segment.

Nog niet gezien. Kijk sowieso amper series, maar dit soort series vind ik altijd wel interessant. Zal het zeker eens bekijken. Nog meer suggesties van series die overeenkomsten vertonen met strike back?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter beter, seizoen 1 het dan ook nog waard om te kijken, of gewoon verder gaan met 3 en 4?

Nog niet gezien. Kijk sowieso amper series, maar dit soort series vind ik altijd wel interessant. Zal het zeker eens bekijken. Nog meer suggesties van series die overeenkomsten vertonen met strike back?

Als je van het leger houdt is Band of Brothers in mijn ogen veruit het beste wat er is. En ik zou lekker met seizoen twee beginnen, staat totaal los van seizoen 1 en is echt veel beter. Als ze met de characters van seizoen 1 waren doorgegaan was ik er ook mee gestopt denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 1 is leuk als je de rest nog niet gezien hebt, anders is ie wel stukken minder.

Seizoen 1 is van essentieel belang als je seizoen 2 kijkt en enigzins wil snappen. De verhaallijn van John Porter is toch wel zeer belangrijk om te volgen vanaf het begin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook eerste seizoen in de download gegooid. Losse eps zijn echter lastig te vinden (seizoen 1), dus een bestand met het hele seizoen ineens maar gedaan. Kan echter geen gepaste subtitles daarbij vinden, alleen losse (echt een leek op dit gebied ;c). Eens kijken of ik het op kan lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook eerste seizoen in de download gegooid. Losse eps zijn echter lastig te vinden (seizoen 1), dus een bestand met het hele seizoen ineens maar gedaan. Kan echter geen gepaste subtitles daarbij vinden, alleen losse (echt een leek op dit gebied ;c). Eens kijken of ik het op kan lossen.

Download BS player Jannetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites