vinnypassy Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 The Wire is de beste tv-serie ooit, daar kan niets aan tippen. Dus je verwachtingen moeten wel iets getemperd worden. ;) Aanraders afkomstig van HBO: Six Feet Under (zelf nog niet gezien, wel hoog op het verlanglijstje) In Treatment (fenomenaal qua karakterontwikkeling) The Sopranos (kent iedereen wel) How To Make It In America (lekker ontspannen) Entourage (ook lekker ontspannen) Carnivale (slechts 2 seizoenen, maar een fantastische serie met behoorlijk veel diepgang) Oz (legendarisch, zelf nog nooit helemaal gezien maar staat ook hoog op het verlanglijstje) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Thanks :) The Sopranos was ik sowieso al van plan om binnen te halen, en Entourage heb ik alles al van gezien. Die andere series ga ik zeker even bekijken. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Ben nu begonnen met Oz, een gevangenisserie. Lijkt me een leuke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmit Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Oz is een geweldige serie! Ik begin vandaag aan seizoen 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Straks beginnen aan The Band Of Brothers. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 The Playbook _O_ The Scubadiver. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Straks beginnen aan The Band Of Brothers. :) 1e aflevering gezien. Nou dat belooft wat hoor! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 1e aflevering gezien. Nou dat belooft wat hoor! :DEn zeker als je weet dat ik de eerste aflevering de saaiste vond:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 18 januari 2011 Share Geplaatst 18 januari 2011 Ik zag vandeweek een halve aflevering van Runaway, zag er wel interessant uit. Mensen die dat volgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 januari 2011 Share Geplaatst 18 januari 2011 Aflevering 2 en 3 van BoB ook gezien net. Erg gaaf hoor! Ga 4 ook nog even kijken vandaag. Edit: Ben nu al bij 6. Heb besloten een soort mini marathon te houden. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 19 januari 2011 Share Geplaatst 19 januari 2011 K8E_zMLCRNg The sound of nobody caring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 januari 2011 Share Geplaatst 19 januari 2011 Dan kun je net zo goed heel dit topic verwijderen? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Een vraagje :) Ik heb net ff 3 seizoenen van 8 simple rules gedownload.. Alleen nu wil ik er ondertitel bij. Iemand die weet hoe dat kan?:) Kijk via Tversity op PS3 weet niet of dat van toepassing is maar oke ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 januari 2011 Share Geplaatst 23 januari 2011 Gister laatste aflevering van Spartacus gezien, jammer dat ik de rest van de serie niet heb gezien, damn wat gaaf _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 Een vraagje :) Ik heb net ff 3 seizoenen van 8 simple rules gedownload.. Alleen nu wil ik er ondertitel bij. Iemand die weet hoe dat kan?:) Kijk via Tversity op PS3 weet niet of dat van toepassing is maar oke ;c ondertitels bij comedies :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 Ja man, anders snap ik soms de helft van de grappen niet. Zo keek ik The Big Bang de eerste afleveringen zonder, maar met dat taalgebruik daar is dat niet te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 Das ook wel een uitzondering. Two and a Half Men is bijvoorbeeld weer prima te doen zonder subs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 Ja man, anders snap ik soms de helft van de grappen niet. Zo keek ik The Big Bang de eerste afleveringen zonder, maar met dat taalgebruik daar is dat niet te doen. Juist met ondertiteling is er niks aan, alle grappen worden wegvertaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 Gister laatste aflevering van Spartacus gezien, jammer dat ik de rest van de serie niet heb gezien, damn wat gaaf _O_ Yes, dacht dat ik de enige was. Op een weekend eens alle afleveringen daarvan gezien. Schitterende actiescènes, spannend verhaal, en die twee superlekkere milfjes. Goeie serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 Ik wil een tijdmachine en terug naar de Romeinse tijd, beetje ketsen met al die wijven daar _O_ Zit nu bij aflevering 5 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 25 januari 2011 Share Geplaatst 25 januari 2011 Blegh, weer wachten tot begin februari voordat de series verder gaan :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 januari 2011 Share Geplaatst 25 januari 2011 Glee ftw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 26 januari 2011 Share Geplaatst 26 januari 2011 Van Bones en House zijn deze week wel nieuwe afleveringen te downloaden. Btw, Dit Was Het Nieuws komt weer terug. Thomas Acda heeft dat vanavond toegegeven bij Paul de Leeuw. EDIT: The Simpsons ook te downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 januari 2011 Share Geplaatst 26 januari 2011 Zo, Spartacus seizoen 1 nu helemaal gezien. Wat een top serie : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Gisteren een aflevering van The League gezien. Gaat over een groep vrienden die een baan hebben etc., maar het belangrijkste in hun leven is the League (een soort Online Soccer Manager). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten