bril_idioot Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Denk dat dat ook wel de reden is dat ik toch blijf kijken, want als ik naar het gehele plaatje kijk vind ik het wel een goede serie. Enorme plottwists hoeven voor mij ook niet, maar bijv dat gebeuren met [tekst] Jackie Jr die die cardgame overvalt [/tekst], dan denk ik: pak dat nou wel even aan. Maar nee, óók dan niet, dat wordt imo vrij 'veilig' (vanwege hoe snel dat gebeurt) opgelost weer. En dat vind ik jammer. Ik vind dat juist niet 'veilig'. Series zoals Dexter waarbij je weet dat de badguy uitgeschakeld wordt in de laatste aflevering van het seizoen; dat vind ik veilig. Juist dat 'potentiële' antagonisten vaak in een handomdraai worden uitgeschakeld, geeft de totale banaliteit van het leven aan. Het wordt veel minder geromantiseerd dan in andere series en films. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Las dat er een "Better Call Saul" serie komt? :D Moet wel goed zijn huhu. Ik hield van die man in BB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Las dat er een "Better Call Saul" serie komt? :D Moet wel goed zijn huhu. Ik hield van die man in BB. Over vijf dagen is de pilot, kan niet wachten. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 februari 2015 Share Geplaatst 7 februari 2015 Zit inmiddels met de serie OZ in seizoen 2. Seizoen 1 ging er snel doorheen. Vanaf maandag natuurlijk ook weer naar The Walking Dead kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 februari 2015 Share Geplaatst 7 februari 2015 Over vijf dagen is de pilot, kan niet wachten. :D Ahhw dus 1 per week. Had gehoopt op heel de serie in 1x online zoals met HoC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Opnieuw begonnen met Lost. Ging stuk hierom:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 net seizoen 1 van Person of interest afgerond. Leek in het begin een hele generieke actie serie, maar tegen het eind werd het eigenlijk heel interessant en een stuk beter, hopelijk houden ze dat niveau vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Opnieuw begonnen met Lost. Ging stuk hierom:r Ik ben ook bezig met Lost. Voor de eerste keer weliswaar. Nu bij S02E06, ik ben alleen bang dat het een beetje uitgemolken gaat worden. Het zijn nog 95 afleveringen vanaf dit punt namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Insigne Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Net begonnen aan seizoen 4 van White Collar. Vlieg echt door de seizoenen heen, wat een heerlijke serie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 (bewerkt) Ik ben ook bezig met Lost. Voor de eerste keer weliswaar. Nu bij S02E06, ik ben alleen bang dat het een beetje uitgemolken gaat worden. Het zijn nog 95 afleveringen vanaf dit punt namelijk. Het blijft wel leuk imo. In de latere seizoenen [TEKST]komen er flash forwards en flash sideways[/TEKST], dat kan wat verwarrend zijn maar het blijft gewoon erg goed vind ik. 9 februari 2015 bewerkt door Roprop Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 [MENTION=20819]Dysproz[/MENTION]; ik heb je post aangepast vanwege het feit dat het spoilers bevatte. Wat betreft Lost: ik heb me ermee vermaakt, maar de eerste seizoenen waren duidelijk de beste en ik zou hem niet snel opnieuw gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Ik ga beginnen aan Avatar: The Last Airbender ;c Nooit gevolgd en toch het gevoel dat ik iets gemist heb in mijn leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Ik ga beginnen aan Avatar: The Last Airbender ;c Nooit gevolgd en toch het gevoel dat ik iets gemist heb in mijn leven. Mooi man. Hou er wel rekening mee dat het die serie wel echt voor kinderen was. Ook zitten er wat fillers tussen. Dat zijn de twee grootste verschillen met The Legend of Korra. Die serie had minder episodes, maar geen fillers, en gericht op een wat oudere doelgroep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Mooi man. Hou er wel rekening mee dat het die serie wel echt voor kinderen was. Ook zitten er wat fillers tussen. Dat zijn de twee grootste verschillen met The Legend of Korra. Die serie had minder episodes, maar geen fillers, en gericht op een wat oudere doelgroep. Ik weet het, maar vind ik geen probleem. Vaak hebben de zogenaamde kinderseries nog wel een gelaagdheid waar je als kind niet zo makkelijk doorheen prikt. Daarnaast ga ik het waarschijnlijk vooral zo nu en dan tussendoor kijken, dus een beetje luchtigheid is ook niet erg. The Legend of Korra komt misschien later wel, eerst maar eens hier aan beginnen, zojuist de eerste aflevering gezien en beviel al goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Ik weet het, maar vind ik geen probleem. Vaak hebben de zogenaamde kinderseries nog wel een gelaagdheid waar je als kind niet zo makkelijk doorheen prikt. Daarnaast ga ik het waarschijnlijk vooral zo nu en dan tussendoor kijken, dus een beetje luchtigheid is ook niet erg. The Legend of Korra komt misschien later wel, eerst maar eens hier aan beginnen, zojuist de eerste aflevering gezien en beviel al goed. Daar staat Avatar (vooral TLOK) om bekend, dat er veel meer dan kinderstuff voorbij komt. Ben benieuwd wat je er van vindt, keep me posted. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Ik ga beginnen aan Avatar: The Last Airbender ;c Nooit gevolgd en toch het gevoel dat ik iets gemist heb in mijn leven. [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Ik ga beginnen aan Avatar: The Last Airbender ;c Nooit gevolgd en toch het gevoel dat ik iets gemist heb in mijn leven. Geef deze man een medaille _O__O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 < Heb ik al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 < Heb ik al Geef 'm goude sterren _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 februari 2015 Share Geplaatst 12 februari 2015 Zojuist klaar met seizoen 2 van OZ. Zag op imdb dat dit seizoen ht slechtste werd beoordeeld. Herken ik niet terug, was gewoon weer genieten. Op naar 3/5, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Zojuist klaar met seizoen 2 van OZ. Zag op imdb dat dit seizoen ht slechtste werd beoordeeld. Herken ik niet terug, was gewoon weer genieten. Op naar 3/5, Genoten van deze serie zeg, jammer dat het maar bij 5 seizoenen gebleven is! As-salamu alaykum _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 http://deadline.com/2015/02/james-franco-cast-112263-hulu-series-j-j-abrams-stephen-king-1201372265/ Wist niet eens dat het boek ging verseriet worden _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Ik ga beginnen aan Avatar: The Last Airbender ;c Nooit gevolgd en toch het gevoel dat ik iets gemist heb in mijn leven. Hoe bevalt het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 Prison Break uitgekeken :< Geweldige serie toch, boeiend van 't begin tot 't einde. Ga 't zeker missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 Mweh ik vond het einde van Prison Break echt best wel lelijk eigenlijk. [spoiler=Einde Prison Break]Dat Michael toch dood gaat dus, totaal geen functie had dat in de serie. Gewoon even in de laatste aflevering je hoofdpersoon omleggen om een 'indrukwekkend' einde te maken. Nee ik vond dat echt te simpel en ook niet echt in het beeld van de rest van de serie passen, waarin de gebroeders Scofield op de meest onwaarschijnlijke manieren alles overleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten