Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

Net de eerste aflevering van Marvel's Agent Carter gekeken. Vond het goed te pruimen.

Welkome verandering om eens een serie te volgen waarbij een vrouw de lead character is. Hayley Atwell lijkt goed in deze rol te passen. Vind ook de totaal andere setting (t.o.v. Arrow, The Flash en Agents of Shield) wel aangenaam. Nu vooral benieuwd hoe sterk het verhaal is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Afgelopen dagen het eerste anderhalve seizoen van Banshee gekeken. Erg fijne serie zeg. Leuk en creatief verhaal, met enorm veel actie. Af en toe wat over de top maar dat maakt de entertainmentwaarde er niet minder om. Steengoede cast ook met Ulrich Thomsen (Festen, The Celebation) als absolute uitblinker wat mij betreft. Zeker een aanrader!

Ook seizoen 1 van Homeland meegepakt, over een iets langere periode. Aardige serie maar in tegenstelling tot andere series trekt hij me niet om een aantal afleveringen op rij te kijken en dan ook echt aan de buis gekluisterd te zitten. Ga het wel zeker verder kijken natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen dagen het eerste anderhalve seizoen van Banshee gekeken. Erg fijne serie zeg. Leuk en creatief verhaal, met enorm veel actie. Af en toe wat over de top maar dat maakt de entertainmentwaarde er niet minder om. Steengoede cast ook met Ulrich Thomsen (Festen, The Celebation) als absolute uitblinker wat mij betreft. Zeker een aanrader!

Staat ook op Netflix toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is van Cinemax, althans dat komt in beeld voor en na de aflevering. Ben verder niet echt bekend met Amerikaanse kanalen en networks etc. maar geloof dat Cinemax wel een zijtak of dochterbedrijf van HBO is.

Ga nu de laatste aflevering kijken, erg goed nog steeds(y). Seizoen drie ook maar gelijk binnen halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is van Cinemax, althans dat komt in beeld voor en na de aflevering. Ben verder niet echt bekend met Amerikaanse kanalen en networks etc. maar geloof dat Cinemax wel een zijtak of dochterbedrijf van HBO is.

Ga nu de laatste aflevering kijken, erg goed nog steeds(y). Seizoen drie ook maar gelijk binnen halen.

Net als The Knick. Ook Cinemax niet HBO maar wel bij hun beschikbaar.

Wat wel vreemd is dat er 1 HBO serie wel volledig op Netflix staat: Deadwood

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijd voor een nieuwe serie. House of Cards, Homeland of Walking Dead? of iets anders dat op netflix staat.

Homeland, heerlijke serie :<.

The Walking Dead ook prima, maar vind persoonlijk de serie een stuk minder worden na verloop van tijd. House of Cards vindt ik helemaal niks. Al je wat anders wil is Breaking Bad zeer de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Homeland, heerlijke serie :<.

The Walking Dead ook prima, maar vind persoonlijk de serie een stuk minder worden na verloop van tijd. House of Cards vindt ik helemaal niks. Al je wat anders wil is Breaking Bad zeer de moeite waard.

Ik heb er al een aantal gezien, waaronder Breaking Bad. Ik dacht dat deze 3 wat meer populaire series zijn die ik nog niet gezien heb. Ga maar eens beginnen met Homeland dan. Thx :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke dat mag je vinden. Zal dan ook mijn mening geven: vind het een geweldige serie, geeft inzicht in de politieke intriges in de VS. Hoofdpersoon en z'n vrouw spelen het briljant, alleen maar lof van mijn kant.

Het eerste seizoen vond ik ook awesome, ook hoe Spacey soms in de camera praat. Maar de ontwikkeling van de verhaallijn vond ik naar het einde van seizoen 2 wel wat snel gaan en dat deed voor mij wel af aan de kwaliteit van de serie al ben ik wel benieuwd naar s3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites