Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

Goed nieuws voor mensen die verliefd zijn op goede series; na de kerst komt The Wire in HD uit. :<

Dat kan ook nog een mooie optie zijn voor jou [MENTION=2275]Glenn08[/MENTION];, of The Sopranos natuurlijk. Voor het meer luchtige werk vind ik zelf New Girl wel een fijne serie en ik blijf Two and a half Men ook erg fijn vinden (Met Sheen wel leuker dan met Kutcher).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vandaag de laatste aflevering van Breaking Bad gezien, nu maar op zoek naar een nieuwe serie om te volgen. Op zoek naar een wat serieuzere serie in het genre Breaking Bad, White Collar, Sons of Anarchy... En dan ook nog een wat luchtigere serie om even tussendoor te kijken voor het slapen gaan, genre The league, Brooklyn nine nine, tbbt,...

Ik ben nu met The Newsroom bezig. House of Cards ook een serieuze en zeer goede serie. Beide typisch Amerikaans iig waar ze over de politiek gaan daaro. Voor de luchtige series zou ik lekker Modern Family, Community of Blue Mountain State pakken. ;) Rules of Engagement ook heel fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peaky Blinders _O_ :*) Te zien op de Amerikaanse Netflix met Hola Unblock.

Gister seizoen 1 afgerond. Nu bezig met seizoen 2 episode 2. Vanaf deze episode zit Tom Hardy er ook in met een bijrol ;c

En de hoofdrollen zijn voor Cillian Murphy en Sam Neill. Echt stel bazen die twee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HBO heeft gisteren het eerste seizoen van The Wire volledig uitgezonden in HD, ideaal moment voor mij om er eindelijk mee te gaan beginnen.

Is dat breedbeeld? Meen me te herinneren dat ik het ooit heb gedounlooit maar er niet aan ben begonnen omdat het smalle beeld me niet aan stond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdomme, wat is Treme goed. Laatste dagen beetje meegekeken met broertje. Heel veel draait rond muziek, verder is het gewoon identiek aan The Wire. Komen wat acteurs terug uit die serie, maar ook qua aanpak verschilt het amper. Heel genuanceerd, het echte leven, nooit vervallen in clichés, traag tempo maar oh zo boeiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdomme, wat is Treme goed. Laatste dagen beetje meegekeken met broertje. Heel veel draait rond muziek, verder is het gewoon identiek aan The Wire. Komen wat acteurs terug uit die serie, maar ook qua aanpak verschilt het amper. Heel genuanceerd, het echte leven, nooit vervallen in clichés, traag tempo maar oh zo boeiend.

Mooi hè. Heb zelf een tijd geleden de eerste drie seizoenen gezien maar weet niet precies of het vierde nou al uit is gekomen? Zal er binnenkort nog eens naar op zoek gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boys ik heb een klein probleempje. Ik hield voorheen altijd bij welke series ik keek en hoever ik was met de app 'cilffhanger'. Nu loopt deze tegenwoordig zo vaak vast, dat het me meer moeite kost dan dat het me oplevert. Iemand een idee welke app dit ook kan, en die ik dus kan gaan gebruiken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites