Tomasson Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Goed nieuws voor mensen die verliefd zijn op goede series; na de kerst komt The Wire in HD uit. :< Dat kan ook nog een mooie optie zijn voor jou [MENTION=2275]Glenn08[/MENTION];, of The Sopranos natuurlijk. Voor het meer luchtige werk vind ik zelf New Girl wel een fijne serie en ik blijf Two and a half Men ook erg fijn vinden (Met Sheen wel leuker dan met Kutcher). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 Vandaag de laatste aflevering van Breaking Bad gezien, nu maar op zoek naar een nieuwe serie om te volgen. Op zoek naar een wat serieuzere serie in het genre Breaking Bad, White Collar, Sons of Anarchy... En dan ook nog een wat luchtigere serie om even tussendoor te kijken voor het slapen gaan, genre The league, Brooklyn nine nine, tbbt,... Ik ben nu met The Newsroom bezig. House of Cards ook een serieuze en zeer goede serie. Beide typisch Amerikaans iig waar ze over de politiek gaan daaro. Voor de luchtige series zou ik lekker Modern Family, Community of Blue Mountain State pakken. ;) Rules of Engagement ook heel fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 24 december 2014 Share Geplaatst 24 december 2014 Heeft er iemand trouwens suggesties voor dit soort series? Soort Game of Thrones, Vikings, Marco Polo dus? :) Iemand suggesties? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 december 2014 Share Geplaatst 24 december 2014 Iemand suggesties? Rome of Spartacus misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 24 december 2014 Share Geplaatst 24 december 2014 Rome of Spartacus misschien? Beide series al een keer gezien, helaas. :( Bedankt in ieder geval :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 25 december 2014 Share Geplaatst 25 december 2014 Iemand suggesties? The Borgias of The Tudors wellicht? Beide in ieder geval wel historische series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2014 Share Geplaatst 25 december 2014 Peaky Blinders _O_ :*) Te zien op de Amerikaanse Netflix met Hola Unblock. Gister seizoen 1 afgerond. Nu bezig met seizoen 2 episode 2. Vanaf deze episode zit Tom Hardy er ook in met een bijrol ;c En de hoofdrollen zijn voor Cillian Murphy en Sam Neill. Echt stel bazen die twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 25 december 2014 Share Geplaatst 25 december 2014 The Borgias of The Tudors wellicht? Beide in ieder geval wel historische series. The Tudors staat op Netflix dus dat scheelt. Ga ik maar eens aan beginnen. The Borgias ben ik aan het binnen harken :) Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Insigne Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 [MENTION=2275]Glenn08[/MENTION]; Boardwalk Empire, Homeland en House of Cards zijn wel echte aanraders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 HBO heeft gisteren het eerste seizoen van The Wire volledig uitgezonden in HD, ideaal moment voor mij om er eindelijk mee te gaan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 HBO heeft gisteren het eerste seizoen van The Wire volledig uitgezonden in HD, ideaal moment voor mij om er eindelijk mee te gaan beginnen. Is dat breedbeeld? Meen me te herinneren dat ik het ooit heb gedounlooit maar er niet aan ben begonnen omdat het smalle beeld me niet aan stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 Verdomme, wat is Treme goed. Laatste dagen beetje meegekeken met broertje. Heel veel draait rond muziek, verder is het gewoon identiek aan The Wire. Komen wat acteurs terug uit die serie, maar ook qua aanpak verschilt het amper. Heel genuanceerd, het echte leven, nooit vervallen in clichés, traag tempo maar oh zo boeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Is dat breedbeeld? Meen me te herinneren dat ik het ooit heb gedounlooit maar er niet aan ben begonnen omdat het smalle beeld me niet aan stond. Breedbeeld nu ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 The Tudors staat op Netflix dus dat scheelt. Ga ik maar eens aan beginnen. The Borgias ben ik aan het binnen harken :) Bedankt! In dat genre is er ook nog Pillars of the Earth. Verserie-ing van boek van Ken Follet als ik me niet vergis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 In dat genre is er ook nog Pillars of the Earth. Verserie-ing van boek van Ken Follet als ik me niet vergis. Mijn dank is groot :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Verdomme, wat is Treme goed. Laatste dagen beetje meegekeken met broertje. Heel veel draait rond muziek, verder is het gewoon identiek aan The Wire. Komen wat acteurs terug uit die serie, maar ook qua aanpak verschilt het amper. Heel genuanceerd, het echte leven, nooit vervallen in clichés, traag tempo maar oh zo boeiend. Mooi hè. Heb zelf een tijd geleden de eerste drie seizoenen gezien maar weet niet precies of het vierde nou al uit is gekomen? Zal er binnenkort nog eens naar op zoek gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Breedbeeld nu ja. Thanks man! Dan ga ik deze maar eens binnen hengelen, schijnt een klassiekertje te zijn:). Overigens ook aan Homeland begonnen, vermaak me prima met seizoen één. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 In vier dagen 'Under the Dome' afgekeken. Samen met Prison Break sowieso de beste serie. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 In vier dagen 'Under the Dome' afgekeken. Samen met Prison Break sowieso de beste serie. :< dat niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 januari 2015 Share Geplaatst 6 januari 2015 Gaat het eerste seizoen van 'Agent Carter' niet vandaag beginnen in de V.S.? Lijkt me ergens wel een interessante serie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 6 januari 2015 Share Geplaatst 6 januari 2015 Hier toevallig mensen die Brooklyn Nine-Nine gezien hebben? Ik vind het wel een aardig serietje in elk geval, lekker simpel vermaak voor het slapen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Insigne Geplaatst 6 januari 2015 Share Geplaatst 6 januari 2015 Gaat het eerste seizoen van 'Agent Carter' niet vandaag beginnen in de V.S.? Lijkt me ergens wel een interessante serie :) Ja klopt, ik ben er ook wel benieuwd naar. Vandaag maar weer is verder gegaan met Mad Men, wat een heerlijke serie is dat toch:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Ja klopt, ik ben er ook wel benieuwd naar. Vandaag maar weer is verder gegaan met Mad Men, wat een heerlijke serie is dat toch:< Die eerste twee aflevering zijn beschikbaar bij de torrentboer (y). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Boys ik heb een klein probleempje. Ik hield voorheen altijd bij welke series ik keek en hoever ik was met de app 'cilffhanger'. Nu loopt deze tegenwoordig zo vaak vast, dat het me meer moeite kost dan dat het me oplevert. Iemand een idee welke app dit ook kan, en die ik dus kan gaan gebruiken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Hier toevallig mensen die Brooklyn Nine-Nine gezien hebben? Ik vind het wel een aardig serietje in elk geval, lekker simpel vermaak voor het slapen gaan. Jup, lekker weinig Amerikaanse moraal. Verstand op nul en gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten