Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

Wat een fantastische avond gister zeg, had vooraf weinig rekening gehouden met een goede afloop maar het tegendeel is waar. In de eerste helft hadden we misschien al wel op 0-2 of 0-3 moeten staan, maar daarna was Twente iets sterker, al creëerden ze vrijwel niets. Nog mazzel met die kans van Ziyech in blessuretijd, anders verlies je hem ook nog gewoon. Verlenging moeten we maar snel vergeten en die penaltyserie, heerlijk. Notabene die gekke Tsjech die 120 minuten lang geen bal heeft geraakt en hem dan zo even binnenschiet, fantastisch :mrgy: Terugweg in de bus was ook één groot feest, net als na afloop bij het stadion. Hopen nu op een mooie finale tegen Groningen, zou qua supporters en qua wedstrijd de mooiste tegenstander zijn.

Oh en Woutje Brama, wat een koning (y)

2qitqo3.jpg

Ez mad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met de finale, hoop dat jullie hem winnen! [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Kan me voorstellen dat het echt een toffe avond was ja, ga je vaker mee naar uitwedstrijden? Ook van plan om de bekerfinale mee te pakken, vorig jaar ook gedaan?

Haha thanks. Probeer inderdaad zoveel mogelijk uitwedstrijden mee te pakken, dit jaar in totaal 5 gemist (Dord, AZ, Feyenoord, Willem II en ADO). Meeste wedstrijden vielen de vertrektijden niet te combineren met werk helaas. Verder in de Beker en natuurlijk in Praag alles meegepakt. En vraag maar aan [MENTION=16732]De Beul[/MENTION]; hoe vorig jaar de bekerfinale was, hij zat toen namelijk ook bij ons in de bus (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha thanks. Probeer inderdaad zoveel mogelijk uitwedstrijden mee te pakken, dit jaar in totaal 5 gemist (Dord, AZ, Feyenoord, Willem II en ADO). Meeste wedstrijden vielen de vertrektijden niet te combineren met werk helaas. Verder in de Beker en natuurlijk in Praag alles meegepakt. En vraag maar aan [MENTION=16732]De Beul[/MENTION]; hoe vorig jaar de bekerfinale was, hij zat toen namelijk ook bij ons in de bus (d)

Haha tof man, en sinds dat ze in de Eredivisie pas echt zo vaak meegegaan en echt op de voet gaan volgen of daarvoor ook al? Ja, die bekerfinale kan ik me nog heel goed herinneren, tranen in mijn ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha tof man, en sinds dat ze in de Eredivisie pas echt zo vaak meegegaan en echt op de voet gaan volgen of daarvoor ook al? Ja, die bekerfinale kan ik me nog heel goed herinneren, tranen in mijn ogen.

Uitwedstrijden doe ik nu 2 jaar, thuiswedstrijden natuurlijk een stuk langer. Eerste pot was ook nog in de Eredivisie, toen nog FC Zwolle ;c (Tegen Heerenveen in 2004, 1-0 Bertje Zuurman). Na de degradatie dat jaar heb ik in de beginjaren van de Juup af en toe wat wedstrijden meegepakt en de laatste jaren gewoon een seizoenskaart gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met de finale, hoop dat jullie hem winnen! [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Kan me voorstellen dat het echt een toffe avond was ja, ga je vaker mee naar uitwedstrijden? Ook van plan om de bekerfinale mee te pakken, vorig jaar ook gedaan?

Onvergetelijk. Busje 323, Marjam, handrembocht, viking. Noem het maar op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Chris, niet te beschrijven wat een prestatie.

Chris, is jullie bus geraakt?

Onze bus niet, weet wel dat er in totaal drie bussen zijn geraakt. Sowieso bus 5 of 6 en volgens mij ook bus 2. Was ook niet best geregeld hoor, op het moment dat de bussen wegreden liepen er nog een aantal supporters over die weg langs het spoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Jasper Cillessen he, die heeft het sinds het WK toch wel iets te hoog in z'n bol gekregen. Dan kom je dus 1 minuut voor tijd als titelkandidaat op gelijke hoogte op bezoek bij het 'kleine' PEC Zwolle, notabene door een onterechte corner, gaat hij vol juichen voor de fanatieke aanhang (voor zover we die hebben dan) omdat hij 5 minuten daarvoor een paar keer is uitgemaakt voor hoerenjong nadat hij het publiek zat uit te dagen. Viel me ook al op tegen Feyenoord en volgens mij GAE. En dan te bedenken dat ie dit seizoen minder prijzen heeft gepakt dan Joost Broerse en Bart van Hintum. Wat laat je je dan gaan zeg, moment van het weekend hoor :D

Verder trouwens een lekker potje voetbal gezien vanmiddag, is alweer een tijdje geleden. Had weliswaar eerder beslist kunnen worden, maar voor 1-1 zou ik vooraf ook gewoon tekenen. Playoffs vrijwel zeker binnen en gewoon goed gespeeld, met vertrouwen richting de bekerfinale dus :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begint nu toch wel weer te kriebelen hoor, gaat sowieso een mooi feestje worden aankomende zondag. Busje 312 ditmaal, lekker een beetje op een normale tijd vertrekken vanaf de IJsselhallen. Zaterdag maar direct vanuit werk richting het stadion om nog even snel een klein stukje van de laatste training te zien. Wel mooi dat ze dit jaar alle viaducten hebben afgesloten, vorig jaar resulteerde dat namelijk in allemaal supporters op de snelweg met vuurwerk e.d., gekkenwerk :r

2i9scqc.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites