Snipes Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Denk dat je PEC niet kunt vergelijken met RKC. Zwolle speelt verzorgt voetbal en heeft daar de spelers ook voor. Vind RKC toch meer een counter elftal met die snelle Chevallier voorop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Denk dat Jans nog wel zal tegenvallen eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Dat zou zomaar kunnen. Blijft speculeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Denk dat je PEC niet kunt vergelijken met RKC. Zwolle speelt verzorgt voetbal en heeft daar de spelers ook voor. Vind RKC toch meer een counter elftal met die snelle Chevallier voorop. Bedoel ook niet qua spel maar meer qua prestaties. RKC zou volgens iedereen ook direct weer simpel degraderen maar heeft zich ontwikkeld tot een club dat zich zelfs kan mengen om Europees voetbal (vorig jaar). Wat ik probeer te zeggen is dat ik denk dat Jans ook zoiets op poten kan zetten met PEC en hen een stabiele middenmoter laten worden in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 april 2013 Auteur Share Geplaatst 4 april 2013 PEC mag dromen van Europa BEWAAR Door: redactie 4-4-13 - 07:44 bron: AD Sportwereld Nederland kansrijk voor extra ticket door Fair Play-klassement © anp. Er bestaat een serieuze kans dat PEC Zwolle komend seizoen voor het eerst in de geschiedenis Europees voetbal speelt. Dankzij het Fair Play-klassement mag de Zwolse ploeg hopen op een extra ticket voor de Europa League. 'Als we veilig zijn, pakken we geen kaart meer', zegt trainer Art Langeler. Op 25 mei 2013 maakt de UEFA bekend welke drie landen op basis van de Fair Play-ranking een extra Europees ticket krijgen toegewezen. In de winterstop publiceerde de bond eenmalig de tussenstand. Nederland bezette op dat moment de vijfde plaats, met een goed vooruitzicht op de top-3. Als die wordt bereikt, dan mag de winnaar van het nationale Fair Play-klassement Europa in. Voorwaarde is wel dat die club in de Eredivisie speelt. Omdat Ajax en Vitesse, de naaste 'concurrenten' in de Nederlandse ranking, zich rechtstreeks zullen plaatsen voor Europees voetbal, is PEC de enig overgebleven serieuze kandidaat. De twee eerstvolgende Eredivisieclubs, Willem II en FC Utrecht, volgen al op ruime achterstand. Wij gaan Europa in, wij gaan Europa in! :D;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 4 april 2013 Share Geplaatst 4 april 2013 (bewerkt) Huhu zou heel vet zijn. Edit: Bovendien natuurlijk zeer goed voor de inkomsten, leuk voor de spelers en makkelijker om dan spelers aan te trekken misschien. Je kan ze toch lokken door het woordje 'Europa' te laten vallen. Ach, we zullen het meemaken. 4 april 2013 bewerkt door BV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 april 2013 Share Geplaatst 5 april 2013 Goed voor de inkomsten? Mwa weet dat niet zo Excelsior wou het niet omdat alles bij elkaar (Vliegreizen en Hotel betalen) duur voor ze is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 april 2013 Share Geplaatst 5 april 2013 Zeker in die eerste rondes valt er niks te verdienen. Zeker als je naar een FC Azerbaijan moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 5 april 2013 Share Geplaatst 5 april 2013 Ik neem aan dat je in de thuiswedstrijd toch ook behoorlijk inkomsten hebt? Ach ik weet er het fijne niet van, ik zou het in ieder geval wel mooi vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 5 april 2013 Share Geplaatst 5 april 2013 Jij verwacht een vol stadion tegen clubs uit Andorra of Malta, middenin de zomervakantie? TV-geld zal ook flink tegenvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 5 april 2013 Auteur Share Geplaatst 5 april 2013 Geen idee hoe het met de inkomsten zit eigenlijk. Is het niet dat bij uitwedstrijden de helft ook naar Zwolle gaat dan? Niet dat die 100 fans uit Andorra nou veel opleveren, maar toch ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 5 april 2013 Share Geplaatst 5 april 2013 Nog nooit van gehoord dat de opbrengsten worden verdeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 april 2013 Share Geplaatst 5 april 2013 Ik kan het me niet voorstellen, dan zijn clubs met grote stadions de pineut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 5 april 2013 Share Geplaatst 5 april 2013 Geen idee hoe het met de inkomsten zit eigenlijk. Is het niet dat bij uitwedstrijden de helft ook naar Zwolle gaat dan? Niet dat die 100 fans uit Andorra nou veel opleveren, maar toch ;c Dat is alleen in Engeland in de League of FA Cup volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 5 april 2013 Auteur Share Geplaatst 5 april 2013 En met de KNVB beker ook vanaf de kwartfinale geloof ik. Geen idee of het ook Europees zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 5 april 2013 Share Geplaatst 5 april 2013 Geen idee hoe het met de inkomsten zit eigenlijk. Is het niet dat bij uitwedstrijden de helft ook naar Zwolle gaat dan? Niet dat die 100 fans uit Andorra nou veel opleveren, maar toch ;c dan moet je zelf ook de helft inleveren hè ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 6 april 2013 Auteur Share Geplaatst 6 april 2013 dan moet je zelf ook de helft inleveren hè ;) True, maar normaal gesproken zal Zwolle een betere/grotere tegenstander krijgen mocht het zover komen. Maar goed, eerst vanavond maar eens van RKC winnen, dat gaat al lastig genoeg worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 april 2013 Share Geplaatst 6 april 2013 True, maar normaal gesproken zal Zwolle een betere/grotere tegenstander krijgen mocht het zover komen. Maar goed, eerst vanavond maar eens van RKC winnen, dat gaat al lastig genoeg worden. Je stroomt dan net zoals FC Twente dit seizoen, al in de eerste ronde in. Dus dan krijg je ploegen als Santa Coloma, Inter Turku en Mlada Boleslav. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 april 2013 Auteur Share Geplaatst 7 april 2013 Je stroomt dan net zoals FC Twente dit seizoen, al in de eerste ronde in. Dus dan krijg je ploegen als Santa Coloma, Inter Turku en Mlada Boleslav. Klopt, maar je krijgt ook dingen met geplaatste ploegen en ploegen die dat niet zijn. Twente had nog de resultaten van de jaren daarvoor, Zwolle heeft niets. Maar goed, waarschijnlijk is deze discussie toch voor niets. Nederland moet eerst nog bij de eerste 3 zien te komen. Over gisteren kan ik kort zijn trouwens, slechte start, prima tweede helft en op basis daarvan zou je meer verdienen. Maar kan met een puntje leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 21 april 2013 Auteur Share Geplaatst 21 april 2013 Nou, we zijn nu wel veilig. Zelfs op een 11de plaats. Heerlijk _O_ :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 9 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2013 Nico Wantia @nicowantia 2u Geen Europees voetbal voor #peczwolle. De Fair Play-tickets van de UEFA gaan naar Zweden, Noorwegen en Finland, meldt de Noorse voetbalbond. Jammer, was een mooie bonus geweest. Zondag tegen ADO dan nog maar even knallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 10 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2013 Kamohelo Mokotjo eerste zomeraanwinst PEC Zwolle PEC Zwolle heeft voor volgend seizoen Kamohelo Mokotjo gecontracteerd. De 22-jarige middenvelder is afkomstig van Feyenoord en tekent een driejarig contract. Hiermee is de Zuid-Afrikaanse speler de eerste aanwinst voor het nieuwe seizoen. Mokotjo kwam in 2009 bij Feyenoord terecht. De Rotterdammers leenden hem eerst een jaar uit aan stadgenoot Excelsior. In de Jupiler League speelde hij 25 wedstrijden voor de Kralingers en werd via de play-offs promotie naar de Eredivisie afgedwongen. De drie seizoenen daarna kwam hij tot 35 optredens in het eerste elftal van Feyenoord. Kamohelo Mokotjo is verheugd met zijn overgang naar PEC Zwolle. ,,Ik was toe aan een nieuwe uitdaging en ben blij met deze kans. PEC Zwolle toonde enkele weken geleden interesse en na een eerste gesprek met trainer Ron Jans en technisch directeur Gerard Nijkamp had ik meteen een positief gevoel. Dit seizoen heeft PEC Zwolle in veel wedstrijden een goede indruk achtergelaten. Ook speelt de club in een mooi stadion dat vrijwel altijd vol zit. Het voetbal leeft in Zwolle. Ik verheug me dan ook op een goede samenwerking en zal mijn uiterste best doen om PEC Zwolle uit te laten groeien tot een stabiele club in de Eredivisie.” Gerard Nijkamp, technisch directeur van PEC Zwolle, is blij met de transfer. ,,Voor PEC Zwolle is Kamohelo Mokotjo een echte aanwinst. Het is een type speler, die we nog niet hebben. Hij zorgt voor een balans op het middenveld, kan de ruimte die ontstaat goed belopen en heeft veel gif in zijn spel. Wij zijn als PEC Zwolle erg blij dat het gelukt is deze speler voor meerdere seizoenen vast te leggen.” _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Goede aankoop :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Prima speler voor PEC hoor. Jammer voor [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Had altijd wel vertrouwen in deze jongen, jammer dat het bij Feye er nooit helemaal is uitgekomen, hopelijk laat hij het bij PEC wel zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten