Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2011

Stefan

Wie is de Mol? 2011  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 867
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

soundos KAN imo de mol niet zijn. anders zou ze niet zo graag die antwoorden goed willen raden bij die koffie/vulkaan quiz, en zo haar best doen om geld te pakken terwijl ze in mijn ogen niet probeert de anderen te laten mislukken.

+ ze zit op patrick en als dat de mol is wint ze dan dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Soundos de mol is mag WIDM zich gaan schamen dat ze zo mol uitkiezen.

Ik moest wel even lachen hoe Patrick reageerde toen hij die vrijstelling kreeg. Art vindt ik gewoon erg raar dus weet niet echt wat ik van hem moet denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Soundos de mol is mag WIDM zich gaan schamen dat ze zo mol uitkiezen.

Ik moest wel even lachen hoe Patrick reageerde toen hij die vrijstelling kreeg. Art vindt ik gewoon erg raar dus weet niet echt wat ik van hem moet denken.

Nou als Soundos de mol blijkt te zijn heeft ze het anders fantastisch gedaan, niemand verdenkt haar eigenlijk.

Ik zou toch eerder denken dat je gewoon de theorie moet aanhouden, dus vraag 11 --> aflevering 11 eruit (verliezend finalist). Wel vraag ik me dan af wie de mol is en wie winnaar, ik denk Patrick winnaar en Soundos mol, omdat Soundos denk ik niet slim genoeg is om te winnen :P

Of ze verbreken juist die theorie expres op het einde zodat iedereen denkt dat Soundos of Patrick de mol is en dan blijkt het Art te zijn ofzo.

Ik hoop ook dat Art de mol is, gewoon omdat hij juist zo erg aan het mollen is elke episode eigenlijk dat iedereen denkt van 'dat kan 'em nooit zijn'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Patrick is de Mol voor mij, nu. De opmerking na het pakken van de vrijstelling is daar onder meer een reden voor.

Hij zei: Ik ben de allereerste persoon die zeker is van de finale van de mol in 2011

Er is er maar een die dat echt als eerste weet, de Mol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou ook wel slim zijn van de bedenkers zeg maar om Patrick 'hulpmol' te maken, terwijl hij eigenlijk gewoon dé mol is :) Voor mij kan eigenlijk iedereen mol zijn, behalve Karin. Soundos is voor mij gewoon de mol eigenlijk, maar ze was toch wel erg actief en goed bezig bij die quiz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soundos is dus sowieso de mol. En het gedrag van Art en Soundos is wel te verklaren, Art wil zich nog ff verdacht maken voor de finale, en Soundos juist niet. Soundos haalt vrij weinig geld binnen, als ze geld binnen haalt dan gaat het maar om een klein bedrag, bovendien doet ze het erg goed want niemand verdenkt haar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou als Soundos de mol blijkt te zijn heeft ze het anders fantastisch gedaan, niemand verdenkt haar eigenlijk.

;e

Ohja, ik doe zowat alles goed en doe overal me best en haal veel geld op. Jaa ik was de mol, een hele goede, want niemand verdacht mij!!!1111!1j112121

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soundos is dus sowieso de mol. En het gedrag van Art en Soundos is wel te verklaren, Art wil zich nog ff verdacht maken voor de finale, en Soundos juist niet. Soundos haalt vrij weinig geld binnen, als ze geld binnen haalt dan gaat het maar om een klein bedrag, bovendien doet ze het erg goed want niemand verdenkt haar.

Een mol wil geen geld in de pot, die zoekt dan wel een andere oplossing om niet verdacht te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat Soundos de mol is. Waarom? Ik zat al een tijdje op haar. En deze keer is dat maar weer bevestigt, vooraf stond er namelijk "Helderziend" en wie was er helderziend bij de opdrachten met de boot. Ja hoor Soundos zei van te voren het volgende: "Ik voel dat er met deze opdracht een vrijstelling voor de finale te winnen valt."

Verder denk ik dat Art de mol niet is, omdat hij zo verdacht doet en de mol vinden bij WIDM gaat vaak om kleine dingen.

Patrick is het ook niet. Vind hem niet echt verdacht. En nu helemaal niet meer. WIDM zal nooit zeggen dat de mol contact met iemand opneemt en uiteindelijk de mol dan contact met zichzelf opneemt.

En ook denk ik dat Karin de mol niet is, waarom weet ik eigenlijk niet goed, maar ik denk dat zij het niet is.

Nog wat bewijzen voor Soundos:

_NXCwMu7tOQ

Vooral in combinatie met het titeltje bij aflevering 2 in de Avrobode "Zoek de verschillen, vind de mol" is dit interessant!

En in de zelfde aflevering van "zoek de verschillen", kwam er een nieuwe groepsfoto met er zat echter een verschil in ten opzichte van de foto in de 1e aflevering. Soundos had op de ene foto één oorbel en op de andere twee.

4382.foto1.jpg

7026.foto2.jpg

Kortweg: Soundos is de mol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Theorie is bijna juist. Laatste regel klopt niet:

Patrick & Soundos maken vraag 20: Wie is de mol? Een van de twee is de mol, de ander de winnaar.

Art beantwoordde vraag 11 en is daarmee de afvaller in aflevering 11 en verliest de finale dus.

Ik verwacht eigenlijk dat volgende aflevering al snel een van de vier afvalt en dat er op het einde gewoon weer een executie is en dat de winnaar bekend gemaakt wordt, en de mol pas een week later (zoals altijd is dat tijdens een compilatie). Ook dan is pas de verliezer bekend, vandaar dat Art pas in aflevering 11 echt afvalt.

Interesante theorie. Wanneer Patrick en Soundos vraag 20 gemaakt hebben, dan betekend het dat Soundos de mol is omdat Art op Patrick zit en dus niet kan winnen wanneer Patrick de mol niet is. Maar ik ben benieuwd volgende week!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat Soundos de mol is. Waarom? Ik zat al een tijdje op haar. En deze keer is dat maar weer bevestigt, vooraf stond er namelijk "Helderziend" en wie was er helderziend bij de opdrachten met de boot. Ja hoor Soundos zei van te voren het volgende: "Ik voel dat er met deze opdracht een vrijstelling voor de finale te winnen valt."

Verder denk ik dat Art de mol niet is, omdat hij zo verdacht doet en de mol vinden bij WIDM gaat vaak om kleine dingen.

Patrick is het ook niet. Vind hem niet echt verdacht. En nu helemaal niet meer. WIDM zal nooit zeggen dat de mol contact met iemand opneemt en uiteindelijk de mol dan contact met zichzelf opneemt.

En ook denk ik dat Karin de mol niet is, waarom weet ik eigenlijk niet goed, maar ik denk dat zij het niet is.

_NXCwMu7tOQ

Vooral in combinatie met het titeltje bij aflevering 2 in de Avrobode "Zoek de verschillen, vind de mol" is dit interessant!

En in de zelfde aflevering van "zoek de verschillen", kwam er een nieuwe groepsfoto met er zat echter een verschil in ten opzichte van de foto in de 1e aflevering. Soundos had op de ene foto één oorbel en op de andere twee.

4382.foto1.jpg

7026.foto2.jpg

Lol jonge, bij WIDM is niets wat het lijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

_NXCwMu7tOQ

4382.foto1.jpg

7026.foto2.jpg

Iedereen heeft eigenlijk iets verschillends op die foto's, zoals Art wel en geen rugzak, Anna wel en niet een bril etc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen heeft eigenlijk iets verschillends op die foto's, zoals Art wel en geen rugzak, Anna wel en niet een bril etc

Een oorbel is natuurlijk een ander verhaal dan een rugzak of bril. Een bril of rugzak heb je wel of niet mee, bij de 1e foto was het wel, omdat dat tijdens een opdracht was. Bij oorbellen werkt het toch anders. Als vrouw doe je er toch of twee in of geen en niet één.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soundos kan het gewoon niet zijn. Toen Art probeerde te mollen heeft zij hem steeds gecorrigeerd en geld binnengehaald voor de pot. Karin verdenk ik al heel lang, maar dat gevoel is de laatste paar afleveringen grotendeels verdwenen. Vooral bij die verschillende nationaliteiten opdracht was ze erg gedreven. Dan komen we uit bij Art en Patrick. Art is heel opvallend aan het mollen, en dat wordt allemaal heel duidelijk in beeld gebracht. Maar ik denk dat Art zich heel opvallend gedraagt zodat de rest hem niet verdenkt, terwijl hij toch de mol is.

Patrick kan de mol ook zijn natuurlijk. Misschien was het allemaal gespeeld vandaag. Maar als het gespeeld is betekent het dus dat Karin de vorige aflevering haar joker om met de mol in aanraking te komen voor niets heeft ingezet? Gewoon genaaid dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk slaat dat hele programma nergens op, want iedereen loopt te trollen dus iedereen kan het zijn. Als 3 spelers 25 goals maken in 25 wedstrijden, is er ook niet maar 1 topscorer. De mol moet opdrachten laten mislukken toch? Iedereen heeft dat gedaan. Iedereen is de mol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 bedoeling maar 2 doelen.

De mol heeft als bedoeling de opdrachten te saboteren, dat is tevens zijn of haar doel

Kandidaten kunnen beslissen om wat aan te kloten, met als doel de verdenking op hen te krijgen zodat ze meer kans maken om te winnen

Dus je post is imo onjuist

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een aantal theorien hier kloppen imo maar je moet ze combineren.

Ik blijf denken dat Soundos de mol is maar door een theorie hier denk ik ook dat Art het is.

Die vraag 11 slaat niet op degene die er in aflevering 11 uit gaat. Want er zijn 12 afleveringen elk jaar. De finale aflevering word in twee geknipt. Dus dat zou kunnen betekenen dat Art de Mol is.

Ik zie een aantal mensen zeggen Soundos brengt veel geld in het laatje.

Is het jullie ook opgevallen wanneer ze dat doet? Precies als de rest faalt en ze dus makkelijk iets binnen kan brengen ;) Ze zorgt namelijk op vele momenten dat ze geld verliezen.

Ik ben trouwens van mening dat mol zijn de laatste jaren alleen maar makkelijker is geworden omdat iedereen verdacht wil zijn. En ze dus streken uithalen. De eerste jaren werd er tenminste gestreden om het geld en moest de mol echt zijn of haar best doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Patrick is zo overduidelijk de mol. Alleen al door die gespeelde emotie telkens, kom op zeg.

Haha echt he. Die reactie was zoooooooooooo slecht. Sowieso dat mensen nog denken dat Soundos het is, mijn god. Waarom zou de mol in godsnaam zoveel geld vinden? Waar zou de mol uit het niets het goede antwoord zeggen terwijl niemand daar aan denkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites