Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2011

Stefan

Wie is de Mol? 2011  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 867
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik blijf eigenlijk op Pepijn zitten, ondanks dat eruit gaan van dat vrouwke dat op hem leek te zitten. Maar is wel lastig om een favoriete 'mol' te hebben op deze manier. Meerdere kandidaten spelen het echt niet handig. Daarmee spelen ze de mol in de kaart. Art speelt het spel echt, zou ook kunnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toffe aflevering weer. Jammer dat Horace eruit is, toffe kandidaat.

Mag toch hopen dat Karin niet de mol is, wat een drama zeg. Art idem dito.

Maar ik blijf op Patrick, sinds aflevering 1 ;c Nog geen echt uitgekiende theorieën, maar veel kleine dingetjes die er op zouden kunnen wijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karin is de mol. Soms hele duidelijke domme dingen, maar ze gaat ook heel makkelijk mee met foute beslissingen in de groep en bij die tekening zei ze al meteen: nee is uit 2008.

Daarnaast kwam zo ook heel onovertuigend over toen ze zei dat ze echt dacht dat Horace de mol was.

Maar ik houd Anna als goede 2e en ben ook nog steeds bang dat Soundos het is, puur omdat iemand die zo dom is toch wel weg had moeten zijn.

Soundos is de mol, zo'n dom iemand kan nooit 3 rondes doorgaan. Ik was tijdens die kameropdrachten wel gefixeerd op haar voorgevel hehe.

Dat wijf met die dikke reet vorig jaar (Sanne volgens mij) was ook zo dom en die haalde ook de finale.

Ik denk vanaf aflevering 2 Art of Anna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien ver gezocht maar:

De mol twitterde: Toneel spelen voor een enorm publiek. En wie heeft de hoofdrol? Ik, de Mol. Zie me zometeen.

Tijdens het toneel spel viel er niemand op als hoofdrolspeler maar na de mol kwam er een film/serie met in de hoofdrol: Anna Drijver...

Om nog even op mezelf terug te komen:

Bij Pauw en Witteman wat gister volgde op die film/serie zat Anna Drijver naast John de Mol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites