Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2011

Stefan

Wie is de Mol? 2011  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 867
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Doe Karin er gelijk uit a.u.b. Irritant kutwijf. :cab: Ik denk na deze aflevering dat Anna de mol wel 'ns zou kunnen zijn. Bij het verkennen van de locatie viel het radiocontact opeens weg waardoor de rest niets meekreeg. Kan ook toeval geweest zijn.

En Art is ook opvallend bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karin is de mol. Soms hele duidelijke domme dingen, maar ze gaat ook heel makkelijk mee met foute beslissingen in de groep en bij die tekening zei ze al meteen: nee is uit 2008.

Daarnaast kwam zo ook heel onovertuigend over toen ze zei dat ze echt dacht dat Horace de mol was.

Maar ik houd Anna als goede 2e en ben ook nog steeds bang dat Soundos het is, puur omdat iemand die zo dom is toch wel weg had moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karin is de mol. Soms hele duidelijke domme dingen, maar ze gaat ook heel makkelijk mee met foute beslissingen in de groep en bij die tekening zei ze al meteen: nee is uit 2008.

Daarnaast kwam zo ook heel onovertuigend over toen ze zei dat ze echt dacht dat Horace de mol was.

Als Karin helemaal op Horaca zat, is het wel raar dat zij er niet uit gaat, tenzij ze de mol is natuurlijk. Komt er nog bij dat ze zich sowieso wel dom gedraagt. Al vertrouw ik Art en Sounos ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Horace :S. Uit Karin de mol of Patrick. Patrick doet wel heel leuk allemaal mij ook hij heeft verdachte streken.

Jammer dat je nog voor de uitslag al weet wie eruit gaat. die persoon hoor je via de voice over niet praten over zijn verdachten, en de muziek bij zijn executie moment is anders.. Beetje jammer..

Link naar opmerking
Deel via andere websites