Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hardlopen

Arsène

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei timpy00:

Hebben ze wasmachine voor uitgevonden kun je hem meteen ingooien met je sportkleding.

Gaat natuurlijk meer om het lopen zelf, waar zo'n katoenen boxer kan gaan schuren zoals inderdaad met fietsen. Met een beetje een lange run in de warmte blijft het ook niet helemaal droog en dan is zo'n katoenen ding ook niet helemaal lekker. Vandaar dat ik liever zo'n elastaan/polyester (of hoe dat ook heet) onderbroekje draag tijdens het rennen. Vind alleen 20 euro voor één onderbroek nogal veel geld, vandaar de vraag om tippies. De eerder aangehaalde goedkope decathlon onderbroek ziek ik ook weer onder staan dat ze niet ideaal zijn voor hardlopen.

Nou ja, bestel wel weer een setje van 3 van die nike dingen. Die waren wel prima. Na een aantal jaar lopen is het ook niet gek dat ze stuk gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei WillieColón:

Je draagt toch ook geen boxer in je wielerbroek? Zou hetzelfde verwachten tijdens het hardlopen eerlijk gezegd. 

Nee dan niet want die broek is gemaakt om je zitvlak te ontlasten. Dan draag je geen onderbroek. Bij hardlopen draag je toch wel een onderbroek en gaat het niet om je zitvlak. Snap de vergelijking dus niet helemaal. Zelf iig nooit gedacht aan dat de standaard onderbroek een belemmering was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Beppu:

Gaat natuurlijk meer om het lopen zelf, waar zo'n katoenen boxer kan gaan schuren zoals inderdaad met fietsen. Met een beetje een lange run in de warmte blijft het ook niet helemaal droog en dan is zo'n katoenen ding ook niet helemaal lekker. Vandaar dat ik liever zo'n elastaan/polyester (of hoe dat ook heet) onderbroekje draag tijdens het rennen. Vind alleen 20 euro voor één onderbroek nogal veel geld, vandaar de vraag om tippies. De eerder aangehaalde goedkope decathlon onderbroek ziek ik ook weer onder staan dat ze niet ideaal zijn voor hardlopen.

Nou ja, bestel wel weer een setje van 3 van die nike dingen. Die waren wel prima. Na een aantal jaar lopen is het ook niet gek dat ze stuk gaan.

Ik draag ballenknijpers van een paar euries (als ik geen slidingbroekje oid aan heb), dan doe het broekje zelf het verdere werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 hours ago, Gert said:

Nee dan niet want die broek is gemaakt om je zitvlak te ontlasten. Dan draag je geen onderbroek. Bij hardlopen draag je toch wel een onderbroek en gaat het niet om je zitvlak. Snap de vergelijking dus niet helemaal. Zelf iig nooit gedacht aan dat de standaard onderbroek een belemmering was. 

Ah ok, dacht dat het ook om het eventueel schuren van zou gaan. Dus om die reden zou ik me kunnen voorstellen dat zonder boxer hardlopen voor een aantal fijner aanvoelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zitten goed! Tijdens het lopen geen schuring, geen lulverlegging en geen extreme zweetlul- en zak ervaren. Een aanrader voor iedere serieuze lopen die eens af wil van die met zweet doordrenkte katoenen Muchachomalo's en Jack en Jones boxers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites