007mark Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Klein stukje vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus @007mark goed bezig! Wat voor onderbroek had je aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 9 minuten geleden zei Beppu: @007mark goed bezig! Wat voor onderbroek had je aan? Gewoon een normale boxer van Jack & Jones. Geen speciale hardlooponderbroeken hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Ik heb hier nog nooit nagedacht over onderbroek tijdens lopen. Gewoon een standaard boxershort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus En dan die doorweekte katoenen onderbroeken uitwringen naderhand? Ik walg van jullie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 3 uur geleden zei Beppu: En dan die doorweekte katoenen onderbroeken uitwringen naderhand? Ik walg van jullie. Hebben ze wasmachine voor uitgevonden kun je hem meteen ingooien met je sportkleding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WillieColón Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 5 hours ago, Gert said: Ik heb hier nog nooit nagedacht over onderbroek tijdens lopen. Gewoon een standaard boxershort. Je draagt toch ook geen boxer in je wielerbroek? Zou hetzelfde verwachten tijdens het hardlopen eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 8 uur geleden zei timpy00: Hebben ze wasmachine voor uitgevonden kun je hem meteen ingooien met je sportkleding. Gaat natuurlijk meer om het lopen zelf, waar zo'n katoenen boxer kan gaan schuren zoals inderdaad met fietsen. Met een beetje een lange run in de warmte blijft het ook niet helemaal droog en dan is zo'n katoenen ding ook niet helemaal lekker. Vandaar dat ik liever zo'n elastaan/polyester (of hoe dat ook heet) onderbroekje draag tijdens het rennen. Vind alleen 20 euro voor één onderbroek nogal veel geld, vandaar de vraag om tippies. De eerder aangehaalde goedkope decathlon onderbroek ziek ik ook weer onder staan dat ze niet ideaal zijn voor hardlopen. Nou ja, bestel wel weer een setje van 3 van die nike dingen. Die waren wel prima. Na een aantal jaar lopen is het ook niet gek dat ze stuk gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Als ik ooit verder loop dan een uur dan zal ik mijn tip laten weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 8 uur geleden zei WillieColón: Je draagt toch ook geen boxer in je wielerbroek? Zou hetzelfde verwachten tijdens het hardlopen eerlijk gezegd. Nee dan niet want die broek is gemaakt om je zitvlak te ontlasten. Dan draag je geen onderbroek. Bij hardlopen draag je toch wel een onderbroek en gaat het niet om je zitvlak. Snap de vergelijking dus niet helemaal. Zelf iig nooit gedacht aan dat de standaard onderbroek een belemmering was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 2 uur geleden zei Beppu: Gaat natuurlijk meer om het lopen zelf, waar zo'n katoenen boxer kan gaan schuren zoals inderdaad met fietsen. Met een beetje een lange run in de warmte blijft het ook niet helemaal droog en dan is zo'n katoenen ding ook niet helemaal lekker. Vandaar dat ik liever zo'n elastaan/polyester (of hoe dat ook heet) onderbroekje draag tijdens het rennen. Vind alleen 20 euro voor één onderbroek nogal veel geld, vandaar de vraag om tippies. De eerder aangehaalde goedkope decathlon onderbroek ziek ik ook weer onder staan dat ze niet ideaal zijn voor hardlopen. Nou ja, bestel wel weer een setje van 3 van die nike dingen. Die waren wel prima. Na een aantal jaar lopen is het ook niet gek dat ze stuk gaan. Ik draag ballenknijpers van een paar euries (als ik geen slidingbroekje oid aan heb), dan doe het broekje zelf het verdere werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Ah ja, als kokkie met zo'n broekje loopt dan snap ik zijn opmerking weer wel. Zie zelf in mijn omgeving niemand daarmee lopen maar gebeurd tuurlijk wel. My bad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WillieColón Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 7 hours ago, Gert said: Nee dan niet want die broek is gemaakt om je zitvlak te ontlasten. Dan draag je geen onderbroek. Bij hardlopen draag je toch wel een onderbroek en gaat het niet om je zitvlak. Snap de vergelijking dus niet helemaal. Zelf iig nooit gedacht aan dat de standaard onderbroek een belemmering was. Ah ok, dacht dat het ook om het eventueel schuren van zou gaan. Dus om die reden zou ik me kunnen voorstellen dat zonder boxer hardlopen voor een aantal fijner aanvoelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Heb zelf geen mega piemel dus zelf geen ervaring met schuren tijdens hardlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Ik dus wel, vandaar de vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Grapje 🤏 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Nike Underwear BOXER BRIEF LONG 3 PACK - Onderbroeken - black/zwart - Zalando.nl Ik hou jullie op de hoogte! Succes met jullie katoenen onderbroeken in de tussentijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Vandaag ga ik niet hardlopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Op 25-8-2024 om 11:49 zei Beppu: Nike Underwear BOXER BRIEF LONG 3 PACK - Onderbroeken - black/zwart - Zalando.nl Ik hou jullie op de hoogte! Succes met jullie katoenen onderbroeken in de tussentijd Wil wel een gedetailleerde review voor de linksdrager én de rechtsdrager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Hoe zijn de onderbroekjes? @Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Op 25-8-2024 om 11:49 zei Beppu: Nike Underwear BOXER BRIEF LONG 3 PACK - Onderbroeken - black/zwart - Zalando.nl Ik hou jullie op de hoogte! Succes met jullie katoenen onderbroeken in de tussentijd En, hoe zittie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Zitten goed! Tijdens het lopen geen schuring, geen lulverlegging en geen extreme zweetlul- en zak ervaren. Een aanrader voor iedere serieuze lopen die eens af wil van die met zweet doordrenkte katoenen Muchachomalo's en Jack en Jones boxers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Ook geen zwanus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 11 minuten geleden zei Gert: Ook geen zwanus? Dat altijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Zojuist hardgelopen met een onderbroek vd zeeman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten