Sophomore Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Ondertussen album van Hef gecheckt; niet slecht hoor, maar niet de behoefte om het nog een keer op te zetten. Vandaag opeens deze track in mijn hoofd, zo random. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Ik weet niet eens of dit het goede topic is, totaal geen verstand van muziekgenres etc. Maar vind die new wave shit of wat er op lijkt wel vet. Weet dat het niet de beste en muziek en teksten zijn, maar om te luisteren vind ik bijv. 'nu sta je hier', 'alaka' en 'alleen' wel nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 [YOUTUBE]WIaPCqsBrjw[/YOUTUBE] wil iedereen voorstaan stoppen en alleen maar dit liedje luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Ik heb me een partij zin in Rico & Sticks in de HMH zeg. Wie komt een handje geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
038 Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Ik heb me een partij zin in Rico & Sticks in de HMH zeg. Wie komt een handje geven? Twee of drie keer naar Rico en Sticks geweest in Hedon, gegarandeerd genieten. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 8 februari 2016 Share Geplaatst 8 februari 2016 Ik heb me een partij zin in Rico & Sticks in de HMH zeg. Wie komt een handje geven? Daar ben ik bij hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Vanaf 4.10 min "Shake je Kongolo alsof je Terence heet" © Emms Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Kutnummer. ;c 6Ri3SHHsnMA echte shit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Vanaf 4.10 min "Shake je Kongolo alsof je Terence heet" © Emms Is me nooit echt opgevallen volgens mij ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Kutnummer. ;c 6Ri3SHHsnMA echte shit juist, blaas rook in de stoomtrein Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 (bewerkt) Haha ik vind het ook niet veel, maar dacht dat een voetbal referentie wel welkom was op MU. Broertje heeft die plaat (evenals zijn nieuwe) in fysieke vorm, dus hoor 't wel eens voorbij komen in de auto. https://www.youtube.com/watch?v=JH0Hfq6eX78 Alias, @Ilias.; 12 februari 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 [Youtube]H_AwRZg41dA[/Youtube] Deze om de zoveel tijd weer eens aan :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 maart 2016 Share Geplaatst 1 maart 2016 Kan daar echt niet meer naar luisteren. Ook geen interesse in die shows van hen nu. Zo vaak gehoord dat het stadium van nostalgie al ver is gepasseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nickk. Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Heerlijk altijd die woede van Lijpe op al z'n tracks. Woede + Beat = Fire Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 ik vind die opgefokte appa flow juist complete troep. 2fOkOb22Yt0 maniac runt de game Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Heerlijk altijd die woede van Lijpe op al z'n tracks. Woede + Beat = Fire Goeie man. Hoorde deze laatst bij Sunday Service, bevalt me ook erg goed. [soundcloud] [/soundcloud] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Fucking le7nesh dat is waar we moe van wordenn. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 [YOUTUBE]bLSIIGbEvLE[/YOUTUBE] Kwaliteit uit Nederland, het bestaat nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 16 maart 2016 Share Geplaatst 16 maart 2016 http://www.ricostickstyphoon.nl/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 16 maart 2016 Share Geplaatst 16 maart 2016 Ik ga vrijdag al naar de HMH. Ik geloof het wel, maar wel een tof idee. Sowieso wel vet dat ze coor de Ziggo Dome gaan met Nederhop. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 17 maart 2016 Share Geplaatst 17 maart 2016 Huhu ik ga ook niet hoor. Al is t pas in december. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 18 maart 2016 Share Geplaatst 18 maart 2016 Vanavond mannen. Zin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 maart 2016 Share Geplaatst 18 maart 2016 Wat een feest, heerlijk :< Wat een energie gooide Tyohoon er even tegenaan. Opgezwolle nog even goed als vanouds! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 18 maart 2016 Share Geplaatst 18 maart 2016 Goh dat was een partij vet. Raakte er alleen een beetje uit door dat trieste gebeuk en dat je niet echt steady bier kon halen door de drukte. Wel een legendarische avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten