Stefan Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Ik hoorde vandaag iets van; MW2 had zo veel goede dingen die het heel leuk maakte, maar tegelijkertijd ook zoveel dingen die het verneukte. BO heeft geen dingen die het verneukt, maar is gewoon minder leuk. Kan me daar wel in vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Ik hoorde vandaag iets van; MW2 had zo veel goede dingen die het heel leuk maakte, maar tegelijkertijd ook zoveel dingen die het verneukte. BO heeft geen dingen die het verneukt, maar is gewoon minder leuk. Kan me daar wel in vinden. Dit is wel echt de beste zin voor MW2, echter vind ik die slechte dingen dan meer wegen tegenover de goede dingen. Ik ben blij met BO, minder noobtubes en shotguns primary, verder leuke MP toevoegingen wat toch wel dé sterke punten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Hahaha, Stefan, alweer aan WoW begonnen?? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Jaaaa. Wéér een nieuwe server. Nu zelfs een nieuwe account, maar dat kwam omdat die andere is gehackt. Triple XP is echt nice. Jij was 80 toch met je pally? Kom naar deze server _O_ Cataclysm wordt echt vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Hahaha. Ik ga sowieso nooit meer van 1 naar 80. En ik ben ook niet meer van plan om het te gaan spelen man. Kost veel te veel tijd en dat heb ik gewoon echt niet nu... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Ben maar eens begonnen met League of Legends, ziet er wel leuk uit. Kwam eigenlijk door David aka X op YouTube. Zo'n kerel heeft één of andere oogziekte gekregen waardoor hij over een tijdje blind is. Moet je voor het hele verhaal maar ff de video checken van X ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Gaan er nog chille spellen uitkomen ergens begin 2011? Ben namelijk even niet helemaal in de "loop" van de nieuwe releases die gepland staand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Ik weet niet wanneer bad company vietnam uitkomt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 fok ik haat het dat je niet kan quikscopen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Pacman _O_ Jh2uXKDPB2k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 17 december 2010 Share Geplaatst 17 december 2010 Broertje gekocht, ff proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 speelt er iemand hier ook Fiesta Online??? zo ja pm ffies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 24 december 2010 Share Geplaatst 24 december 2010 Deze lullo mag lekker Mythos beta en Rift Beta doen op 28 december.. :m: Weer een lichtpuntje in mijn leven. :m: Was vroeger ook al Hellgate London: Beta. :m: Ich bin awesome. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 26 december 2010 Share Geplaatst 26 december 2010 Weet hier iemand of er bij de Game Mania in België een inruilactie is voor GT5 of COD? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 Ja geloof ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Ik heb zopas 'The Witcher' gekocht en ik moet zeggen dat het spel m'n verwachtingen ferm overstijgt. Heerlijke donkere sfeer, enige minpuntje is de combat maar daar kijken we wel even langs :) Ik zit nog maar in het begin dus dit zijn m'n eerste opvattingen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 7 januari 2011 Share Geplaatst 7 januari 2011 Gaan er nog chille spellen uitkomen ergens begin 2011? Ben namelijk even niet helemaal in de "loop" van de nieuwe releases die gepland staand LA Noire is een titel waar ik persoonlijk echt naar uitkijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 januari 2011 Share Geplaatst 7 januari 2011 Uncharted 3, L.A. Noir zoals Leroy zegt, de nieuwe Tomb Raider, Killzone 3 en dan noem ik alleen maar op wat mij zelf toffe titels lijken ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Net even Conquer Online gedownload. Dit is een gratis RPG en opzich niet verkeerd voor een gratis spel. Ga me hier van de week eens wat verder in verdiepen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Zit te twijfelen tussen Black Ops en Gran Turismo 5 ... Niet te vergelijken maar waar zouden jullie voor gaan? Volgens mij zit helemaal in het verkeerde topic maarja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Nieuwe uitbreiding van Europa Universalis is op Steam.. Morgen maar kopen, en dan lekker in Ierland spelen!! ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Daar heb ik me ook een tijdje mee geamuseerd, al trok Hearts of Iron me toch meer aan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Ja.. Ik vind Europa leuker.. Lekker shitten enzo. koloniseren enzo.. Divine wind zal wel mooi zijn (K) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 januari 2011 Share Geplaatst 25 januari 2011 Net Bulletstorm demo gedaan op xbox, ****** wat een heerlijke game _O_ gewoon overdreven lomp raggen en mannekes neermaaien :mrgy: die moet ik hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 januari 2011 Share Geplaatst 27 januari 2011 Gister Uncharted 2 platinum gekocht. Lijkt me toffe game en voor slechts 20 euro vind ik het prima. Nu ff uitproberen (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten