Jump to content

Dronkengamerstopic

Alessandro
 Share

Recommended Posts

Maar 9/10 keer zijn dat spellen die je €60 euro kosten, en waar je dan zo'n 15 uur tot 20 uur(?) speeltijd uit haalt. Ik speel alleen nog maar multiplayers, veel leuker. De enige singleplayer die me nu nog een beetje kan boeien is Bulletstorm, lijkt me wel tof.

Maar 9/10 keer zijn dat spellen die je €60 euro kosten, en waar je dan zo'n 15 uur tot 20 uur(?) speeltijd uit haalt. Ik speel alleen nog maar multiplayers, veel leuker. De enige singleplayer die me nu nog een beetje kan boeien is Bulletstorm, lijkt me wel tof.

Moet je ook voor guild wars 2 elke maand betalen? Ik wil best een MMORPG spelen maar niet als ik er elke maand voor moet betalen;)

Ik kan je al zoveel dingen vertellen @GW2 he (kijk sinds vandaag ook op een groot forum ervan), maar je bent niet op MSN :S

Oh en GW2 komt sowieso 2011 uit, dus voor het lijstje dit jaar kan je 'm al schrappen. Ze denken beta nog dit jaar. Ook hebben ze gezegd dat de beta en de full release dicht bij elkaar liggen.

Het mooie is dat het een oneindig spel is. In die serie wordt het echt alleen maar leuker na maten hij verder is. Zijn huis wordt echt zo enorm vet he.

Ik ben zelf nu wel lekker bezig, alleen ik ben net voor het eerst dood gegaan en ik heb geen enkel idee meer waar mijn huis staat ;e Het is nu nacht dus even wachten. Ik speel op het moeilijkst, anders zit er totaal geen uitdaging in.