Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Grid Legends gehaald voor een prikkie. Best geinig spel.

Op 25-6-2022 om 15:30 zei Sundgot:

Iemand nog goede games voor ps5? Wilde sowieso GTA halen, want dat wilde de vriendin. Geen idee wat nu nog tof is? Laatste console was een ps3 

Als je nog nooit GTA 5 gespeeld hebt, halen. Meteen. Doen. Top 3 beste games ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei La Pulga:

God of War kan je als het goed is gratis downloaden, ben je wat uren zoet mee. Sowieso is er een hele lijst wat je nu gratis kan downloaden omdat je PS5 heb, al die spellen zijn goed.

top. Gelijk beginnen op zaterdag. Staat vooralsnog in Polen te stoffen nu :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Sundgot:

top. Gelijk beginnen op zaterdag. Staat vooralsnog in Polen te stoffen nu 

Citaat

Bloodborne
Days Gone
Detroit: Become Human
God of War
Infamous Second Son
Ratchet and Clank 
The Last Guardian
The Last of Us Remastered
Until Dawn
Uncharted 4: A Thief’s End
Batman: Arkham Knight
Battlefield 1
Call of Duty: Black Ops III – Zombies Chronicles Edition
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
Fallout 4
Final Fantasy XV Royal Edition
Monster Hunter: World
Mortal Kombat X
Persona 5
Resident Evil 7 Biohazard

Dit is de lijst met games die je gratis kan downloaden. Al weet ik even niet of dat nog steeds zo is. Hier heb je in ieder geval al urenlang plezier mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei La Pulga:

Wel met een kabeltje neem ik aan? dan af en toe de download opnieuw starten, wilt nog wel eens werken. 

Had er in de tussentijd paar kippenvleugeltjes in gegooid en de ogen gesloten. Ondertussen alles gedownload. Wel bijzonder dat je eerst de game koopt en dan los de storymode moet betalen op ps5. Uitmelkerij haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Zawisza:

Had er in de tussentijd paar kippenvleugeltjes in gegooid en de ogen gesloten. Ondertussen alles gedownload. Wel bijzonder dat je eerst de game koopt en dan los de storymode moet betalen op ps5. Uitmelkerij haha

klopt, al heeft bijna 90% die gta speelt de story mode allang al gedaan en is juist alleen het online gedeelte interessant. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-7-2022 om 00:55 zei La Pulga:

image.thumb.png.e7e4e8ca130d1d0b80751caa717f0404.png

Zit te twijfelen om dit te halen maar in oktober komt mijn Steam Deck hopelijk al. 

Bij dit soort dingen vraag ik me echt af, wat moet je ermee? :D

Ik denk dat deze gewoon roms afspeelt? Dus dan is het eigenlijk een handheld rom simulator? Voor die prijs, pfoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei The Kerfts:

Bij dit soort dingen vraag ik me echt af, wat moet je ermee?

Ik denk dat deze gewoon roms afspeelt? Dus dan is het eigenlijk een handheld rom simulator? Voor die prijs, pfoe.

Lekker toch man, Pokemon roms spelen terwijl je languit op je balkonnetje ligt. Er zijn genoeg hacked roms dus daar kan je echt urenlang plezier aan hebben. 

Verder ook wat PS1 games wat je er op kan spelen en volgens mij is het dusdanig geüpdatet dat het nu ook GameCube en PS2 aan kan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei cairo:

Wat voor spel is dat? Is het een aanrader? Op steam heeft een goede score volgens mij.

Is zeker een aanrader wat mij betreft! Het is lastig om uit te leggen wat voor 'n spel het is. Het is een soort sandbox story simulator. Je begint als een kolonie op een plek in een fictieve planeet, wat toch best erg lijkt op de aarde en daar zul je moeten zien te overleven en verder te geraken.

Je kunt vanalles researchen om steeds verder te komen, terwijl er ondertussen andere kolonisch je zullen aanvallen op z'n tijd. De mogelijkheden zijn echt eindeloos, zo kan je bijvoorbeeld: Gevangenen voor je laten werken, of juist organen uit gevangenen halen die je weer verkoopt. Zo kan je ook drugs researchen en besluiten om cocaine te gaan maken en die te verkopen. (Je kan echt zo'n beetje alles wat je kan bedenken doen.) Kijk anders op Youtube.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-8-2022 om 10:16 zei LouisPSV:

Is zeker een aanrader wat mij betreft! Het is lastig om uit te leggen wat voor 'n spel het is. Het is een soort sandbox story simulator. Je begint als een kolonie op een plek in een fictieve planeet, wat toch best erg lijkt op de aarde en daar zul je moeten zien te overleven en verder te geraken.

Je kunt vanalles researchen om steeds verder te komen, terwijl er ondertussen andere kolonisch je zullen aanvallen op z'n tijd. De mogelijkheden zijn echt eindeloos, zo kan je bijvoorbeeld: Gevangenen voor je laten werken, of juist organen uit gevangenen halen die je weer verkoopt. Zo kan je ook drugs researchen en besluiten om cocaine te gaan maken en die te verkopen. (Je kan echt zo'n beetje alles wat je kan bedenken doen.) Kijk anders op Youtube.

Ik ben benieuwd heb de game aangeschaft. Heb jij de DLC's?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cairo:

Ik ben benieuwd heb de game aangeschaft. Heb jij de DLC's?

Nee, vind ik niet echt nodig. Zou ook even goed kijken naar de mods. Die maken het spel nog veel beter. Misschien even op Youtube zoeken.

EDIT: Als je vragen hebt hoor ik het wel.

bewerkt door LouisPSV
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei LouisPSV:

Nee, vind ik niet echt nodig. Zou ook even goed kijken naar de mods. Die maken het spel nog veel beter. Misschien even op Youtube zoeken.

EDIT: Als je vragen hebt hoor ik het wel.

Komt in eens random een groep van 20 personen/aliens/dieren en die lopen mijn huis en gaan aan tafel zitten eten. Eten ze dan mijn eten op? Probeerde er 1 te arresteren, gelijk alle 3 mn gasten dood

Link naar opmerking
Deel via andere websites