Sophomore Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Met Van Ooijen ga je de oorlog niet winnen. Aan de andere kant, Marcel Ritzmaier zag ik ook niet tegen degradatie kunnen strijden maar dat ging erg aardig (al dicht ik Marcel meer talent toe dan Van Ooijen). Was sowieso een soort van verrassing dat Peter überhaupt een kans kreeg bij de A-selectie. In de minuten die die heeft gemaakt ging het nog geen eens zo slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Wel raar dat hij een paar keer in Europa mee heeft gedaan en in de competitie vrij weinig heeft gespeeld voor PSV. Helemaal niet raar, PSV had EUropa League niet op hoogste prioriteit gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 En in de EL speelde die toch ook voornamelijk tegen echt zwakke ploegen (die uit Montenegro, Zeta & die uit Oostenrijk) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Van Ooijen heeft een lekker schot en goed inzicht. Was ook niet voor niets de lieveling van Bommeltje ;) Van Ooijen kan ze echt nog wel geld op gaan leveren hoor, gaat een goed seizoen hebben bij GAE. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Helemaal niet raar, PSV had EUropa League niet op hoogste prioriteit gezet. Jij zeurt zo veel om de toon van RG hoe hij iets zegt he, ooit naar jezelf gekeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Geruchten dat Demy de Zeeuw terug gaat keren op het oude nest. Ik wacht nog maar even af of het echt zo is, maar het zou natuurlijk hartstikke mooi zijn. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Lijkt me wel allemaal hartstikke sterk, maar dat zou natuurlijk wel een geweldige aankoop wezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Lijkt me ook heel sterk, als ze Falkenburg al niet konden binnenhouden met hun salarishuis... :cab: Maarja, aan de andere kant heeft de Zeeuw natuurlijk al heul veul verdiend in z'n carriere, dus wie weet, zou inderdaad wel geweldig voor de Eagles zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 12 juni 2014 Share Geplaatst 12 juni 2014 Welkom Mickey! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 18 juni 2014 Share Geplaatst 18 juni 2014 Reimerink terug. Contract voor één jaar met een optie voor nog een jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 18 juni 2014 Share Geplaatst 18 juni 2014 Opvolger van Houtkoop. Leuke speler. Kan ik wel mee leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 juni 2014 Share Geplaatst 18 juni 2014 Als die het op zijn heupen heeft is het echt wel een goede buitenspeler, denk niet dat hij direct in de basis zal staan, maar hij heeft zeker talent. Als hij zijn vorm van Cottbus terug kan krijgen dan hebben we zeker een goede speler. Ik denk dat ik er wel blij mee ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Is er al serieuze interesse geweest voor Türuc? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Is er al serieuze interesse geweest voor Türuc? Volgens de geruchten is er nog geen officieel bod uitgebracht. Maar dat hij in de belangstelling staat van Besiktas en FC Twente is duidelijk, dat is ook wel naar buiten toe gebracht, En er zullen nog wel meer clubs interesse hebben in Deniz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Ik zou hem graag naar Feyenoord zien komen mocht Clasie verkocht worden. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Prachtige speler is dat, hoop voor Go Ahead Eagles dat 'ie blijft, maar voor zijn ontwikkeling is het misschien wel beter als hij een stap omhoog doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Dat vind ik nou ook een club voor hem, maar dan is de positie van Clasie niet de juiste, meer die van Vilhena. Kan hij beter spelen op de manier hoe hij speelt. Maar ik hoop dat hij nog lekker een jaartje bij ons blijft. Maar dat hij hogerop kan (misschien wel moet) is duidelijk. Hij heeft heel veel potentie en speelt pas 1,5 jaar bij ons in de basis en heeft zich uitstekend ontwikkeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Er is nog geen concrete belangstelling voor zowel Türüç als Overgoor. Maar in de voetballerij kan alles morgen zo weer anders zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Antonia lijkt vandaag nog te vertekken bij Kowet, FC Groningen is in een vergevorderd stadium om de vleugelaanvaller over te nemen. Er gaat echter een speler terug vanuit het hoge noorden naar Deventer. Verschillende namen kwamen voorbij, zo worden Van Moorsel, Wijnaldum, Van Nieff en Bos genoemd. Dan zie ik het liefst Van Nieff of Wijnaldum komen. We wachten af. Volgens RTV Oost is er om 21.00 meer nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Wijnaldum moet je niet willen, dan kan er niks van. Van Nieff is een heerlijke speler, dat zou zeker een aanwinst voor jullie zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Wijnaldum heeft in zijn periode bij AZ toch best goed gespeeld. Zie in hem wel een goede linksback. En Van Nieff is een geweldenaar op het middenveld, maar daar hebben we nog steeds voldoende goede spelers en zou hij op dit moment niet in de basis komen, maar daar zal ook nog wel wat vertrekken. Het kan maar zo weer eens iemand anders worden, zolang het die dikke maar niet is, maar dat zouden ze bij Eagles ook niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Hiariej dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Is natuurlijk ook een van de mogelijkheden, maar heeeft de afgelopen jaren nou niet bepaald goed gespeeld zoals hij dat in het begin van carriere wel heeft gedaan. Dus liever niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2014 Ik ga voor Kostic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Chery is ook goed ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten