Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Met Van Ooijen ga je de oorlog niet winnen.

Aan de andere kant, Marcel Ritzmaier zag ik ook niet tegen degradatie kunnen strijden maar dat ging erg aardig (al dicht ik Marcel meer talent toe dan Van Ooijen). Was sowieso een soort van verrassing dat Peter überhaupt een kans kreeg bij de A-selectie. In de minuten die die heeft gemaakt ging het nog geen eens zo slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me ook heel sterk, als ze Falkenburg al niet konden binnenhouden met hun salarishuis... :cab: Maarja, aan de andere kant heeft de Zeeuw natuurlijk al heul veul verdiend in z'n carriere, dus wie weet, zou inderdaad wel geweldig voor de Eagles zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als die het op zijn heupen heeft is het echt wel een goede buitenspeler, denk niet dat hij direct in de basis zal staan, maar hij heeft zeker talent. Als hij zijn vorm van Cottbus terug kan krijgen dan hebben we zeker een goede speler. Ik denk dat ik er wel blij mee ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er al serieuze interesse geweest voor Türuc?

Volgens de geruchten is er nog geen officieel bod uitgebracht. Maar dat hij in de belangstelling staat van Besiktas en FC Twente is duidelijk, dat is ook wel naar buiten toe gebracht, En er zullen nog wel meer clubs interesse hebben in Deniz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik nou ook een club voor hem, maar dan is de positie van Clasie niet de juiste, meer die van Vilhena. Kan hij beter spelen op de manier hoe hij speelt. Maar ik hoop dat hij nog lekker een jaartje bij ons blijft. Maar dat hij hogerop kan (misschien wel moet) is duidelijk. Hij heeft heel veel potentie en speelt pas 1,5 jaar bij ons in de basis en heeft zich uitstekend ontwikkeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Antonia lijkt vandaag nog te vertekken bij Kowet, FC Groningen is in een vergevorderd stadium om de vleugelaanvaller over te nemen. Er gaat echter een speler terug vanuit het hoge noorden naar Deventer. Verschillende namen kwamen voorbij, zo worden Van Moorsel, Wijnaldum, Van Nieff en Bos genoemd. Dan zie ik het liefst Van Nieff of Wijnaldum komen. We wachten af. Volgens RTV Oost is er om 21.00 meer nieuws.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijnaldum heeft in zijn periode bij AZ toch best goed gespeeld. Zie in hem wel een goede linksback. En Van Nieff is een geweldenaar op het middenveld, maar daar hebben we nog steeds voldoende goede spelers en zou hij op dit moment niet in de basis komen, maar daar zal ook nog wel wat vertrekken. Het kan maar zo weer eens iemand anders worden, zolang het die dikke maar niet is, maar dat zouden ze bij Eagles ook niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites