Mvdv Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Hoorde laatst Antonia roepen 'Kom dan, ik voetbal bij Go Wahed jongeh' /slechtisleuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 Heb 2 jaar terug ook een aanvaring met hem gehad op facebook, hij is gewoon een lastig ventje dat goed kan voetballen en die sinds de 'kamipoenswedstrijd' tegen FC Volendam niets geks meer heeft gedaan en op dit moment alle credits moet krijgen voor zijn goede spel sinds die wedstrijd. Hij strijd mee (ook zeker verdedigend) en aanvallend met 5 assists en 3 doelpunten belangrijk voor de ploeg. En dat opstootje is allemaal uitvergroot en 'mooier' gemaakt door de media. En Kavak moet eerst zijn voeten maar eens laten spreken (gaat hem niet lukken, is gewoon niet goed genoeg) om zich zo op te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 Heb 2 jaar terug ook een aanvaring met hem gehad op facebook, hij is gewoon een lastig ventje dat goed kan voetballen en die sinds de 'kamipoenswedstrijd' tegen FC Volendam niets geks meer heeft gedaan en op dit moment alle credits moet krijgen voor zijn goede spel sinds die wedstrijd. Hij strijd mee (ook zeker verdedigend) en aanvallend met 5 assists en 3 doelpunten belangrijk voor de ploeg. En dat opstootje is allemaal uitvergroot en 'mooier' gemaakt door de media. En Kavak moet eerst zijn voeten maar eens laten spreken (gaat hem niet lukken, is gewoon niet goed genoeg) om zich zo op te stellen. Vertel ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) @ De Stroot: Antonia een lelijke voetballer vinden en dan fan zijn van Strootman en Depay? ;e ;e ;e Ontopic: ik hou van types als Jarchinio. Hij is wat mondiger dan een aantal anderen, maar heb dat 10 x liever dan van die ideale schoonzoon-types. Buiten dat bewijst hij het ook gewoon, vind het altijd wel mooi als hij de haters weer eens de mond snoert. Wel grappig dat mensen een bepaald beeld van hem hebben (hier en ook op andere plekken) die gewoon totaal misplaatst zijn. :) 15 november 2013 bewerkt door Evers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 Vertel ;c Ik was vrienden met hem op facebook en hij speelde een slechte wedstrijd (en werd terecht gewisseld) en zat in een slechte periode. Na de wedstrijd liep iedereen een ereronde, ook de wissels, maar meneer liep niet mee. Dus ik op facebook zetten dat hij met zijn hoofd meer bij een transfer naar Heerenveen (toen een gerucht) was, maar dat hij beter naar de 4e klas zou kunnen gaan. En dat hij niet mee liep met de ereronde. Dat zonder hem te taggen, maar hij had het dus gelezen en reageerde even dat ik een laffe hond was en nog meer van dat. [MENTION=7669]Evers[/MENTION]; Ik ben het volkomen met je eens, hij is precies het type dat we nodig hebben, niet alleen maar ja-knikkers ook iemand die zijn eigen gang gaat, ook al gaat dat soms mis. En ik ben er blij van dat hij op dit moment zo goed speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 Antonia is een mafketel joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 november 2013 Share Geplaatst 16 november 2013 [YOUTUBE]TRG-GizaU60[/YOUTUBE] Feyenoord -> 010 -> Feyenoord -> 010. Alhoewel ik het zeker eens ben met het feit dat een voetbalselectie niet alleen uit ja-knikkers moet bestaan, gaat dit gastje me soms wel iets te ver. Kan me nog iets herinneren van een tijdje terug (greep toen iemand bij de keel toch? Iig waren de supporters er niet blij mee toen), nu weer dit opstootje en dan dat filmpje hierboven. En ik volgde GAE een jaar of 2 terug nog niet geweldig goed, dus geen idee of er toen ook nog iets is voorgevallen. Zegt genoeg dat ik al 3 negatieve dingen op kan noemen van een jongen die ik amper ken ;c Zijn prestaties en kwaliteiten staan buiten kijf natuurlijk, erg goede speler, vooral voor GAE. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 november 2013 Share Geplaatst 16 november 2013 Hij zei een keer dat de supporters niet zoveel moeten zeuren, hij voetbalt bij Go Ahead en indirect betalen de supporters zijn salaris. Toen is die wel door alle kanten aangevallen. Mannen betalen om naar mij te kijken hahahaha #i #dont #give #a #fuck #about #your #comment - think about this #your # heart #pays #my #bills that means chicoricooo haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 16 november 2013 Share Geplaatst 16 november 2013 Dat ging toen over 1 iemand die bij elke status wat hij plaatste liep te zeiken als een klein kind. Geen slimme actie, is daar ook genoeg voor bestraft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 november 2013 Share Geplaatst 16 november 2013 [YOUTUBE]TRG-GizaU60[/YOUTUBE] Feyenoord -> 010 -> Feyenoord -> 010. Alhoewel ik het zeker eens ben met het feit dat een voetbalselectie niet alleen uit ja-knikkers moet bestaan, gaat dit gastje me soms wel iets te ver. Kan me nog iets herinneren van een tijdje terug (greep toen iemand bij de keel toch? Iig waren de supporters er niet blij mee toen), nu weer dit opstootje en dan dat filmpje hierboven. En ik volgde GAE een jaar of 2 terug nog niet geweldig goed, dus geen idee of er toen ook nog iets is voorgevallen. Zegt genoeg dat ik al 3 negatieve dingen op kan noemen van een jongen die ik amper ken ;c Zijn prestaties en kwaliteiten staan buiten kijf natuurlijk, erg goede speler, vooral voor GAE. Zo'n filmpje zegt mij genoeg. Het is dat die leuk een balletje kan trappen, anders werkte 'ie als vakkenvuller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 november 2013 Share Geplaatst 18 november 2013 Tijmen van Wissing@vanwissing Per 30 juni wordt de samenwerking met #fctwente definitief gestopt. Plan is om per 1 juli 2014 te beginnen met de jeugdopleiding. #gae Ten Cate zal zelf niet op het veld gaan staan. Samen met Oude Wesselink wordt een plan geschreven waarin het individu centraal zal staan. Net als de revolutie van Cruijff bij Ajax. Ten Cate denkt dat zijn visie beter is dan beleid bij PEC en Twente. #gae begint vanaf de C-jeugd Positieve geluiden vanavond op de informatieavond over de toekomstige jeugdopleiding. Henk ten Cate en John Oude Wesselink presenteerde vanavond de plannen, dus als alles goed is wordt die vanaf volgend seizoen weer gestart. Dit is heel positief nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 18 november 2013 Auteur Share Geplaatst 18 november 2013 Zeer goed nieuws inderdaad. Had alleen niet verwacht dat het al op zo'n korte termijn haalbaar zou zijn. Weet ook niet of dat wel verstandig is, al zullen ze dit al wel langer op de achtergrond gepland hebben. Hopen dat we weer eindelijk eigen Deventer jongens kunnen opleiden waardoor een Saymak, Bas Drost en een Berghuis nu voor Eagles hadden kunnen spelen:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 18 november 2013 Share Geplaatst 18 november 2013 Nog ff over die Saymak. Je kan bijna met zekerheid zeggen dat er een Turkse club in januari of in de zomer voor hem gaat aankloppen. Ookal kan die geen bal trappen(Saymak zeker wel overigens), die halen t toch wel. Kayserispor heeft bv 12 Turken in zijn selectie die in buitenland is geboren. En zo zijn er meer. Als een Nederlands club zijnde zou ik altijd een Turk in de selectie hebben. Gratis geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 18 november 2013 Auteur Share Geplaatst 18 november 2013 Nog ff over die Saymak. Je kan bijna met zekerheid zeggen dat er een Turkse club in januari of in de zomer voor hem gaat aankloppen. Ookal kan die geen bal trappen(Saymak zeker wel overigens), die halen t toch wel. Kayserispor heeft bv 12 Turken in zijn selectie die in buitenland is geboren. En zo zijn er meer. Als een Nederlands club zijnde zou ik altijd een Turk in de selectie hebben. Gratis geld. Klopt, hebben we eerder ook gehad met Colak. Verwacht dat hetzelfde gaat gebeuren met Turuc over een jaar of 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 november 2013 Share Geplaatst 18 november 2013 Toch is het zuur zo'n Colak en in het verleden Omer Bayram van NAC waren goede spelers voor een club als Heerenveen later en misschien wel meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 november 2013 Share Geplaatst 18 november 2013 Klopt, hebben we eerder ook gehad met Colak. Verwacht dat hetzelfde gaat gebeuren met Turuc over een jaar of 2 Dat denk ik ook, zo jammer zijn van zo'n talentvolle speler, maar als wij er een grote zak geld voor krijgen vind ik het prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 november 2013 Auteur Share Geplaatst 19 november 2013 Wat een onzin verhaal van de tubantia vandaag over het breken van de jeugdopleiding tussen GAE en Twente. Zal vanavond op laptop iets meer toelichting geven, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 november 2013 Auteur Share Geplaatst 19 november 2013 Om er even op terug te komen: Vanuit een bepaalde nostalgie klinkt het misschien geweldig dat Go Ahead Eagles een zelfstandige jeugdopleiding krijgt. Maar de beslissing de stekker uit de samenwerking met FC Twente te trekken, is vooral gestoeld op emoties. De samenwerking tussen FC Twente en Go Ahead kwam vijf jaar geleden tot stand. En de liefde kwam van beide kanten. Twente kreeg een enorm scoutingsgebied erbij en Go Ahead had niet meer het geld en de faciliteiten een eigen opleiding in de benen te houden. In navolging van Heracles betaalde ook Go Ahead een jaarlijkse bijdrage (een kleine ton) aan Twente. Daarmee bespaarde de club uit Deventer een hoop geld, dat net als bij Heracles gebruikt kon worden om de eerste selectie op peil te houden. Overstap spelers Twello naar Hengelo Twente tuigde in Twello een opleiding op en vanaf de B-tjes maakten de grootste talenten de overstap naar Hengelo. Voorbeelden van spelers die vanuit Twello de overstap hebben gemaakt zijn Steven Berghuis, Dario Tanda en Jari Oosterwijk. Maar met de promotie nam bij Go Ahead het sentiment toe weer een eigen opleiding te beginnen. De club uit Deventer wil de binding met het achterland vergroten en onder aanvoering van oudgedienden als Henk ten Cate en John Oude Wesselink zijn de plannen nu definitief. Kosten jeugdopleiding Een beetje opleiding kost minimaal 7 ton per jaar, maar bij Go Ahead denken ze met ongeveer de helft minder af te kunnen. Het is een naïeve gedachte, want welke randvoorwaarden kun je de talenten dan bieden? En waar haal je zo snel goed kader vandaan? Bovendien heeft Go Ahead elke euro hard nodig om overeind te blijven in de eredivisie. Het geld dat volgend jaar naar de opleiding verdwijnt, gaat af van het budget, dat al met afstand het kleinste is van alle eredivisieclubs. Bij Heracles hebben ze dat beter begrepen. Daarnaast krijgt Go Ahead te maken met de moordende concurrentie van Twente, Vitesse en PEC Zwolle, die veel meer middelen tot hun beschikking hebben. Alleen Twente heeft voor de jeugd al een begroting van meer dan 2 miljoen. De keus van Go Ahead een eigen weg te gaan is dan ook gedoemd te mislukken. In het begin van de samenwerking kwam de liefde inderdaad van 2 kanten. Eagles betaalde per jaar een bedrag van 125.000 euro aan Twente, in ruil hiervoor kreeg Twente dus een veel breder scoutingsgebied erbij. Vanuit Twello kwamen de kinders van maximaal 60 kilometer uit de regio dus dit was een enorm gebied voor Twente extra. In ruil hiervoor kon Eagles af en toe en speler huren van Twente. Het vreemde was echter dat er voor deze spelers wel de volle pont betaald moesten worden. Voorbeelden hiervan zijn Promes en Marsman die eerst niet betaald konden worden maar gelukkig door externe financiers gehaald konden worden. Natuurlijk gaat in een eigen jeugdopleiding veel geld zitten. Gelukkig hebben ze besloten om alleen juniorenteams te doen. (Dus een C, B en A elftal) Houd in dat het voor grotere clubs lastiger word om grote talenten weg te halen dan op nog jongere leeftijd. Buiten deze leeftijdscategorieën zal er nauw worden samengewerkt met de amateursclubs van de stedendriehoek Deventer, Apeldoorn en Zutphen. Er zullen clinics gegeven worden en jonge jongens zullen begeleid worden. Ook niet iedereen zal natuurlijk slagen maar door een goede opleiding zullen de jongens die afvallen ook weer terugstromen naar amateurclubs wat de gehele omgeving in niveau zal doen stijgen. Financieel zal er inderdaad nog een hoop moeten gebeuren, al hoop ik dat net als met veel andere dingen bij ons externe financiers gevonden kunnen worden die een deel van de opleiding vergoeden willen. Belangrijk vind ik ook wat er gemeld werd dat de jongens echt de ruimte houden om kind te zijn dus niet om half 7 's ochtends tot 9 uur 's avonds van huis zijn. Ze krijgen de ruimte om ook hun sociale contacten te onderhouden en met vriendjes te spelen. Heb er in ieder geval veel vertrouwen in, vooral onder leiding van Henk ten Cate en John Oude Wesselink. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 Ze begin hem in Tukkerland gewoon te knijpen, dan krijg je zulke verhaaltjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 november 2013 Auteur Share Geplaatst 19 november 2013 Zo simpel kun je het ook formuleren;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 Ghehehe. ;c Heb erg veel zin in de westrijd tegen Vitesse. Met die onderbreking door interlandvoetbal heb ik normaal niet zoveel moeite, maar het begint nu toch al te kriebelen voor zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 Vitesse moet nog maar om gaan met de druk dat het eerste staat. En bijna iedere week is er een andere koploper dus ik heb er vertrouwen in. Zeker in eigen huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Bron: http://bvho.wordpress.com/ Laat vies Vitesse verliezen, wij verdienen als echte club de punten De wedstrijd van komende zondag is een wedstrijd tussen twee uiterste. Go Ahead Eagles tegen Vitesse is een clash tussen het prehistorische voetbal aan de ene kant en het moderne voetbal aan de andere. Zoiets als de Romeinse legionairs uit Daventriae tegen een hightech leger met drones uit Arnhemgrad. Arnhemgrad? Ja, zo kan de stad beter genoemd worden sinds de Russen er zijn neergestreken. Eerst was het nog een Georgiër in Russische dienst (waar hebben we dat eerder gehoord?), nu is het gewoon een poenerige rus genaamd Alexander Dzerzjinsskiy. Een aantal oude KGB-russen verzieken nu al tien jaar lang de Europese competities met hun maffiageld, en helaas hebben ze Nederland niet overgeslagen. We kunnen ons druk gaan maken om clubs als Zwolle, Ajax en Twente, maar de kutste club van de Eredivisie is natuurlijk Vitesse. Dit is niet omdat er historisch veel rivaliteit is tussen ons en de Arnhemmers, de club heeft amper fans laat staan fans die we als rivalen kunnen beschouwen. Vitesse is zo @*! omdat de club symbool staat voor de meest ernstigste ziekte waarmee het voetbal te kampen heeft namelijk: commercie. Echt alles aan Vitesse is enorm @*!. Vitesse heeft een uit de kluiten gewassen gymzaal als stadion. Vitesse heeft een rijke rus als eigenaar. Vitesse heeft geen publiek! Vitesse heeft geen historie! Vitesse heeft geen ziel !!! Het is daarom van belang dat Vitesse dit jaar geen kampioen wordt. Het zou dan ook prettig zijn als Foeke Booy wederom een topteam neerzet om te voorkomen dat Vitesse met één of meer punten terug gaat naar die gymzaal van ze. Het team van Foeke is een kleine twee weken geleden vertrokken uit Kerkrade met 3 punten. Daar werd met 1-4 gewonnen dankzij vleugelflitsers Houtkoop en Antonia. Na deze overtuigende overwinning verwachten we niet dat er veel veranderd aan de opstelling. Zoals bekend staan we prima 12e met 16 punten, evenveel verliespunten als PSV dat met een wedstrijd meer gespeeld 19 punten bezit, zo gek is de Eredivisie. De Eredivisie is tevens gek genoeg om als nummer 12 in een thuiswedstrijd tegen de koploper goede kans op punten te hebben. Omdat de koploper op bezoek komt schijnen we de hoofdwedstrijd voor Studio Sport te zijn, nog maar eens een reden om te laten zien dat echte sfeer te vinden is in een voetbalstadion en niet in een hoekige betonnen ballenbak. Oke jongens, wie van jullie heeft dit geschreven :-D :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Oke jongens, wie van jullie heeft dit geschreven :-D :-D :-D Je moet wel toegeven dat er deels gewoon waarheden in staan. GAE en Vitesse zijn redelijk uiterste van elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten