Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Golf

Dansmeister

Aanbevolen berichten

Zag er nog geen topique over hehe.

Gisteravond om 22:00 Nederlandse tijd de eerste dag van the Masters gezien. Eerste club was al binnen gekomen, dus alleen de tweede ploeg gezien met o.a. de rentree van Tiger Woods. :beg: Genoten van de man. Twee prachtige eagles, voor 't eerst op de masters op de eerste ronde over zeventig slagen gebleven. Echt geweldig, naar maandenlang eruit zijn geweest.

Ben wel benieuwd naar vandaag. 22:00 begint het weer, en ik moet tot negen uur werken, dus dat is wel ideaal. Zullen genoeg makkelijke banen eruit worden gekiepert denk ik, aangezien 31 mensen onder par zijn gebleven op de eerste ronde. Zullen ze niet echt blij zijn hehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag er nog geen topique over hehe.

Gisteravond om 22:00 Nederlandse tijd de eerste dag van the Masters gezien. Eerste club was al binnen gekomen, dus alleen de tweede ploeg gezien met o.a. de rentree van Tiger Woods. :beg: Genoten van de man. Twee prachtige eagles, voor 't eerst op de masters op de eerste ronde over zeventig slagen gebleven. Echt geweldig, naar maandenlang eruit zijn geweest.

Ben wel benieuwd naar vandaag. 22:00 begint het weer, en ik moet tot negen uur werken, dus dat is wel ideaal. Zullen genoeg makkelijke banen eruit worden gekiepert denk ik, aangezien 31 mensen onder par zijn gebleven op de eerste ronde. Zullen ze niet echt blij zijn hehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, volg het niet. Heb het wel een aantal keer geprobeerd te volgen. Maar eerlijk gezegd ben ik toen bijna in slaap gevallen. Nou was het meestal wel laat in de avond/nacht omdat er verder niets anders op t.v. was, maar toch. Kan me er niet echt in interesseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Europa heeft alsnog de Ryder Cup behouden t.k.v. de Amerikanen, met 15-13, na een schier onmogelijke achterstand van 10-6 vooraf aan de 12 singlepartijen. De laatste twee punten bij 13-13 kwamen dankzij een Duitser (Kaymer) en een Italiaan (Molinari, tegen Woods). Dat kan geen toeval zijn. ;-) Europa laat maar meteen zien wie de enige echte continent is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan piekt ie wel verkeerd, want hij van tevoren van deze procedures. Daarnaast wel erg toevallig dat hij toevallig na de deadline ineens weer in vorm is. Dat gaat er bij mij dus niet in.

Nee, zie eenzelfde probleem als bij de Nederlandse tennissers, voetballers etcetera. Mentale problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wint wel van Ilonen als die zo blijft spelen. Speel je alleen een finale tegen Stenson en dat wil je niet.

Daan Huizing verliest wss zn tourkaart maar dat is maar beter ook financieel gezien. Mn oud swing trainer speelde challenge tour (KLM Open ook gespeeld 2 jaar terug) en die zei dat ze niks verdienen en de meeste dik moeten investeren :cab: Je moet gewoon heel snel paar goede resultaten boeken anders hou je het niet vol

Hij heeft wel flink wat bedrijven achter zich staan, in Hong Kong heeft hij het nu wel redelijk gedaan maar het prijzengeld is daar laag. Vorig jaar op de Challenge Tour was hij wel een periode lekker aan het draaien geloof ik.

Wie was je trainer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een ronde loopt ie. Heb er zelf 1 keer gespeeld maar nu lijkt het alsof het een baan van niks is :mrg: Mooiste baan van NL iig.

Gewoon weer ff die KLM Open pakken, mooi.

Ik was een dag op KLM Open wegens opdracht, wat een elitair volk loopt daar rond zeg :mrg: Had het niet anders verwacht, maar mijn ideeën vooraf werden ruimschoots bevestigd. Hoorde ook wat voor prijzen je moet neerleggen om daar als amateur/recreant te mogen spelen, niet normaal man...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was er dan ook op uitnodiging gelukkig. Volgens mij kost een basislidmaatschap zo een 50.000 euro haha. Wat een gekken daar. Maar hebben ze allemaal bewust gedaan met het oog op het binnenhalen van de Ryder Cup dacht ik.

Ja klopt dat zoveel moet aftikken om lid te worden. Als je vervolgens een middag wilt golfen moet je weer 500 aftikken, je mag voor die 50k nog niet eens spelen :-D Denk ook dat de meeste mensen daar puur heen gaan voor zakelijke relaties, niet puur voor het golfen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites