Dansmeister Geplaatst 9 april 2010 Share Geplaatst 9 april 2010 Zag er nog geen topique over hehe. Gisteravond om 22:00 Nederlandse tijd de eerste dag van the Masters gezien. Eerste club was al binnen gekomen, dus alleen de tweede ploeg gezien met o.a. de rentree van Tiger Woods. :beg: Genoten van de man. Twee prachtige eagles, voor 't eerst op de masters op de eerste ronde over zeventig slagen gebleven. Echt geweldig, naar maandenlang eruit zijn geweest. Ben wel benieuwd naar vandaag. 22:00 begint het weer, en ik moet tot negen uur werken, dus dat is wel ideaal. Zullen genoeg makkelijke banen eruit worden gekiepert denk ik, aangezien 31 mensen onder par zijn gebleven op de eerste ronde. Zullen ze niet echt blij zijn hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 9 april 2010 Auteur Share Geplaatst 9 april 2010 Zag er nog geen topique over hehe. Gisteravond om 22:00 Nederlandse tijd de eerste dag van the Masters gezien. Eerste club was al binnen gekomen, dus alleen de tweede ploeg gezien met o.a. de rentree van Tiger Woods. :beg: Genoten van de man. Twee prachtige eagles, voor 't eerst op de masters op de eerste ronde over zeventig slagen gebleven. Echt geweldig, naar maandenlang eruit zijn geweest. Ben wel benieuwd naar vandaag. 22:00 begint het weer, en ik moet tot negen uur werken, dus dat is wel ideaal. Zullen genoeg makkelijke banen eruit worden gekiepert denk ik, aangezien 31 mensen onder par zijn gebleven op de eerste ronde. Zullen ze niet echt blij zijn hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 2 november 2010 Share Geplaatst 2 november 2010 bijzonder dat hier nog nooit iemand heeft gereageerd. Niemand die golft of de sport volgt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 3 november 2010 Share Geplaatst 3 november 2010 Ik heb het wel eens gedaan maar ik kan er niets van lol, bij de afslag miste ik de bal steeds lol, en als ik hem raakte rolde de bal maar 5 meter:G. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 3 november 2010 Share Geplaatst 3 november 2010 Nee, volg het niet. Heb het wel een aantal keer geprobeerd te volgen. Maar eerlijk gezegd ben ik toen bijna in slaap gevallen. Nou was het meestal wel laat in de avond/nacht omdat er verder niets anders op t.v. was, maar toch. Kan me er niet echt in interesseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 Kijk het nog wel eens op Sport1, speel zelf ook af en toe wel eens. Wel leuk om te doen met mooi weer :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Europa heeft alsnog de Ryder Cup behouden t.k.v. de Amerikanen, met 15-13, na een schier onmogelijke achterstand van 10-6 vooraf aan de 12 singlepartijen. De laatste twee punten bij 13-13 kwamen dankzij een Duitser (Kaymer) en een Italiaan (Molinari, tegen Woods). Dat kan geen toeval zijn. ;-) Europa laat maar meteen zien wie de enige echte continent is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 13,5 - 14,5 ;) of lullen die gasten van Sport1 onzin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Mierenneukerij ;), Europa wint is het belangrijkste. Ik heb zelf ooit alleen voor school gedaan op een geloof ik inmiddels gesloopte 9 hole-baan via de LO-lessen op de HAVO. Lang geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Af en toe sla ik wel eens een balletje met m'n pa in Lelystad maar meer ook niet. Leuke hobby, sport vind ik het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Ik zie trouwens nu pas dat ik blijkbaar een topic uit 2010 heb op ge'upt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 15 september 2013 Share Geplaatst 15 september 2013 Grote klasse hoor van Luiten! Huizing ook gewonnen op de Challenge Tour, zijn 2e overwinning op rij #double dutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 september 2013 Share Geplaatst 15 september 2013 Ook het einde even meegepikt, wat een held die Luiten _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 28 september 2014 Share Geplaatst 28 september 2014 Europa wint weer de Ryder Cup :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 28 september 2014 Share Geplaatst 28 september 2014 Mooi weer ja, zou mooi zijn mocht Luiten over 2 jaar meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 28 september 2014 Share Geplaatst 28 september 2014 Hij heeft die kans anders dit jaar al gehad, maar faalde dus de laatste maanden voor de bekendmaking van de wildcards voor het Europese Ryder Cup-team. Lijkt dus ook gewoon niet met de druk om te kunnen gaan van het moeten presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 29 september 2014 Share Geplaatst 29 september 2014 Dan piekt ie wel verkeerd, want hij van tevoren van deze procedures. Daarnaast wel erg toevallig dat hij toevallig na de deadline ineens weer in vorm is. Dat gaat er bij mij dus niet in. Nee, zie eenzelfde probleem als bij de Nederlandse tennissers, voetballers etcetera. Mentale problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 18 oktober 2014 Share Geplaatst 18 oktober 2014 6&5 dus. Zeer overtuigende overwinning kan je wel zeggen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 18 oktober 2014 Share Geplaatst 18 oktober 2014 Moet nu weer tegen Ilonen. Hoop ook dat Daan morgen nog een goede ronde in Hong Kong weet te lopen, die viel vandaag wat terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Helaas, Luiten in de halve finale verloren van Ilonen. Speelt later op de dag nog tegen Coetzee om de derde plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Wint wel van Ilonen als die zo blijft spelen. Speel je alleen een finale tegen Stenson en dat wil je niet. Daan Huizing verliest wss zn tourkaart maar dat is maar beter ook financieel gezien. Mn oud swing trainer speelde challenge tour (KLM Open ook gespeeld 2 jaar terug) en die zei dat ze niks verdienen en de meeste dik moeten investeren :cab: Je moet gewoon heel snel paar goede resultaten boeken anders hou je het niet vol Hij heeft wel flink wat bedrijven achter zich staan, in Hong Kong heeft hij het nu wel redelijk gedaan maar het prijzengeld is daar laag. Vorig jaar op de Challenge Tour was hij wel een periode lekker aan het draaien geloof ik. Wie was je trainer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 De mooiste week van het jaar komt er weer aan (op golfgebied dan), alhoewel ook de Ryder Cup nog in 2016 ;) Geen Luiten helaas dit keer. Branden Grace of Dustin wint 'm dit jaar, voor de Aussies :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 september 2016 Share Geplaatst 30 september 2016 Nou het is begonnen; zeer mistig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 oktober 2016 Share Geplaatst 1 oktober 2016 Wat een ronde loopt ie. Heb er zelf 1 keer gespeeld maar nu lijkt het alsof het een baan van niks is :mrg: Mooiste baan van NL iig. Gewoon weer ff die KLM Open pakken, mooi. Ik was een dag op KLM Open wegens opdracht, wat een elitair volk loopt daar rond zeg :mrg: Had het niet anders verwacht, maar mijn ideeën vooraf werden ruimschoots bevestigd. Hoorde ook wat voor prijzen je moet neerleggen om daar als amateur/recreant te mogen spelen, niet normaal man... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 oktober 2016 Share Geplaatst 1 oktober 2016 Ik was er dan ook op uitnodiging gelukkig. Volgens mij kost een basislidmaatschap zo een 50.000 euro haha. Wat een gekken daar. Maar hebben ze allemaal bewust gedaan met het oog op het binnenhalen van de Ryder Cup dacht ik. Ja klopt dat zoveel moet aftikken om lid te worden. Als je vervolgens een middag wilt golfen moet je weer 500 aftikken, je mag voor die 50k nog niet eens spelen :-D Denk ook dat de meeste mensen daar puur heen gaan voor zakelijke relaties, niet puur voor het golfen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten