Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Documentaire-topic

Gast

Aanbevolen berichten

De hola extensie voor iig Chrome. Kan je zelf instellen vanuit welk land je wil browsen.

Ah thanks, kan ik voor 1 dag Belg zijn. Gertjeuuuuuh mwa mwa :(

Beide zijn hele goede series . Misschien niet zo heel erg veel diepte maar toch.

Daar heb je gelijk in. Maar daar zijn andere bronnen voor om de diepte in te gaan. Wiki wel veel af wat betreft WOII

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7 januari 9u s'avonds premiere van het nieuwe seizoen van Running Wild with Bear Grylls starring President Barack Obama! :) zeker kijken dus.

bear-grylls-obama-running-wild-2.jpg

Ook aanwezig in het seizoen: Kate Winslet, Michael B. Jordan, Drew Brees, James Marsden, Michelle Rodriguez, Ed Helms, James Ferguson en Kate Hudson. Het seizoen daarvoor: Zac Efron, Ben Stiller, Channing Tatum, Tom Arnold, Delon Sanders en Tamron Hall.

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb begrepen van een vriend die t al gezien heeft dat de uitzending met Obama vooral praat episode is...

Nu The Propaganda Game aan het kijken op Netflix over Noord-Korea..

Tot nu toe komt op neer na bijna 50 minuten dat de Koreanen hun eigen filosofie/denkwijze van hun systeem/samenleving niet begrijpen. Alleen geen hond die daar openlijk voor uitkomt.Regering geeft 16% van het BNP aan defensie uit maar das nog niks ivm omringende landen als Zuid-Korea, Rusland, China en Japan. Sowieso intersante docu ook om te zien wat nou wel/niet klopt van de media over Noord-Korea.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren Walking With Beasts-marathon gedaan, en alles gezien. Opnieuw zeer goede serie. Ik hou zo van die series, blij dat ik hem op DVD heb, zal ik geregeld wel nog eens kijken. Ik ga binnenkort ook de extra's eens downloaden.

Samen met deze afleveringen die ik geselecteerd heb van de laatste 5-10 jaar van NOVA en Horizons. Australia first billion years, stond al op mijn laptop.

NOVA: Making of America

NOVA: Chasing Pluto

NOVA: Dawn of Humanity

NOVA: Bigger then T-Rex

NOVA: Alien Planets Revealed

NOVA: Doomsday Volcanoes

NOVA: Ultimate Mars Challenge

NOVA: Oklahoma's Deadliest Tornadoes

NOVA: Meteor Strike

NOVA: Deadliest Volcanoes

NOVA: Deadliest Earthquakes

NOVA: Deadliest Tornadoes

NOVA: Secrets of the Sun

NOVA: The Fabric of the Cosmos-serie

NOVA: Australia

Horizon: Which Universe are we In

Horizon: Secrets of the Solar System

Horizon: The Truth About Meteors

Horizon: Extinct.

Planet Dinosaur wil ik ook binnenkort eens kijken, en ze tonen op Canvas nu The Hunt, dat ben ik nu aan het volgen.

En op fox tonen ze een docuserie over WOII in Noorwegen http://www.moviemeter.nl/film/102809, dat ga ik ook volgen. Morgenavond tonen ze een herhaling van aflevering 1. Kan dus nog net inspringen :)

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

The weight of chains:

Interessante documentaire over de Balkan oorlog in de jaren negentig. Aangezien ik in April drie weken en de regio ga rondtrekken wil ik mij wat meer verdiepen in de gehele regio. Hoewel ik deze documentaire met vlagen een subjectieve invalshoek vind hebben, legt het wel helder uit hoe het hele conflict is komen te ontstaan en wat de gevolgen er van zijn. Eerdaags ga ik mij ook aan The Weight of Chains 2 wagen (krijgt een veel hogere rating in IMDB dus ben benieuwd).

Zijn er nog mensen die interessante docu's kennen wat betreft de Balkan en/of Hongarije?

Link voor IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1789083/?ref_=fn_al_tt_1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-8-2019 om 11:36 zei hjs:

Hitler's circle of evil gezien onlangs.

Interessante en leerrijke docu over Adolfs vertrouwenskring.

Ik vond het informatief gezien erg interessant maar irriteerde me wel een beetje aan de manier van presenteren, als je snapt wat ik bedoel. Alles werd (onnodig) sensationeel gemaakt/gepresenteerd. Dat heeft een dergelijk onderwerp naar mijn mening helemaal niet nodig en voelt met vlagen zelfs nogal misplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist teruggekomen van de première van de nieuwe Diego Maradona documentaire gemaakt door Asif Kapadia (van oa Senna en Amy). Was in het Olympisch Stadion dus mooie setting en leuke praatjes voor de vertoning. De film zelf was één grote roes van zijn tijd in Napels; wauw wat een chaos, emotie en gekte. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Pino:

Oh ik dacht dat het alleen voor genodigden was omdat ik op Twitter zag dat e rwat voetbaljournalisten heen waren. En mister Zonneveld.

Er waren aantal BN'ers idd. De regisseur zelf, Wilfried de Jong, Sjoerd Mossou, Dijkhoorn, R. de Boer, Zonneveld, David Endt, Renate Verhoofstad etc. Maar ook jan modaal dus ;c

Zat ook een bioscoopbon bij voor een bezoek aan deze docu. Interesse in @Pino of iemand anders?

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites