Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

46 minuten geleden zei La Pulga:

Ik heb een serieuze vraag, is zo'n Neymar bij PSG nou niet een hele ziek miskoop geweest? Het is dat voor zo'n sjeik het alsof het een blikje cola uit de supermarkt heeft gekost maar hij presteert toch niet wat je er van had verwacht.

Hij is redelijk veel geblesseerd geweest, maar circus Neymar heeft echt wel een deel van de verwachtingen ingelost. Als ze hem niet hadden gehad, hadden ze bij lange na niet gepresteerd wat er tot nu toe is gepresteerd. Wellicht had het geld beter besteed kunnen worden, maar van een miskoop kan je in mijn ogen niet spreken.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-10-2021 om 17:24 zei Kyrill:

Rood of niet, Lyon had dit nooit mogen weggeven... Als dit zo doorgaat ligt Bosz er iig voor januari uit... 

Hebben we wel een nieuwe bondscoach. Vind ik ook een goede, Bosz is erg zwak in het verdedigend neer te zetten maar dat is met ons huidige verdediging niet nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Erwin.:

Iemand die Nice een beetje volgt? Ben wel benieuwd hoe de Nederlanders het doen, met name Rosario schijnt best lekker bezig te zijn.

Toevallig dat ze morgen tegen PSG moeten en dus denk ik op tv komen. Ik ga dan zeker even kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei La Pulga:

Met dat geld van PSG zie ik de komende 10 jaar geen andere kampioen helaas.

Neen inderdaad alhoewel dat het zoals Monaco en Lille de afgelopen jaren best nog wel eens kan, maar dan moet alles meezitten. Had het dan ook eerder op teams a la Monaco, Lyon, Lille en Marseille waar Nice zich vast kan tussen nestelen, net als Rennes overigens.

Verder prachtig dat Dupraz alweer een club magnifiek aan het redden is net zoals Toulouse destijds, nu recordkampioen Saint-Etienne terug onder de mensen staat hoop ik dat Bordeaux nog volgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-4-2022 om 22:25 zei La Pulga:

Messi!!! _O_

Heeft dit seizoen nog altijd minder competitiedoelpunten gemaakt dan good old Bram van Polen ;c 

Overigens is de promotiestrijd in de Ligue 2 ook leuk om te volgen. Best wel wat leuke clubs die nog kunnen promoveren (Ajaccio, Auxerre, Sochaux en Paris FC). Toulouse heeft gisteren al promotie veiliggesteld, mede dankzij Branco van den Boomen. Vond dat altijd maar een beperkte speler, maar die is dit seizoen gewoon bij 35 goals betrokken geweest (goals/assists). Gaat ongetwijfeld een mooie transfer maken komende zomer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MNie:

Voor 50 miljoen (netto) per seizoen en een tekenpremie van 100 miljoen (netto) blijft Mbappé nog bij PSG. Gek dat hij dat doet toch? 

Blijkaar wil ie liever geld zien dan de CL winnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites