Azpi Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Jammer dat ze nog winnen in de laatste minuut, vond lyon wel goed spelen en verdiende 1 punt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Blijkt ook maar weer dat Turpin een matige scheids is, hij stond er bovenop. Wel zonde voor Bosz, het zit die man niet mee met dit soort verliespartijen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 Ik heb een serieuze vraag, is zo'n Neymar bij PSG nou niet een hele ziek miskoop geweest? Het is dat voor zo'n sjeik het alsof het een blikje cola uit de supermarkt heeft gekost maar hij presteert toch niet wat je er van had verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 (bewerkt) 46 minuten geleden zei La Pulga: Ik heb een serieuze vraag, is zo'n Neymar bij PSG nou niet een hele ziek miskoop geweest? Het is dat voor zo'n sjeik het alsof het een blikje cola uit de supermarkt heeft gekost maar hij presteert toch niet wat je er van had verwacht. Hij is redelijk veel geblesseerd geweest, maar circus Neymar heeft echt wel een deel van de verwachtingen ingelost. Als ze hem niet hadden gehad, hadden ze bij lange na niet gepresteerd wat er tot nu toe is gepresteerd. Wellicht had het geld beter besteed kunnen worden, maar van een miskoop kan je in mijn ogen niet spreken. 21 oktober 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Rood of niet, Lyon had dit nooit mogen weggeven... Als dit zo doorgaat ligt Bosz er iig voor januari uit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 november 2021 Share Geplaatst 2 november 2021 Op 24-10-2021 om 17:24 zei Kyrill: Rood of niet, Lyon had dit nooit mogen weggeven... Als dit zo doorgaat ligt Bosz er iig voor januari uit... Hebben we wel een nieuwe bondscoach. Vind ik ook een goede, Bosz is erg zwak in het verdedigend neer te zetten maar dat is met ons huidige verdediging niet nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 La Pulga en Mbappe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Iemand die Nice een beetje volgt? Ben wel benieuwd hoe de Nederlanders het doen, met name Rosario schijnt best lekker bezig te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 24 minuten geleden zei Erwin.: Iemand die Nice een beetje volgt? Ben wel benieuwd hoe de Nederlanders het doen, met name Rosario schijnt best lekker bezig te zijn. Toevallig dat ze morgen tegen PSG moeten en dus denk ik op tv komen. Ik ga dan zeker even kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 15 uur geleden zei Erwin.: Iemand die Nice een beetje volgt? Ben wel benieuwd hoe de Nederlanders het doen, met name Rosario schijnt best lekker bezig te zijn. Kluivert doet het de laatste weken ook erg goed bij Nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 Derde keer Nice tegen PSG en tweede keer dat Nice kan winnen, zeer leuk team aan het worden dat zich wel kan aansluiten bij die Franse top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 9 uur geleden zei Netzwerk: Derde keer Nice tegen PSG en tweede keer dat Nice kan winnen, zeer leuk team aan het worden dat zich wel kan aansluiten bij die Franse top. Met dat geld van PSG zie ik de komende 10 jaar geen andere kampioen helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 10 uur geleden zei La Pulga: Met dat geld van PSG zie ik de komende 10 jaar geen andere kampioen helaas. Neen inderdaad alhoewel dat het zoals Monaco en Lille de afgelopen jaren best nog wel eens kan, maar dan moet alles meezitten. Had het dan ook eerder op teams a la Monaco, Lyon, Lille en Marseille waar Nice zich vast kan tussen nestelen, net als Rennes overigens. Verder prachtig dat Dupraz alweer een club magnifiek aan het redden is net zoals Toulouse destijds, nu recordkampioen Saint-Etienne terug onder de mensen staat hoop ik dat Bordeaux nog volgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 maart 2022 Share Geplaatst 13 maart 2022 (bewerkt) Aanrader om PSG te kijken nu, het hele team wordt uitgefloten. O alleen Messi en Neymar nu 13 maart 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Messi!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 Op 23-4-2022 om 22:25 zei La Pulga: Messi!!! Heeft dit seizoen nog altijd minder competitiedoelpunten gemaakt dan good old Bram van Polen Overigens is de promotiestrijd in de Ligue 2 ook leuk om te volgen. Best wel wat leuke clubs die nog kunnen promoveren (Ajaccio, Auxerre, Sochaux en Paris FC). Toulouse heeft gisteren al promotie veiliggesteld, mede dankzij Branco van den Boomen. Vond dat altijd maar een beperkte speler, maar die is dit seizoen gewoon bij 35 goals betrokken geweest (goals/assists). Gaat ongetwijfeld een mooie transfer maken komende zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Die Branco heeft gewoon 21 assists Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Voor 50 miljoen (netto) per seizoen en een tekenpremie van 100 miljoen (netto) blijft Mbappé nog bij PSG. Gek dat hij dat doet toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 1 minuut geleden zei MNie: Voor 50 miljoen (netto) per seizoen en een tekenpremie van 100 miljoen (netto) blijft Mbappé nog bij PSG. Gek dat hij dat doet toch? Ben benieuwd wat hij met al dat geld gaat doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 1 minuut geleden zei La Pulga: Ben benieuwd wat hij met al dat geld gaat doen Ik snap hem wel met de stijgende prijzen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 10 minuten geleden zei La Pulga: Ben benieuwd wat hij met al dat geld gaat doen Twee keer tanken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 moeder van Mbappe ontkent het trouwens, die zullen wel nog 50 miljoen extra willen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 2 uur geleden zei MNie: Voor 50 miljoen (netto) per seizoen en een tekenpremie van 100 miljoen (netto) blijft Mbappé nog bij PSG. Gek dat hij dat doet toch? Blijkaar wil ie liever geld zien dan de CL winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 CL winnen kan ook prima met PSG hoor, in de competitie is het alleen niks aan. Beetje zoals ik nu met Ajax in mijn novelle misschien moet ik Mbappe halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten