Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Dat middenveld kan ook echt niet. Is Di Maria geblesseerd?

Is geblesseerd inderdaad. Stambouli is één grote grap, wat een verschrikkelijk matige voetballer is dat. En met Motta & Rabiot staat er dan ook 0 creativiteit verder op het middenveld inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is geblesseerd inderdaad. Stambouli is één grote grap, wat een verschrikkelijk matige voetballer is dat. En met Motta & Rabiot staat er dan ook 0 creativiteit verder op het middenveld inderdaad.

Oh dat is wel zonde voor PSG, was dit seizoen best goed bezig volgens mij. Heb ook nooit begrepen waarom ze die Stambouli gehaald hebben, die kon het niveau bij Spurs al niet aan :cab: En dat laatste bedoelde ik ook, komt creativiteit en voetballend vermogen te kort. Matuidi en Pastore i.p.v. Rabiot en Stambouli zou al zoveel verschil maken, geen idee waarom die op de bank zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh dat is wel zonde voor PSG, was dit seizoen best goed bezig volgens mij. Heb ook nooit begrepen waarom ze die Stambouli gehaald hebben, die kon het niveau bij Spurs al niet aan :cab: En dat laatste bedoelde ik ook, komt creativiteit en voetballend vermogen te kort. Matuidi en Pastore i.p.v. Rabiot en Stambouli zou al zoveel verschil maken, geen idee waarom die op de bank zitten.

Tsja, Blanc is nogal een liefhebber van het roulatiesysteem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, Blanc is nogal een liefhebber van het roulatiesysteem

Probleem is dan wel dat je middenveld uit balans raakt als je niet dezelfde types achter de hand hebt. Als je nou Di Maria/Pastore (creatieve man), Matuidi/... (lopende man) en Motta/Rabiot (controleur) afwisselt, dan hou je het middenveld qua types intact. Nu speel je in principe met 3 controleurs, zonder creatieve man. Dan is het gelijk een stuk minder inderdaad.

Zie ze trouwens nog wel gelijk spelen of winnen. Ongeslagen seizoen zou wel ziek zijn.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites