Mathi Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Plus dat de Ligue 1 nu niet bepaald een veelscorende competitie is, als je ziet dat Monaco 'slechts' 63 doelpunten had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 9 goals en 12 assists is toch allesbehalve matig voor z'n 1ste seizoen daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Plus dat hij niet echt op waarde werd geschat door den Italiaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Lol. Rechtstreeks betrokken bij een derde van alle goals. 'Matige stats' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Tjah wist niet dat AS Monaco zo weinig doelpunten heeft gemaakt, daarom vroeg ik ook naar meer informatie. Maar bedankt, al ben ik nog steeds niet zwaar onder de indruk van zijn statistieken om te zeggen van 'ff bijna honderd miljoen voor aftikken'. Quote me maar als 'ie Real Madrid kampioen maakt :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Tjah, spelen in een matig team zoals Monaco onder een trainer die eigenlijk alleen op naam nog maar bij grote clubs aan de slag kan.. Wil hem wel zien bij Real ja. Veel beter team, duidelijke rol enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Tjah wist niet dat AS Monaco zo weinig doelpunten heeft gemaakt, daarom vroeg ik ook naar meer informatie. Maar bedankt, al ben ik nog steeds niet zwaar onder de indruk van zijn statistieken om te zeggen van 'ff bijna honderd miljoen voor aftikken'. Quote me maar als 'ie Real Madrid kampioen maakt :p Je begrijpt toch wel dat die prijs grotendeels bepaald is na z'n prestatie op het WK. Anders zou ie nooit voor zoveel geld naar Real zijn vertrokken. Daarnaast had Monaco hem al voor 40m gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Lol. Rechtstreeks betrokken bij een derde van alle goals. 'Matige stats' :D 9 goals en 12 assists voor 80 miljoen, lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Je begrijpt toch wel dat die prijs grotendeels bepaald is na z'n prestatie op het WK. Anders zou ie nooit voor zoveel geld naar Real zijn vertrokken. Daarnaast had Monaco hem al voor 40m gekocht. Wat heeftie dan laten zien op het WK? [/grapje] Maar oké ik was iets te kritisch op zijn stats en jullie wat realistischer (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 9 goals en 12 assists voor 80 miljoen, lol. Rodriguez' stats bij Monaco waren gewoon goed, daar ging de discussie over. Of hij 80 miljoen waard is, dat is een andere discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidonna Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Van der Wiel bij PSG in de basis tegen Guingamp. Spelen in China voor de Franse Supercup. Even meepakken. Zlatan aanvoerder. Cavani en Lucas op de bank, Silva en Luiz nog niet terug. Marquinhos (die naar Barça moet naar mijn smaak) staat er ook gewoon in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Waar de neuk is Zlatan mee bezig. Maakt wel de 1-0, vervolgens schiet hij voor open goal op de paal en mist een strafschop. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knight Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Ja en ik heb over 2.5 staan dus hij mag best eens raak schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Die penalty was trouwens ook een schwalbe van Ibra. Intussen staat het 1-1, gekke wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 En nu staat PSG zelfs achter :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 (bewerkt) Deze wedstrijd :cab: doelkansen: 2-500 eindstand: 2-2 :saywhat: 8 augustus 2014 bewerkt door Simonsav Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Dat hij die bal nog afgeeft. Gewoon zelf in het netje plaatsen. Al mag Ibra deze natuurlijk niet missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Net samenvatting gekeken, was volgens mij een leuke pot. Lucas ging ook nog samen met Zlatan op de keeper af, verprutst het door de bal niet breed te leggen. Tweede goal van Zlatan wel geniaal, mits ie het zo bedoelde (vast). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Wat was Monaco matig zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 [YOUTUBE]6WdfRGOgN-A[/YOUTUBE] na afloop van PSG-Bastia.... ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Wat gebeurt er dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Wat gebeurt er dan? Brandao geeft T.Motta een kopstoot (gebroken neus) en rent als een miet weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Brandao geeft Thiago Motta een kopstoot(je) en rent daarna als een meisje naar de kleedkamer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Achja, yolo toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Lekker huisgehouden door die Brandao. Naast die kopstoot ook vd Wiel een schop verkocht met als resultaat een gebroken ruggenwervel. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten