Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Tjah wist niet dat AS Monaco zo weinig doelpunten heeft gemaakt, daarom vroeg ik ook naar meer informatie. Maar bedankt, al ben ik nog steeds niet zwaar onder de indruk van zijn statistieken om te zeggen van 'ff bijna honderd miljoen voor aftikken'. Quote me maar als 'ie Real Madrid kampioen maakt :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjah, spelen in een matig team zoals Monaco onder een trainer die eigenlijk alleen op naam nog maar bij grote clubs aan de slag kan.. Wil hem wel zien bij Real ja. Veel beter team, duidelijke rol enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjah wist niet dat AS Monaco zo weinig doelpunten heeft gemaakt, daarom vroeg ik ook naar meer informatie. Maar bedankt, al ben ik nog steeds niet zwaar onder de indruk van zijn statistieken om te zeggen van 'ff bijna honderd miljoen voor aftikken'. Quote me maar als 'ie Real Madrid kampioen maakt :p

Je begrijpt toch wel dat die prijs grotendeels bepaald is na z'n prestatie op het WK. Anders zou ie nooit voor zoveel geld naar Real zijn vertrokken. Daarnaast had Monaco hem al voor 40m gekocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je begrijpt toch wel dat die prijs grotendeels bepaald is na z'n prestatie op het WK. Anders zou ie nooit voor zoveel geld naar Real zijn vertrokken. Daarnaast had Monaco hem al voor 40m gekocht.

Wat heeftie dan laten zien op het WK? [/grapje]

Maar oké ik was iets te kritisch op zijn stats en jullie wat realistischer (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites