Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Kyrill:

Alsof Nederland zo goed is met mensenrechten....:sorry:

Niet met vrouwen rechten iig....

Ik denk dat elke vergelijking tussen NL en SA compleet scheef gaat. Maar ik kan me herinneren dat deze discussie al eens eerder gevoerd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Tim':

Het ging letterlijk over Saoedi-Arabië en jij haalt Nederland erbij. Dan is de vergelijking daartussen alleen maar logisch. Maar als jij wil denken dat de vrouwenrechten hier zo slecht zijn, prima joh.

Hebt gelijk ik houd er over op.(vergelijking met Nederland)

Maar het is Messi nou dan gaat ie in Saudi-Arabie voetballen......

Is die daar de 1e daar in dan ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei sennid:

Mensen zien liever dat de 2 grote heren (ronaldo en messi) hun carriere afsluiten bij een Sporting Portgual/Madeira en Newel Old Boys.

Gaan ze daar dan vrijwilligerswerk doen/spelen?;c:classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen bij PSG:

Kylian Mbappé heeft Paris Saint-Germain onder druk gezet met een formele brief. De aanvaller heeft de clubleiding volgens L’Équipe laten weten zijn tot volgend jaar zomer lopende contract onder geen enkele voorwaarden te willen verlengen. In de verbintenis van 24-jarige Frans international is weliswaar een optie voor nog een contractjaar opgenomen, maar daar moet zowel club als speler mee akkoord gaan. Volgens de laatste berichten wikt en weegt PSG nu een zomerse verkoop van Mbappé.

phone-call-florentino-perez.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Thierryvane:

EXCL: Al Hilal have submitted formal bid to Paris Saint-Germain in order to open talks for Kylian Mbappé. Understand it’s worth €300m — record fee.

Ja en ik geloof zelfs dat er een clausule in zijn contract komt dat hij volgend seizoen voor een gelimiteerde soms naar Real kan. Al geloof ik die dat hij zelf snel deze overstap gaat maken. 

Op 22-7-2023 om 08:31 zei Thierryvane:

Vini - Mbappé - Rodrygo = pace 100

Nudie-run GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Dan neem ik toch maar weer een abbo op Ziggo Sport. :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Thierryvane:

EXCL: Al Hilal have submitted formal bid to Paris Saint-Germain in order to open talks for Kylian Mbappé. Understand it’s worth €300m — record fee.

Op 22-7-2023 om 13:43 zei La Pulga:

Ga ik nog gelijk krijgen ook. Maar dan voor 200 miljoen per jaar

Exact de reden waarom het mij allemaal nog maar weinig interesseert. Deze bedragen zijn absoluut een schande en ruïneren het hele voetbal. 

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites