Arezo Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Het enige recht van een vrouw is het aanrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 11 minuten geleden zei Kyrill: Alsof Nederland zo goed is met mensenrechten.... Niet met vrouwen rechten iig.... Ik denk dat elke vergelijking tussen NL en SA compleet scheef gaat. Maar ik kan me herinneren dat deze discussie al eens eerder gevoerd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 2 minuten geleden zei Tim': Het ging letterlijk over Saoedi-Arabië en jij haalt Nederland erbij. Dan is de vergelijking daartussen alleen maar logisch. Maar als jij wil denken dat de vrouwenrechten hier zo slecht zijn, prima joh. Hebt gelijk ik houd er over op.(vergelijking met Nederland) Maar het is Messi nou dan gaat ie in Saudi-Arabie voetballen...... Is die daar de 1e daar in dan ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Mensen zien liever dat de 2 grote heren (ronaldo en messi) hun carriere afsluiten bij een Sporting Portgual/Madeira en Newel Old Boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 13 minuten geleden zei sennid: Mensen zien liever dat de 2 grote heren (ronaldo en messi) hun carriere afsluiten bij een Sporting Portgual/Madeira en Newel Old Boys. Gaan ze daar dan vrijwilligerswerk doen/spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 1 uur geleden zei sennid: Mensen zien liever dat de 2 grote heren (ronaldo en messi) hun carriere afsluiten bij een Sporting Portgual/Madeira en Newel Old Boys. Exact Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Wk gaat toch ook die kant op dus zullen ze Messi als wereldkampioen wel inhuren voor de promo. Lig er iig niet wakker van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 Ondertussen bij PSG: Kylian Mbappé heeft Paris Saint-Germain onder druk gezet met een formele brief. De aanvaller heeft de clubleiding volgens L’Équipe laten weten zijn tot volgend jaar zomer lopende contract onder geen enkele voorwaarden te willen verlengen. In de verbintenis van 24-jarige Frans international is weliswaar een optie voor nog een contractjaar opgenomen, maar daar moet zowel club als speler mee akkoord gaan. Volgens de laatste berichten wikt en weegt PSG nu een zomerse verkoop van Mbappé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 juni 2023 Share Geplaatst 13 juni 2023 Zonde dat een mooie club als PSG zo verkracht is door de oliedollars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 juni 2023 Share Geplaatst 13 juni 2023 TIC TAC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 juni 2023 Share Geplaatst 13 juni 2023 Florentino gaat alsnog zijn zin krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Asensio en Skriniar naar PSG zijn toch wel weer grote transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 19 minuten geleden zei 007mark: Asensio en Skriniar naar PSG zijn toch wel weer grote transfers. Allebei wel transfervrij. Benieuwd wat Mbappé gaat doen en wat dit betekend voor waar hij eindigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 "grote" transfers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Asensio is 1.82m en Skriniar is 1.87m dus valt opzich inderdaad goed mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Asensio is 1.82m en Skriniar is 1.87m dus valt opzich inderdaad goed mee. In dat geval een grotere transfer dan Messi naar Miami Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 In de breedte was PSG vrij zwak, dus prima transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Bappie mag niet mee op trainingskamp, dit gaat weer een mooie periode worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Florentino Perez zal wel belletje doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Die gaat naar Saudi Arabië voor 1 miljard per jaar joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 9 uur geleden zei La Pulga: Bappie mag niet mee op trainingskamp, dit gaat weer een mooie periode worden. Vini - Mbappé - Rodrygo = pace 100 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 14 uur geleden zei La Pulga: Die gaat naar Saudi Arabië voor 1 miljard per jaar joh. Ga ik nog gelijk krijgen ook. Maar dan voor 200 miljoen per jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Op 22-7-2023 om 13:43 zei La Pulga: Ga ik nog gelijk krijgen ook. Maar dan voor 200 miljoen per jaar EXCL: Al Hilal have submitted formal bid to Paris Saint-Germain in order to open talks for Kylian Mbappé. Understand it’s worth €300m — record fee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 35 minuten geleden zei Thierryvane: EXCL: Al Hilal have submitted formal bid to Paris Saint-Germain in order to open talks for Kylian Mbappé. Understand it’s worth €300m — record fee. Ja en ik geloof zelfs dat er een clausule in zijn contract komt dat hij volgend seizoen voor een gelimiteerde soms naar Real kan. Al geloof ik die dat hij zelf snel deze overstap gaat maken. Op 22-7-2023 om 08:31 zei Thierryvane: Vini - Mbappé - Rodrygo = pace 100 Dan neem ik toch maar weer een abbo op Ziggo Sport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 (bewerkt) 5 uur geleden zei Thierryvane: EXCL: Al Hilal have submitted formal bid to Paris Saint-Germain in order to open talks for Kylian Mbappé. Understand it’s worth €300m — record fee. Op 22-7-2023 om 13:43 zei La Pulga: Ga ik nog gelijk krijgen ook. Maar dan voor 200 miljoen per jaar Exact de reden waarom het mij allemaal nog maar weinig interesseert. Deze bedragen zijn absoluut een schande en ruïneren het hele voetbal. 24 juli 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten