Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Willem II

Joost_10

Aanbevolen berichten

Verhoek zou idd een prima versterking zijn maar zoals ik al zei weet ik niet wat er nou echt van waar is. Verder ben ik wel benieuwd naar de aankopen die er gedaan gaan worden voor komend seizoen

Achterin hoeft er niet zo veel te veranderen lijkt me. Een defensieve/controlerende middenvelder erbij zou wel fijn zijn :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; Ben ik opzich wel met je eens, alleen moet Heymans dan we weer komen. Middenveld mag idd ook nog wel wat versterkt worden en ik denk persoonlijk ook aan nog wat voor in de voorhoede. Je hebt nu niet echt iets wat je in kunt brengen om nog wat te forceren bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verhoek zou prima zijn, maar ik mag toch hopen dat Ondaan gewoon een basisplek krijg op rechtsbuiten. Controlerende middenvelder is niet echt nodig, je hebt Wuytens en Ippel daar en eventueel Van Zeelst (als ie niet verhuurd wordt) en Landzaat (als ie niet stopt). Al moet ik zeggen dat ik een controlerend middenveld met Stijn Wuytens - Hans Mulder/Sander Duits wel zie zitten. Verder is er wel duidelijk een rechtsback nodig. Ik verwacht dat Van Buuren vertrekt en Cornelisse kan echt niet als basisspeler. Ruud Swinkels is trouwens sowieso weg dus er is ook een keeper nodig.

xxx

xxx - Wuytens - Peters - Heymans

Mulder - Wuytens

Ondaan - Messaoud - Bruno

Boymans

bewerkt door RikH 013
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verhoek zou prima zijn, maar ik mag toch hopen dat Ondaan gewoon een basisplek krijg op rechtsbuiten. Controlerende middenvelder is niet echt nodig, je hebt Wuytens en Ippel daar en eventueel Van Zeelst (als ie niet verhuurd wordt) en Landzaat (als ie niet stopt). Al moet ik zeggen dat ik een controlerend middenveld met Stijn Wuytens - Hans Mulder/Sander Duits wel zie zitten. Verder is er wel duidelijk een rechtsback nodig. Ik verwacht dat Van Buuren vertrekt en Cornelisse kan echt niet als basisspeler. Ruud Swinkels is trouwens sowieso weg dus er is ook een keeper nodig.

xxx

xxx - Wuytens - Peters - Heymans

Mulder - Wuytens

Ondaan - Messaoud - Bruno

Boymans

Kan ik me wel in vinden! Ondaan heeft het prima gedaan dus snap dat je hem zou laten starten. Maar zoals ik al zei is er op dit moment niet echt iets wat je voorin kan inbrengen. Zo'n Matieu is natuurlijk allemaal leuk en aardig maar daarvan kan en mag je nog niks verwachten komend seizoen. Er is ook sowieso een nieuwe keeper nodig idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rechtsback dacht ik ook al aan ja, maar opzich werkte deze verdediging prima in de Juup. Minste tegengoals van hele Juup. Ondaan zou ik idd basis zetten, zie echt niet in waarom hij slechter is dan een Promes ofzo. Voor middenveld dacht ik aan Sno ipv Mulder. Ik zou niet meer rekenen op Landzaat gezien zijn leeftijd..

Bartje Biemans nu ook beschikbaar ;c die doelman van RKC was toch ook goeie? Seda?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hans Mulder heeft nog een contract bij NEC en is een van de weinigen die niet moet/hoeft te vertrekken. Denk dus niet dat die zomaar naar Willem II gaat. @RikH 013;

Ah oke, jammer.

Kan ik me wel in vinden! Ondaan heeft het prima gedaan dus snap dat je hem zou laten starten. Maar zoals ik al zei is er op dit moment niet echt iets wat je voorin kan inbrengen. Zo'n Matieu is natuurlijk allemaal leuk en aardig maar daarvan kan en mag je nog niks verwachten komend seizoen. Er is ook sowieso een nieuwe keeper nodig idd.

Mathieu wordt waarschijnlijk verhuurd. Mamedov mag weg. Verder heb je Vicento nog die toch wat eredivisie ervaring heeft. Maar daar mag allemaal nog wel wat bij inderdaad.

Rechtsback dacht ik ook al aan ja, maar opzich werkte deze verdediging prima in de Juup. Minste tegengoals van hele Juup. Ondaan zou ik idd basis zetten, zie echt niet in waarom hij slechter is dan een Promes ofzo. Voor middenveld dacht ik aan Sno ipv Mulder. Ik zou niet meer rekenen op Landzaat gezien zijn leeftijd..

Bartje Biemans nu ook beschikbaar ;c

Ghuhuhu Biemans. Sno zou ook wel nice zijn denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet de exacte financien van Willem II, maar er zijn genoeg transfervrije en interessante spelers op het moment voor hun. Denk dan aan: Hiwat, Gravenbeek, Donald, Monteyne.

Gravenbeek :r :r :r Donald? Die van Roda JC? Huhuhuhu, denk dat je Willem II te laag inschat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net als voor vele clubs die in degradatiezorgen waarschijnlijk volgend jaar zitten word er ook hier wel weer heel simpel gedacht van dan halen we die wel binnen ;c Merk dat echt bij clubs. Het is juist ontzettend moeilijk om aan goede spelers te komen. Salarisverschil tussen JL en Eredivisie is zo verschrikkelijk groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gravenbeek moest weg bij Willem II vanwege z'n mentaliteit geloof ik. Die komt dus niet terug. Donald heeft hier ook al een keer een seizoen meegespeeld en dat was ook niet echt een succes, bovendien wordt ie nogal gehaat omdat ie ooit een Willem II speler gescheurde kniebanden heeft geschopt in een oefenduel :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gravenbeek moest weg bij Willem II vanwege z'n mentaliteit geloof ik. Die komt dus niet terug. Donald heeft hier ook al een keer een seizoen meegespeeld en dat was ook niet echt een succes, bovendien wordt ie nogal gehaat omdat ie ooit een Willem II speler gescheurde kniebanden heeft geschopt in een oefenduel :cab:

Tenzij bewust, slaat die reden nergens op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gravenbeek :r :r :r Donald? Die van Roda JC? Huhuhuhu, denk dat je Willem II te laag inschat.

Donald is een goede voetballer met een zwakke mentaliteit. Misschien schat ik Willem II te laag in, maar ik weet niet wat hun financien zijn. Je kan een speler willen, maar of je hem kan betalen is het tweede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Donald is een goede voetballer met een zwakke mentaliteit. Misschien schat ik Willem II te laag in, maar ik weet niet wat hun financien zijn. Je kan een speler willen, maar of je hem kan betalen is het tweede.

Als je een spits hebt die ongeveer 30 goals maakt in de Juup ga je geen Donald halen.. domme opmerking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is pas een domme opmerking. Er wordt heeeeeeeeeeeeeel anders type voetbal verwacht dan vorig seizoen. Dus dat je Donald niet kan inpassen omdat je een spits hebt die er 30 intrapte in de Jupiler League is onzin.

Oke. Maar hij was heel goed bij Roda dus?

A: Die spits heb je (nog) niet.

B: Donald speelt al twee seizoenen vooral achter de spits.

A. Komt goed.

B. Laat dan al helemaal zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan kom je er al sowieso niet in bij Streppel. Ik denk dat er financieel wel wat mogelijk is. Meer dan 2 jaar geleden. Ik denk dat Streppel een prima team gaat neerzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Demouge ging het ook een tijdje goed (vroeger dan), en dat is een totaal andere spits dan Donald. Ik snap echt niet waarom jullie nou komen aanzetten met hem :cab: Willem II heeft dit soort spelers vaak genoeg gehad. Sheotahul, Janga, Rigters enz. Gaat 'm niet worden joh. Je hebt gewoon een goede targetman/afmaker nodig in dit team. Met Boymans ging het prima in de Juup en ik weet niet waarom je de spelwijze nou zou moeten veranderen in de Eredivisie. Ik heb het al eerder gezegd, Willem II heeft echt niks te vrezen voor menig Eredivisie ploeg met dit team. Alsof Cambuur ons hier met 3-0 komt oprollen, weinig kans..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Demouge ging het ook een tijdje goed (vroeger dan), en dat is een totaal andere spits dan Donald. Ik snap echt niet waarom jullie nou komen aanzetten met hem :cab: Willem II heeft dit soort spelers vaak genoeg gehad. Sheotahul, Janga, Rigters enz. Gaat 'm niet worden joh. Je hebt gewoon een goede targetman/afmaker nodig in dit team. Met Boymans ging het prima in de Juup en ik weet niet waarom je de spelwijze nou zou moeten veranderen in de Eredivisie. Ik heb het al eerder gezegd, Willem II heeft echt niks te vrezen voor menig Eredivisie ploeg met dit team. Alsof Cambuur ons hier met 3-0 komt oprollen, weinig kans..

Ik zeg niet dat Donald een goede zet zou zijn voor Willem II. Integendeel, ik denk niet dat dat wat is voor Willem II. Het is wel heel naïef om te denken dat je gewoon lekker hetzelfde spel kunt spelen als in de Juup. Zeker in uitwedstrijden gaat dat niet. Met het elftal dat er nu staat hebben jullie genoeg te vrezen van menig Eredivisie ploeg. Moet ook maar eens zien of Boymans blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je rol is idd compleet tegenovergesteld. In de JL ben je diegene die kampioen moet worden als op papier de beste en menigmaal 8-2-0 tegen zich krijgt. In de ED ben je een van de op papier zwakste. In de basis kun je overigens prima je spel spelen, zoals de laatste degradatie, maar zul je toch accenten moeten verleggen naar wat meer defensieve.

Link naar opmerking
Deel via andere websites