Rick. Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Het lullige is dat het is de 93ste minuut gebeurd was het in de 60ste gebeurd was het een stuk rustiger.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Knap gedaan hoor, denk dat Willem II VVV nog wel in gaat halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Ik heb het te doen met jullie ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Respect voor jullie! Jullie hebben zoiezo een prestatie van formaat geleverd. Maja PSV had weer eens de wind mee ( zoals altijd). Heel veel respect! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Serieus man trek je kop van je romp en gooi em van berg dan maak je nog meer sense dan nu. Rustig Rik, trek je dat soort opmerkingen toch niet zo aan joh. Jullie gaan VVV echt nog wel voorbij op de ranglijst ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Als je de samenvatting kijkt, heeft PSV verdiend gewonnen met zoveel kansen, maar de manier waarop is dramatisch. Wiedemeijer heeft echt lopen falen, vooral die eerste rode kaart sloeg nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobertPSV040 Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Klopt, maar als je zegt dat de overwinning onterecht was dan zit er iets goed fout boven in je kamer;) Het is alleen zo jammer dat het in de 93e minuut gebeurd en dan ze 'onterechte' kaarten krijgen... Maar gelukkig voor jullie doet VVV het wel héél slecht en staan jullie met wat geluk over 2 weken boven hun.. want als jullie vandaag met 2-0 hadden gewonnen stonden jullie in alles gelijk blijkbaar:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Heel zuur dit voor Willem II, maar als ze zo spelen als in de afgelopen 2 wedstrijden, dan gaan ze niet degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joost_10 Geplaatst 30 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2011 GVD, wat is Wiedemeijer een vieze vuile hoerenzoon. Dit verdienden we niet. Maar wij hebben de weg naar boven ingezet, VVV is alleen maar aan het afzwakken. Vond verder de rode kaart zwaar overdreven en de tweede geel sloeg nergens op. Eerste geel was al wat overdreven, maar een optelsommetje. De tweede gele kaart was zijn eerste overtreding nadat hij zijn eerste gele kaart ontving. Zoiets hoort niet. Hij had zijn laatste waarschuwing moeten krijgen en daarna meteen gewisseld moeten worden door Heerkens... Maar ach, deze nederlaag was ingecalculeerd. Maar het doet aan de ene kant toch ook wel goed als ik 11 van die kut boeren als gekken over dat veld zie rennen alsof ze de CL hebben gewonnen, na de 2-1 tegen ons. De spelers mogen trots zijn op zichzelf, vooral over de manier waarop gestreden is: met passie! Helaas is het vrij lastig als je uit bij PSV speelt met 9 man tegen 12. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shefkee Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Ik vind het ook sneu voor Willem II hoor, maar die kaarten kun je mijn inziens gewoon geven.. Als je zo opzichtig je been laat zwieren/trappen, dan nodig je de scheids gewoon uit om een kaart te geven. Is zijn interpretatie natrappen(Er was geen bal in de buurt), dan is rood terecht. Die twee gele kaarten voor Halilovic vond ik zelf ook wat overdreven. En wat Heerkes zegt klopt zeker; die overtredingen worden 15x in de wedstrijd gemaakt, maar ook hier nodig je de scheids uit. Erg dom als je weet dat je al geel hebt.. Willem II groeide overigens wel naarmate de wedstrijd vorderde. Swinkels als voorbeeld, hopelijk putten ze hier vertrouwen uit. Wel een typische wedstrijd waar het 6-0 wordt als PSV snel op 1-0 komt, nu houdt Willen II er een goed gevoel aan over, dat is ze gegund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Lampi is trouwens ook vaak lomp; late overtredingen, slechte balaannames ga zo maar door.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leidenaar071 Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Ik heb het serieus met jullie te doen, Willem II krijgt 2 rode kaarten gratis aangenaaid, In de laatste seconde scoren en het vieren als een kampioenschap :cab: Twente mag van mij kampioen worden, Ajax gaat het niet meer lukken, Missen Suarez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Als deze wedstrijd in Engeland had plaatsgevonden had Willem II gewoon punt(en) gepakt hoor, sjongejonge zeg, wat een onterechte kaarten. Ik zat de samenvatting te kijken zonder dat ik de uitslag wist, en toch wist ik al dat PSV in de laatste minuut ging scoren. Dat weet je gewoon bij PSV, altijd dat vieze geluk van ze. Complimenten aan Willem II, vind/vond het altijd een kleurloze club, maar vond ze tegen PSV wel leuk spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joost_10 Geplaatst 30 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2011 @Pietert Jij kijkt zeker pas een jaar of 5 voetbal? Anders zou je Willem II geen kleurloze club vinden. @allePSV'ers Mooi dat héél Nederland het zwaar onterecht vond, ons minstens één punt had gegund en PSV een laffe club vind die zonder hulp van de knvb/scheidsrechters gewoon geen kampioen wordt, behalve jullie zelf. Triest volk. Iedereen heeft een hekel aan Ajax, maar ik heb al jaren een hekel aan die kut boeren. Trieste supporters (kijk ook die 'tifo' actie. Ten eerste in onze kleuren, ten tweede stelt het niks meer voor dan een tifo actie van bijvoorbeeld Almere City. Jullie zijn geen topclub. De supporters maken de club, jullie zijn dus slechts een middenmoter). Altijd dat laffe geluk. Maar ik ben trots op de spelers dat ze een overwinning in de laatste seconde tegen ons vieren als een kampioenschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Heb het over de laatste jaren;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Willem II gaat sowieso in beroep tegen ‘belachelijke’ rode kaart Lampi Zondag, 30 januari 2011 om 14:16 Bij Willem II was de teleurstelling groot na afloop van de wedstrijd tegen PSV. De Tilburgers kwamen naar het Philips Stadion toe en wisten bijna te verrassen. Het harde werken mocht echter niet baten, toen Genéro Zeefuik in de 93ste minuut de 2-1 voor de thuisploeg maakte. Even daarvoor was Willem II al twee spelers verloren na rode kaarten van scheidsrechter Reinold Wiedemeijer. Eerst kreeg Denis Halilovic twee gele kaarten toebedeeld, terwijl Veli Lampi zeven minuten voor tijd een directe rode kaart kreeg. Bij Willem II snapte niemand wat er gebeurde. “Belachelijke kaartenâ€, zo stelde technisch directeur Henry van der Vegt na afloop van het duel tegenover het Brabants Dagblad. Door zijn twee gele kaarten is Halilovic direct geschorst. Maar voor Lampi ligt het anders. Omdat de Finse verdediger een directe rode kaart kreeg, is Willem II in staat in beroep te gaan tegen een mogelijke schorsing. De Tricolores hebben besloten sowieso de schorsing aan te vechten. De vleugelverdediger moest voortijdig vertrekken toen hij zijn directe tegenstander Balázs Dzsudzsák onderuit haalde. De overtreding leek niet al te ernstig, maar Wiedemeijer besloot anders en stuude Lampi van het veld. bron: voetbalzone Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Als je zo opzichtig je been laat zwieren/trappen, dan nodig je de scheids gewoon uit om een kaart te geven. Is zijn interpretatie natrappen(Er was geen bal in de buurt), dan is rood terecht. Dan kun je voor zoveel overtredingen rood gaan geven als dat de reden is voor die rode kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 @allePSV'ers Mooi dat héél Nederland het zwaar onterecht vond, ons minstens één punt had gegund en PSV een laffe club vind die zonder hulp van de knvb/scheidsrechters gewoon geen kampioen wordt, behalve jullie zelf. Triest volk. Iedereen heeft een hekel aan Ajax, maar ik heb al jaren een hekel aan die kut boeren. Trieste supporters (kijk ook die 'tifo' actie. Ten eerste in onze kleuren, ten tweede stelt het niks meer voor dan een tifo actie van bijvoorbeeld Almere City. Jullie zijn geen topclub. De supporters maken de club, jullie zijn dus slechts een middenmoter). Altijd dat laffe geluk. Maar ik ben trots op de spelers dat ze een overwinning in de laatste seconde tegen ons vieren als een kampioenschap. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Over de supporters heeft ie in ieder geval gelijk. Jullie zingen een paar keer come on PSV en Rutten vind het meteen nodig om de supporters complimenten te geven in de media :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Over de supporters heeft ie in ieder geval gelijk. Jullie zingen een paar keer come on PSV en Rutten vind het meteen nodig om de supporters complimenten te geven in de media :-D Eens :mrgy: Qua supporters is PSV van de 3 traditionele topclub sowieso de minste. Overigens waren bij Twente ook wel fluiters in het stadion, echt een gevolg van hoogmoedige supporters, zwaar irritant en je kan er niks tegen doen. Sommige supporters zeggen dr wel wat van, ook respect daarvoor, je eigen ploeg uitfluiten vind ik echt een no go tenzij ze echt een wanprestatie geleverd hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Publiek van PSV is inderdaad zeer matig, dat heeft betere tijden gekend. Maar ik moet gewoon echt lachen om die gefrustreerde Joost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Eens :mrgy: Qua supporters is PSV van de 3 traditionele topclub sowieso de minste. Overigens waren bij Twente ook wel fluiters in het stadion, echt een gevolg van hoogmoedige supporters, zwaar irritant en je kan er niks tegen doen. Sommige supporters zeggen dr wel wat van, ook respect daarvoor, je eigen ploeg uitfluiten vind ik echt een no go tenzij ze echt een wanprestatie geleverd hebben. Echt he, zeker bij een club als Twente moet je dat gewoon niet doen, niet lullig bedoelt ofzo maar 8 jaar geleden viel er al helemaal niks te juichen, dan moet je als fans ook gewoon koesteren dat het nu heel goed gaat en niet verwend gaan lopen doen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Echt he, zeker bij een club als Twente moet je dat gewoon niet doen, niet lullig bedoelt ofzo maar 8 jaar geleden viel er al helemaal niks te juichen, dan moet je als fans ook gewoon koesteren dat het nu heel goed gaat en niet verwend gaan lopen doen :) Precies. Veel Tukkers weten dit ook wel op waarde te schatten hoor, daarvoor zijn we een nuchter volk. Maarja zulk soort types zullen er altijd zijn bij succes, in tijden dat het tegenzit zul je ze niet zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 31 januari 2011 Share Geplaatst 31 januari 2011 Publiek van PSV is inderdaad zeer matig, dat heeft betere tijden gekend. Maar ik moet gewoon echt lachen om die gefrustreerde Joost. Als PSV en Willem II fan vond ik de 'tifo' actie 'TILBURG ONDER ALLES' wel een beetje overdreven. Had niet echt gehoeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 januari 2011 Share Geplaatst 31 januari 2011 Ik vind het opzich wel komisch dat mensen gaan zeggen dat juist PSV geluk heeft gehad deze wedstrijd. Willem II had juist gigantisch veel geluk, één kansje, direct een doelpunt, slechts 27% balbezit en toch maar twee tegentreffers. Als je veel kansen krijgt en er slechts twee maakt, dan noem ik het eerder pech dan geluk. Als je één (oké misschien twee of drie) kans krijgt en direct scoort heb je juist wél geluk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten