Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Willem II

Joost_10

Aanbevolen berichten

Meer een buitenspeler, voor de spitspositie komt hij simpelweg fysiek te kort. Zowel in lengte als in kracht. Mathieu kan weleens de relevatie van het seizoen worden a la Misidjan, maar het is in mijn ogen geen toptalent. Voor Willem II begrippen meer dan prima.

Het is ook geen 10 die het spel maakt.. meer een aanvallende middenvelder die meedoet. Niet alles moet via hem bijv. Hij deed 't bij NAC prima en met de instelling zit het ook wel goed.

Deed het bij NAC helemaal niet prima, geen idee hoe je daar bij komt. Was zijn plek op het middenveld kwijt, en speelde tot zijn blessure alleen nog als spits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Deed het bij NAC helemaal niet prima, geen idee hoe je daar bij komt. Was zijn plek op het middenveld kwijt, en speelde tot zijn blessure alleen nog als spits.

Ieder zijn eigen mening enzo, neem het ook met een korreltje zout aangezien je uit Breda komt. Transfer van Falkenburg was hard aangekomen in Breda. http://www.omroepbrabant.nl/?news/232755972/Ben+hele+nacht+gebeld,+NAC-fans+zetten+06-nummer+kersverse+Willem+IIer+Erik+Falkenburg+online.aspx

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bm is voor PSV.

Falkenburg is echt hard tegengevallen hoor, zoals gezegd was hij gewoon zijn basisplaats kwijt. Miste de eerste wedstrijden ook echt de ene na de andere kans. Pas ergens in maart/april kwam hij - noodgedwongen in de spits geposteerd - een beetje in zijn doen met als hoogtepunt de uitwedstrijd in Utrecht, waarna hij geen wedstrijd meer heeft gespeeld wegens blessure. Natuurlijk is het voor veel clubs in de Eredivisie een goede speler, maar er valt niet te ontkennen dat hij afgelopen seizoen meedeelde in de malaise.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ieder zijn eigen mening enzo, neem het ook met een korreltje zout aangezien je uit Breda komt. Transfer van Falkenburg was hard aangekomen in Breda. http://www.omroepbrabant.nl/?news/232755972/Ben+hele+nacht+gebeld,+NAC-fans+zetten+06-nummer+kersverse+Willem+IIer+Erik+Falkenburg+online.aspx

Lijkt me verstandiger eens een wedstrijd te kijken voor je en mening over een speler geeft dan te kijken naar iemand zijn woonplaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fair enough. Maar waarom haalt Willem II hem dan in hemelsnaam? Ontzettend slecht seizoen gehad, ze hadden vast betere opties. Oscar van Chelsea ofzo.

Dit is een ander punt natuurlijk. Dat snap je zelf hopelijk toch ook. Je zei hierboven dat Falkenburg het bij NAC prima heeft gedaan, dat is zoals eerder gezegd dus onzin..

Dan over het de vraag die je nu stelt kul. Er zijn mensen, ik neem in deze aan scouts, die verder kijken dan prestaties en beoordelen op specifieke kwaliteiten. Dat het er bij één club niet uitkomt wil niet zeggen dat het ergens anders, zeker met betere spelers om zich heen niet kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is een ander punt natuurlijk. Dat snap je zelf hopelijk toch ook. Je zei hierboven dat Falkenburg het bij NAC prima heeft gedaan, dat is zoals eerder gezegd dus onzin..

Dan over het de vraag die je nu stelt kul. Er zijn mensen, ik neem in deze aan scouts, die verder kijken dan prestaties en beoordelen op specifieke kwaliteiten. Dat het er bij één club niet uitkomt wil niet zeggen dat het ergens anders, zeker met betere spelers om zich heen niet kan.

Waarom is het dan relevant om te vermelden dat hij geen goed seizoen heeft gedraaid? Ik loop met je te sollen zodat je in ziet dat er een punt word gemaakt over niets. Zoals ik al zei: ieder zijn mening maar jij gaat vrolijk verder om je gelijk te halen. :mrg: dat hij geen goed seizoen heeft gedraaid (volgens jou) is dus niet eens essentieel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie zullen komend seizoen in de basis spelen op het middenveld denken jullie? Wuytens, Haemhouts?

Wuytens - Ojo met Falkenburg op 10 verwacht ik. Eventueel Haemhouts ipv Ojo.

Falkenburg moet je niet willen man. Speelt vooral verstoppertje, je ziet hem vrijwel nooit het spel maken zoals een 10 het zou moeten doen. Aantal doelpunten van hem valt ook wel mee.

Messaoud voegde vorig jaar al helemaal niks toe als het ging om het spel maken, dat gaat meer via Wuytens. In dit systeem speelt de 10 meer als schaduwspits en aanjager. Ik denk dat Falkenburg met name voor de goal goed van pas zal komen maar qua werklust wel wat minder zal zijn dan Messaoud.

Kevin Brands? ;)

Je weet dat hij is mislukt bij Willem II omdat hij een waardeloze mentaliteit heeft? Typische Jupiler League speler. Daar kan ie uitblinken, zodra het in de Eredivisie wat minder gaat heb je er niks aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was wel ff wennen aan Helene Hendriks. Visueel beter dan Thijsje, inhoudelijk minder.

Inhoudelijk is het sowieso al niet veel. Begint die presentator weer te lullen dat Zivkovic een mannetje is en een karakter ;e Wellicht straks nog even de lengte van Lamprou bespreken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe speelde Zivkovic?

Niet echt een kans gehad. Wist weinig ballen voorin vast te houden en werd op fysieke kracht een paar keer opzij gezet. Gaat z'n draai nog wel vinden denk ik.

Verder een prima wedstrijd gezien. Na een slechte beginfase stond het gewoon heel stabiel qua verdediging en in de 2e helft werd de connectie tussen het middenveld en de aanval ook gevonden. Qua nieuwkomers vond ik Ojo het beste. Stond verdedigend z'n mannetje, goede techniek en ook vrij snel. Fysiek sterkere versie van Haemhouts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites