Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

7 uur geleden zei Tim':

Zou het trouwens niet logisch zijn dat Lukkien wat oud-Groningen-spelers meeneemt vanaf FC Emmen? Jeroen Veldmate, Lorenzo Burnet, Keziah Veendorp en Richairo Zivkovic zijn allemaal ex-Groningen, werkten met Lukkien en hebben een aflopend contract.

Ipv dat Emmen onze afdankertjes krijgt nu maar andersom? Burnet heeft het hier leuk gedaan maar is het beste wel van af. Veendorp en veldmate nee dank u. Zivkovic zou nog kunnen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Djurovski:

Ipv dat Emmen onze afdankertjes krijgt nu maar andersom? Burnet heeft het hier leuk gedaan maar is het beste wel van af. Veendorp en veldmate nee dank u. Zivkovic zou nog kunnen 

Ik noem ze geen afdankertjes hoor. Veendorp heeft dit seizoen de meeste minuten gemaakt van alle spelers van Emmen en ook Zivkovic (plek 5) en Veldmate (plek 7) waren reguliere basisspelers. Burnet valt daar met plek 14 net buiten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even wat posts van iemand, ik al jarenlang ken van Insidegamer en die Groningen fan is :

Spoiler

Volgend jaar dus een toontje lager zingen in de KKD. Wel absurd eigenlijk, met de 8e begroting en een relatief groot stadion en achterban. Maar dingen gebeuren nou eenmaal. We stonden in de winterstop vorig jaar nog in de subtop, maar in 2022 hebben we geen duel meer gewonnen en die lijn is eigenlijk doorgezet. Er is veel misgegaan, veel matig ingekocht, dat heeft ons de kop gekost. Vrijwel geen enkele aanwinst voldeed. En de goede spelers zijn voor goede knaken verkocht. Ik vond Wormuth al een mismatch en de situatie Vloet kleefde ook aan hem. Hij is hier nooit serieus genomen. Wormuth heeft ook De Leeuw aan de kant gezet terwijl Strand Larsen werd verkocht. En Ngonge werd verwijderd. Dat was vorig jaar 25 goals. Weg. Niks voor teruggehaald, alleen Pepi die gehuurd is en het goed doet. Maar als je huurling de enige speler is die voldoet, tja. En zo'n van der Ree, waarom laat je die man zo lang zitten? Volledig incabapel. De trainer met 1 winst, want ik verwacht niet dat er nog eentje bij komt.

Het is het resultaat van een paar jaar wanbeleid op inkoop gebied. Het kan snel gaan dan, je bent een handelshuis, je verkoopt structureel je beste spelers maar je faalt om er goede vervangers voor te halen. Dat breekt je op.

We had a good run, 23 jaar ED sinds 2000, met veel playoff deelnames, bekerwinst, Europees voetbal. En de Euroborg dat nooit mijn stadion is geworden maar wel broodnodig was. En volgend jaar KKD. Het goede nieuws is dat alle contracten dan ontbonden kunnen worden, en ik hoop ook van de staf. Alles moet overnieuw en de identiteit moet terug, die is te lang weg. Waar zijn de cultfiguren en de echter Groningers? Deze selectie is al jaren vlees noch vis, die aanvoerder, Pelupessy, dat is toch geen FCG speler? Gebeurt dat niet, dan komen we nooit meer uit de KKD zoals ADO en Roda JC. Ik ben benieuwd of het ons weer snel lukt om terug te keren en een subtopper te worden, wat dat betreft moeten we goed kijken naar FC Twente.

En :

Spoiler

Die werd gehaald toen het eigenlijk al zeker was. Voor mij was het al duidelijk na Cambuur en Volendam die we beide verliezen (of 1 punt behaalde? geen idee). En Spakenburg, al wonnen die ook van FC Utrecht. Die trainer bleef gewoon zitten, toen was het wel duidelijk.

Het is wel heel knap dat deze club degradeert, want in principe waren we gezond en hadden we de 8e begroting. Het is niet te vergelijken met Twente die kampte met aanklachten en allerlei malaise. Dit is pure onkunde van de staf geweest, die notabene in een ED met Emmen, Cambuur en Volendam oa, geen eredivisie waardige selectie heeft kunnen samenstellen. Voor deze degradatie houd ik Fledderus, Gudde en die internet scout verantwoordelijk. Als die laatste 2 blijven zitten gaan we ook in de KKD niet meedoen. Van mij mogen ze linea recta ophoepelen en de tyfus krijgen.

Als je geen trainer had aangesteld hadden we minstens zoveel punten behaald. 18 punten, het is gewoon lachwekkend eigenlijk. Maar volledig terecht. Ik ben er ergens ook wel blij mee want het voetbal is al jaren niet om aan te gluren en de spelers die ze halen worden puur op data gescout. Het is eenheidsworst wat hier speelt, publiek blijft ook al wat jaren weg hierom. Nu moet het roer om en kun je sws onder veel contracten uit. Ik hoop dat de identiteit op 1 of andere manier weer terugkeert, maar mijn gevoel zegt dat we niet gauw meer terugkeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een achterlijke idioten zeg. Die 1e keer was wel te verwachten. Mag niet , hoort niet maar goed snap de frustratie. En is natuurlijk ook niet de eerste keer bij deze club. Alleen waarom daarna nog een keer. Als je dan leest dat ze het bewust doen om Ajax nog een keer te laten reizen.... Nou geweldig hoor heb je echt veel aan. Beter was na die 1e keer nog een keer achter de club staan en die blaaskaken uit Amsterdam met een nederlaag terug te sturen zodat ze CL kunnen vergeten. Had je veel meer aan gehad

Sorry @Kyrill maar ben het absoluut niet eens met jou vriend. Dit elftal ( lees individuele spelers ) is meer dan prima. Zeker in de winterstop is er prima ingekocht. Dat de Leeuw makkelijk is vertrokken klopt. Maar gezien zijn leeftijd en verwachte speelminuten wel logisch al hadden we hem achteraf nog wel kunnen gebruiken.  Ngonge is meer dan logisch dat ze die hebben laten vertrekken. Te laat komen, geen respect voor de trainer ( luister niet naar die opa ) wat moet je dan met zon jongen. Voetballen kan je maar zijn mentaliteit is het probleem. Daarnaast is er dus regelmatig naar buiten gekomen dat een deel van de selectie lekker was feesten na een nederlaag en dan niet geheel nuchter op de training stond. Daar had de trainer/bestuur veel harder moeten ingrijpen. Selectie was nu absoluut geen team. En dan red je het simpel gezegd niet. Wormuth was opzich geen vreemde keuze maar goed als een deel van de selectie je vanaf het begint niet pruimt dan is het een kansloze missie. En makkelijk roepen dat ze van Ree ook had moeten ontslaan maar ze hadden er voor al 3 of 4x nee gekregen. Wie had in maart dan wel willen doen? Achteraf hadden ze misschien Fraser moeten polsen. Als ze dan niet luisteren ff bij de keel pakken. Zal ze leren die verwende gastjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Djurovski:

Wat een achterlijke idioten zeg. Die 1e keer was wel te verwachten. Mag niet , hoort niet maar goed snap de frustratie. En is natuurlijk ook niet de eerste keer bij deze club. Alleen waarom daarna nog een keer. Als je dan leest dat ze het bewust doen om Ajax nog een keer te laten reizen.... Nou geweldig hoor heb je echt veel aan. Beter was na die 1e keer nog een keer achter de club staan en die blaaskaken uit Amsterdam met een nederlaag terug te sturen zodat ze CL kunnen vergeten. Had je veel meer aan gehad

Sorry @Kyrill maar ben het absoluut niet eens met jou vriend. Dit elftal ( lees individuele spelers ) is meer dan prima. Zeker in de winterstop is er prima ingekocht. Dat de Leeuw makkelijk is vertrokken klopt. Maar gezien zijn leeftijd en verwachte speelminuten wel logisch al hadden we hem achteraf nog wel kunnen gebruiken.  Ngonge is meer dan logisch dat ze die hebben laten vertrekken. Te laat komen, geen respect voor de trainer ( luister niet naar die opa ) wat moet je dan met zon jongen. Voetballen kan je maar zijn mentaliteit is het probleem. Daarnaast is er dus regelmatig naar buiten gekomen dat een deel van de selectie lekker was feesten na een nederlaag en dan niet geheel nuchter op de training stond. Daar had de trainer/bestuur veel harder moeten ingrijpen. Selectie was nu absoluut geen team. En dan red je het simpel gezegd niet. Wormuth was opzich geen vreemde keuze maar goed als een deel van de selectie je vanaf het begint niet pruimt dan is het een kansloze missie. En makkelijk roepen dat ze van Ree ook had moeten ontslaan maar ze hadden er voor al 3 of 4x nee gekregen. Wie had in maart dan wel willen doen? Achteraf hadden ze misschien Fraser moeten polsen. Als ze dan niet luisteren ff bij de keel pakken. Zal ze leren die verwende gastjes.

De club had nooit aan Gudde en co moeten beginnen. Punt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stoer hoor op een FM forum hooliganetje spelen en geweld goedpraten.

Tis gewoon crimineel gedrag. Er loopt een of andere boere heikneuter rond die al eerder veroordeeld is voor oa deelname aan een criminele organisatie. Ik snap dat het heel lastig is om op te boxen tegen dit soort mensen. Verschrikkelijk dat de goede onder de kwade moeten lijden, maar dit kan natuurlijk niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Rogier.:

Zou graag zien dat jij daar gaat staan en ze in het gareel houdt, wetende dat ze op klaarlichte dag je gezin wat aan kunnen doen. Veel te makkelijk roepen dit.

Regel voor mij die baan dan.

Weet je wat veel te makkelijk is? De belachelijke collectieve straffen. 

2 minuten geleden zei Arezo:

Stoer hoor op een FM forum hooliganetje spelen en geweld goedpraten.

Tis gewoon crimineel gedrag. Er loopt een of andere boere heikneuter rond die al eerder veroordeeld is voor oa deelname aan een criminele organisatie. Ik snap dat het heel lastig is om op te boxen tegen dit soort mensen. Verschrikkelijk dat de goede onder de kwade moeten lijden, maar dit kan natuurlijk niet.

Waar praat men dit gedrag goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Mansveld:

Regel voor mij die baan dan.

https://werkenbij.fcgroningen.nl/vrijwilliger-vacature/steward

Succes! Ik verwacht een 100%-succesgarantie.

Ik ben het eens dat er beter gehandeld kan worden, en met name dat er eerder actie ondernomen had moeten worden, maar er zullen vast redenen zijn waarom het tot nu toe nog niet is gelukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Rogier.:

https://werkenbij.fcgroningen.nl/vrijwilliger-vacature/steward

Succes! Ik verwacht een 100%-succesgarantie.

Ik ben het eens dat er beter gehandeld kan worden, en met name dat er eerder actie ondernomen had moeten worden, maar er zullen vast redenen zijn waarom het tot nu toe nog niet is gelukt.

Doek eigenlijk op een hogere functie, waaruit je kan doorpakken. Wat verwacht je wat stewards en/of beveiligers (tegenwoordig meer gastheer want je mag helemaal niets meer) doen als de lui daarboven niet durven? Juist, zoals nu, de andere kant op kijken.

Het complete beleid is gewoon onkunde. Als je het alleen maar kan oplossen door deze collectieve onzin straffen ben je niet geschikt.

bewerkt door Mansveld
Link naar opmerking
Deel via andere websites