GAE EAGLES Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 35 minuten geleden zei Djurovski: Is 2e keeper. Maar dat hij nooit de kans krijgt zegt wel genoeg volgens mij. Heb niet het idee dat hij 1e keeper gaat worden. ja, dat is waar. En dat blijft ook altijd lastig voor jonge keepers. Die krijgen niet snel de kans om zich te laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Meier voor 6 miljoen naar Club Brugge. Net bedrag voor iemand die net laar wedstrijden basis speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 1 uur geleden zei Djurovski: Meier voor 6 miljoen naar Club Brugge. Net bedrag voor iemand die net laar wedstrijden basis speelt En nu in het Nederlands? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 47 minuten geleden zei delichris: En nu in het Nederlands? Meier voor 6 miljoen naar Club Brugge. Net bedrag voor iemand die net een paar wedstrijden basis speelt Zo lastig was die zin toch niet om te begrijpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Het is voor beiden heren nog vroeg. Wel een mooie bedrag voor een speler met een kort doorlopend contract. Ik was tegen Ajax wel onder de indruk van hem. Kreeg er een beetje een Mitchel Bakker idee bij fysiek en dan zonder de technische (onnodige en risicovolle) fratsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Fantasy: Meier voor 6 miljoen naar Club Brugge. Net bedrag voor iemand die net een paar wedstrijden basis speelt Zo lastig was die zin toch niet om te begrijpen? Hoho sommigen zijn al zo moeilijk te begrijpen hier . En hij staat zo'n beetje het hele seizoen al in de basis. 13 april 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 29 minuten geleden zei delichris: Hoho sommigen zijn al zo moeilijk te begrijpen hier . En hij staat zo'n beetje het hele seizoen al in de basis. Onzin. 18 wedstrijden van de 29 en dan geen 90 minuten. 1151 minuten gespeeld. Komt neer op zon 12,5 x de 90 minuten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 5 minuten geleden zei Djurovski: Onzin. 18 wedstrijden van de 29 en dan geen 90 minuten. 1151 minuten gespeeld. Komt neer op zon 12,5 x de 90 minuten Is geen onzin. Ik zeg toch zo'n beetje. Anders had ik er wel neergezet het hele seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Ben ook onder de indruk van hem, zie hem daar wel slagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 1 uur geleden zei delichris: Is geen onzin. Ik zeg toch zo'n beetje. Anders had ik er wel neergezet het hele seizoen. Nog niet eens de helft vind ik geen zon beetje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 8 minuten geleden zei Djurovski: Nog niet eens de helft vind ik geen zon beetje Kan je rekenen? 29 wedstrijden delen door 2 is bij mij 14,5 en hij heeft 18 gespeeld is toch echt meer dan de helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Al met al een hoop geld voor een speler die net komt kijken. Voor nu is Groningen de winnaar van deze deal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 23 minuten geleden zei delichris: Kan je rekenen? 29 wedstrijden delen door 2 is bij mij 14,5 en hij heeft 18 gespeeld is toch echt meer dan de helft. 18 x 90 is 1620 minuten en hij heeft er 1151 gespeeld. 1151 ÷ 90 12,7 Dus nog niet de helft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Er wordt gekeken naar westrijden en geen minuten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Ik niet. Maar goed fijn bedrag. Aan de ene kant jammer nu al weg. Maar goed voor zo'n bedrag strik erom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Gefeliciteerd met jullie aankoop. Ik vind het heel jammer dat Mango (Ragnar Oratmangoen)vertrekt, hij is een speler die iets unieks heeft en ik hoop dat hij komend jaar op de juiste manier gebruikt gaat worden. Anders wordt het een lastig verhaal vrees ik. Het is een speler die vanaf links moet spelen en daarin de vrijheid heeft om zich over het veld te gaan bewegen, ballen opeisen, het spel verdelen, lekker dribbelen en vooral een man meer creëren op het middenveld. Op papier is het een linksbuiten, maar in praktijk zal hij daar niet veel spelen. Hij is dit seizoen echt wel een van de revelaties bij ons naast Brouwers, Cordoba en Rommens. Is overal op het veld te vinden om de bal te krijgen en doet er bijna altijd iets goeds mee, soms neemt hij iets teveel hooi op zijn vork en loopt hij zich vast (soms ook dicht bij de eigen 16) of loopt hij te lang door en is daardoor besluiteloos en vind hij niet de juiste oplossing om een speler vrij te zetten voor de goal. Maar over het algemeen heeft hij dit seizoen veel bij gedragen aan het succes dat wij dit jaar hebben. Alleen heeft hij een te laag rendement, 0 doelpunten en 4 assists is te weinig voor hem. Hij wil de laatste weken ook te graag scoren en schiet dan wel eens te snel en wild van afstand. Maar bovenal een hele fijne voetballer die een team echt beter kan laten voetballen als hij goed gebruikt gaat worden. Niet stijf aan de lijn, maar de vrijheid hebben om de bal te halen en er iets goeds mee te doen. Dan denk ik dat Groningen er over 2 jaar ook weer een leuk bedrag aan kan verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Is mij nog niet opgevallen maar laat mij verrassen. Denk dat hij onder Wormuth wel weer vrijheid zou krijgen dan onder Buijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 23 minuten geleden zei Djurovski: Is mij nog niet opgevallen maar laat mij verrassen. Denk dat hij onder Wormuth wel weer vrijheid zou krijgen dan onder Buijs Dat is wel te hopen voor hem, anders moet ik het nog zien. Het is in ieder geval geen standaard buitenspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Morgen even een kijkje nemen bij Grun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Was niet veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 Nu snap ik waarom ze verloren hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Leeuwenburgh 4,5 Erg matig. Te veel fouten. Weg ermee Hoekstra - De Boer - Dankerlui 4 Veel te veel fouten. Adieu goodbye auf wiedersehen El Hankouri 2 Maakt niet uit waar je hem opsteld je speelt met 10 man. Gelukkig is deze iig weg godzijdank Te Wierik 6 Matig seizoen maar goed met zo'n kluns onder de lat is elke verdediger onzeker Kasanwirjio 6,5 Goede wedstrijden afwisselen met zeer slechte. Zit iig wel potentie in van Hintum 5,5 Veel plezier bij Zwolle. Sverko 5,5 Toch wel wat anders dan 3e BL. Maar goed voordeel van de twijfel dan maar Bogarde - Balker- Gudmondsson 7 Topper terechte transfer Meijer 8 Probleemloos positie overgenomen en mooie transfer gemaakt Kalley- Duarte 9 Kan een wisselspeler van Sparta wat betekenen ? Ja absoluut wat een speler Suslov 7 Zeer sterk begonnen daarna blessure en terugval maar komt er wel. Irandust 5,5 Grote verwachting weinig van gezien. Voorlopig geef ik Buijs de schuld Van Kaam - Matuta - Ngonge 6,5 Goed begonnen daarna terugval. Schijnt een lastig persoon te zijn maar als de trainer El Hankouri kiest voor hem was ik ook lastig gaan doen. Abraham 6 Schijnt een groot talent te zijn. Lijkt met een rem te spelen ( Buijs zn schuld) De Leeuw 6,5 Degelijk en betrouwbaar Postema 6 GrooT talent maar laat het te weinig zien JSL 9+ Was in het begin niet eens onomstreden. Wat een geweldenaar Buijs 4 1 jaar te veel net als Jans. Toch bedankt voor je inzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 https://www.fcgroningen.nl/nieuws/strand-larsen-speler-van-het-jaar-2022/2 Er hebben mensen op El Hankouri gestemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 1 uur geleden zei Lenstra: https://www.fcgroningen.nl/nieuws/strand-larsen-speler-van-het-jaar-2022/2 Er hebben mensen op El Hankouri gestemd Blijkbaar ook op onze sterkeeper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=404534 Wederom 1 van Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten