Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Weekly Last.fm Charts Topic

Martino

Aanbevolen berichten

Mijn vrouw luistert sinds een paar maanden Spotify via mijn account. Alles naar de kloten qua bijhouden, hahaha. Zij luistert vooral hardstyle en hardcore. Onder de streep is van mij, daarboven van haar.

Naamloos.png.bba24da74c9c208852841f1da5441f7b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Satyr:

Mijn vrouw luistert sinds een paar maanden Spotify via mijn account. Alles naar de kloten qua bijhouden, hahaha. Zij luistert vooral hardstyle en hardcore. Onder de streep is van mij, daarboven van haar.

Heb ik ook last van, alleen luistert zij country

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Officieel is mei nog niet voorbij, maar één ding is in ieder geval zeker; flatten the curve is in ieder geval ingezet. Tweede week van maart begonnen met thuiswerken, de gevolgen in m'n LastFM zijn direct zichtbaar. Februari was met gemiddeld 63 scrobbles per dag al een relatief hoge maand hier..

image.png.05155d440a94516fc8bfeec2b8b05e28.png

EDIT: Voor de liefhebber, mijn meest beluisterde artiesten van de maand mei. Zal bovenin niet meer veel veranderen.

Spoiler

image.png.96611b31f929cbf07852b6518cefab50.png

bewerkt door StanleyW
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand een oplossing voor het scrobblen thuis. Om de een of andere reden werkt het scrobblen alleen in de auto. Thuis als ik via Sonos afspeel doet die het niet. :5 

Oplossingen die ik via Google krijg werken niet. 

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei The Saint:

Iemand een oplossing voor het scrobblen thuis. Om de een of andere reden werkt het scrobblen alleen in de auto. Thuis als ik via Sonos afspeel doet die het niet. :5 

Oplossingen die ik via Google krijg werken niet. 

Waar heb je het scrobblen ingesteld? In Sonos zelf? Of via Spotify?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Erwin.:

Waar heb je het scrobblen ingesteld? In Sonos zelf? Of via Spotify?

Spotify. Daar zet ik muziek aan en selecteer dan over welke speaker ik de muziek wil hebben. 

Merk trouwens nu dat hij het in de auto ook niet doet. Laatste scrobble is van de 13e :moop:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei The Saint:

Spotify. Daar zet ik muziek aan en selecteer dan over welke speaker ik de muziek wil hebben. 

Merk trouwens nu dat hij het in de auto ook niet doet. Laatste scrobble is van de 13e :moop:

Je kan LastFM ook in Sonos instellen, maar je moet wel oppassen dat ie dan niet dubbel gaat scrobblen.

Luister je wel gewoon online in de auto? Want dat is gewoon spotify neem ik aan toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Erwin.:

Je kan LastFM ook in Sonos instellen, maar je moet wel oppassen dat ie dan niet dubbel gaat scrobblen.

Luister je wel gewoon online in de auto? Want dat is gewoon spotify neem ik aan toch?

Dat zou ik idd nog eens kunnen proberen. In de auto inderdaad gewoon Spotify. Als ik thuis bijvoorbeeld op zolder muziek afspeel op een klein Boom speakertje wat daar staat werkt het wel gewoon.

Met mijn laptop heb ik het probleem ook. Dan werkt de scrobble ook niet. Alles opnieuw geïnstalleerd gehad en weet ik wat. In de support forums staan veel tips van gebruikers maar vanuit Last.fm geen oplossingen. Heb het maar opgegeven :cab:

@StanleyW 

Heb ik. Ik heb bij applicaties 4 connecties staan. 

- Spotify (nieuw)

- Spotify playback

- IOS scrobbler 

- desktop scrobbler

Misschien dat ik alleen met die eerste al wegkom. Morgen eens induiken en alles nog een keer van de grond af opzetten.

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei The Saint:

@StanleyW 

Heb ik. Ik heb bij applicaties 4 connecties staan. 

- Spotify (nieuw)

- Spotify playback

- IOS scrobbler 

- desktop scrobbler

Misschien dat ik alleen met die eerste al wegkom. Morgen eens induiken en alles nog een keer van de grond af opzetten.

image.png.77e401e1643f6ba46bb005173534a9ab.png

Ik heb deze staan. Wellicht proberen zonder de IOS en Desktop scrobbler?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Juca:

Zo, veel geluisterd!

Het vele thuiswerken zorgt er wel voor dat de muziek overdag de hele tijd aan staat. Kijk ook niet veel tv/series/films, dus in de avonden staat de muziek ook wel geregeld aan. Dit is slechts het topje van de ijsberg (3.912 scrobbles in juni).

54 minuten geleden zei Juca:

Hoe is Muzz? Nog niet aan toegekomen om te luisteren.

Ik vind het echt heel goed. Echt een liefdesbaby van The National en Interpol. 75 scrobbles in een maand voor één album zegt wel genoeg denk ik ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites