hjs Geplaatst 21 april 2020 Share Geplaatst 21 april 2020 9 uur geleden zei 007mark: Sinds ik het bijhou. link naar profiel ? mijn: https://www.last.fm/user/svenhjs666 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 april 2020 Share Geplaatst 21 april 2020 32 minuten geleden zei hjs: link naar profiel ? mijn: https://www.last.fm/user/svenhjs666 Ben je gaan volgen: https://www.last.fm/user/bossie_mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 21 april 2020 Share Geplaatst 21 april 2020 Ik ben jullie gaan volgen! https://www.last.fm/user/StanleyAjax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 Mijn vrouw luistert sinds een paar maanden Spotify via mijn account. Alles naar de kloten qua bijhouden, hahaha. Zij luistert vooral hardstyle en hardcore. Onder de streep is van mij, daarboven van haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 Zegt mij sowieso allemaal weinig. Ken alleen Metallica Dit is het bij mij sinds het bijhouden: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 mei 2020 Share Geplaatst 26 mei 2020 13 uur geleden zei Satyr: Mijn vrouw luistert sinds een paar maanden Spotify via mijn account. Alles naar de kloten qua bijhouden, hahaha. Zij luistert vooral hardstyle en hardcore. Onder de streep is van mij, daarboven van haar. Heb ik ook last van, alleen luistert zij country Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 31 mei 2020 Share Geplaatst 31 mei 2020 (bewerkt) Officieel is mei nog niet voorbij, maar één ding is in ieder geval zeker; flatten the curve is in ieder geval ingezet. Tweede week van maart begonnen met thuiswerken, de gevolgen in m'n LastFM zijn direct zichtbaar. Februari was met gemiddeld 63 scrobbles per dag al een relatief hoge maand hier.. EDIT: Voor de liefhebber, mijn meest beluisterde artiesten van de maand mei. Zal bovenin niet meer veel veranderen. Spoiler 31 mei 2020 bewerkt door StanleyW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 mei 2020 Share Geplaatst 31 mei 2020 Mooi lijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 mei 2020 Share Geplaatst 31 mei 2020 Dit is de mijne van afgelopen maand. Vooral heel veel verschillende artiesten lager op de lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Eenzijdige week wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 (bewerkt) Iemand een oplossing voor het scrobblen thuis. Om de een of andere reden werkt het scrobblen alleen in de auto. Thuis als ik via Sonos afspeel doet die het niet. Oplossingen die ik via Google krijg werken niet. 15 juni 2020 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 11 uur geleden zei The Saint: Iemand een oplossing voor het scrobblen thuis. Om de een of andere reden werkt het scrobblen alleen in de auto. Thuis als ik via Sonos afspeel doet die het niet. Oplossingen die ik via Google krijg werken niet. Waar heb je het scrobblen ingesteld? In Sonos zelf? Of via Spotify? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 3 minuten geleden zei Erwin.: Waar heb je het scrobblen ingesteld? In Sonos zelf? Of via Spotify? Spotify. Daar zet ik muziek aan en selecteer dan over welke speaker ik de muziek wil hebben. Merk trouwens nu dat hij het in de auto ook niet doet. Laatste scrobble is van de 13e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 3 minuten geleden zei The Saint: Spotify. Daar zet ik muziek aan en selecteer dan over welke speaker ik de muziek wil hebben. Merk trouwens nu dat hij het in de auto ook niet doet. Laatste scrobble is van de 13e Je kan LastFM ook in Sonos instellen, maar je moet wel oppassen dat ie dan niet dubbel gaat scrobblen. Luister je wel gewoon online in de auto? Want dat is gewoon spotify neem ik aan toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 16 minuten geleden zei Erwin.: Je kan LastFM ook in Sonos instellen, maar je moet wel oppassen dat ie dan niet dubbel gaat scrobblen. En Spotify kan je ook instellen in LastFM. Dan gaat het goed voor al je apparaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Erwin.: Je kan LastFM ook in Sonos instellen, maar je moet wel oppassen dat ie dan niet dubbel gaat scrobblen. Luister je wel gewoon online in de auto? Want dat is gewoon spotify neem ik aan toch? Dat zou ik idd nog eens kunnen proberen. In de auto inderdaad gewoon Spotify. Als ik thuis bijvoorbeeld op zolder muziek afspeel op een klein Boom speakertje wat daar staat werkt het wel gewoon. Met mijn laptop heb ik het probleem ook. Dan werkt de scrobble ook niet. Alles opnieuw geïnstalleerd gehad en weet ik wat. In de support forums staan veel tips van gebruikers maar vanuit Last.fm geen oplossingen. Heb het maar opgegeven @StanleyW Heb ik. Ik heb bij applicaties 4 connecties staan. - Spotify (nieuw) - Spotify playback - IOS scrobbler - desktop scrobbler Misschien dat ik alleen met die eerste al wegkom. Morgen eens induiken en alles nog een keer van de grond af opzetten. 16 juni 2020 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 51 minuten geleden zei The Saint: @StanleyW Heb ik. Ik heb bij applicaties 4 connecties staan. - Spotify (nieuw) - Spotify playback - IOS scrobbler - desktop scrobbler Misschien dat ik alleen met die eerste al wegkom. Morgen eens induiken en alles nog een keer van de grond af opzetten. Ik heb deze staan. Wellicht proberen zonder de IOS en Desktop scrobbler? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 De maand zit er op, dus we kunnen weer de balans op maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 Zo, veel geluisterd! @StanleyW Hoe is Muzz? Nog niet aan toegekomen om te luisteren. Hier een vrij eenzijdig maandje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 Hier ook een redelijk eenzijdig maandje; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 54 minuten geleden zei Juca: Zo, veel geluisterd! Het vele thuiswerken zorgt er wel voor dat de muziek overdag de hele tijd aan staat. Kijk ook niet veel tv/series/films, dus in de avonden staat de muziek ook wel geregeld aan. Dit is slechts het topje van de ijsberg (3.912 scrobbles in juni). 54 minuten geleden zei Juca: Hoe is Muzz? Nog niet aan toegekomen om te luisteren. Ik vind het echt heel goed. Echt een liefdesbaby van The National en Interpol. 75 scrobbles in een maand voor één album zegt wel genoeg denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 een beetje vanalles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 (bewerkt) Juni. 3 juli 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten