Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hoe heet dat nummer ook alweer?

Pieter

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Als je een goed youtube linkje hebt kan je die gewoon copypasten op youtube-mp3.org en dan downloaden. Anders filestube ff checken denk ik...

Was laatst op dit forum gepost, maar weet het niet meer. Video was iig dat ze gingen touwtje springen, maar dan gewoon goed touwtje springen en niet normaal. Iemand die het nummer weet?

Yves la Rock - Rise up.

:)

Behalve Rise Up staat Bucovina van Ian Oliver en Shantel ook met zo'n clip op youtube...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan maar geen nummer vinden. Aangezien ik geen aangewezen topic zie, vraag ik het gewoon hier.

Gaat om één nummer die ik hoorde in Lapland vorige week, toen ik in de bus zat.

Het enigste wat ik nog weet is wat er uit het refrein komt en dat is 'skin skin skin'. En dat er op het einde van het nummer nog één neger gaat rappen. Dat nummer klonk best lekker, kan hem jammer genoeg niet vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ene liedje dat vaak op de radio komt. Refrein is volgens mij iets van "its gonna be late tonight' oid. Is best weinig, maar iemand die hier wat mee kan? :)

Band? Vrouw of man die zingt? Wat voor soort muziek? Met die tekst kan ik iig niks bedenken zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites