Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'đŸ”¥ Ă—
Forum upgrade zaterdag 24-5-2025 omstreeks 14.00 uur Ă—

Hoe heet dat nummer ook alweer?

Recommended Posts

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gepost
Ik hoorde een paar dagen geleden een liedje op de radio, was volgens mij de nieuwe van avicii maar ik kan fout zitten, iemand enig idee hoe die heet?

Misschien was het de nieuwe SHM?

[YOUTUBE]meQMW9tE6as[/YOUTUBE]

Gepost

[YOUTUBE]TSKuCZWUNmw[/YOUTUBE]

Vanaf 1:10? Iemand? Ginola? Richard? Of iemand die weet van welke aflevering dit is? Want de soundtracks staan gewoon op de site zelf, alleen zijn het er nogal heel veel.

Gepost

Ik hoorde het vandaag opnieuw in de vernieuwde film Fame. Ik kan jullie maar een zin geven:

'Go ahead, i know you want it.'

Gepost
Ik hoorde het vandaag opnieuw in de vernieuwde film Fame. Ik kan jullie maar een zin geven:

'Go ahead, i know you want it.'

Santigold - you'll find a way :D

Gepost

hoe heet dat feestnummer dat trompet geluiden in het liedje heeft en het refrein lijkt heel veel op Boven op de berg daar staat een kleine dwerg. Ik weet het is een vage omschrijving...

Gepost

Geen idee waar ik het anders moest vragen, dus dan hier maar.

Iemand enig idee waar ik een goede download kan vinden van Spaghetti Western Orchestra - The Ecstasy of Gold? Bvd

Gepost
hoe heet dat feestnummer dat trompet geluiden in het liedje heeft en het refrein lijkt heel veel op Boven op de berg daar staat een kleine dwerg. Ik weet het is een vage omschrijving...

Enige wat ik hierbij kan bedenken is deze.

SBxXp8wQmeg

Gepost

Was laatst op dit forum gepost, maar weet het niet meer. Video was iig dat ze gingen touwtje springen, maar dan gewoon goed touwtje springen en niet normaal. Iemand die het nummer weet?

Gepost

Ik hoorde zo'n nummer tijdens Serious Request en op Eredivisie Live. Ik kon de tekst niet goed horen, maar ze zeiden iets dat klinkt als ''follow me back'' o.i.d. Het was best een vrolijk nummer en dance-achtig.. Iemand die het weer?