Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Hoe heet dat nummer ook alweer?

Pieter

Recommended Posts

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha, jaren geleden, toen ik in de 2e klas zat, was onze docente Duits echt verstrooid. Die liet ons altijd naar Falco en Die Prinzen luisteren, zulke foute muziek allemaal :P

Afgelopen jaar zat ik in de 2e en moesten we ook naar Die Prinzen (Kussen ist bei mir nicht erlaubt) :cab:

Hoorde in lloret een keer een nummer. Niet echt de tekst onthouden ofzo, maar dit is heb em zo goed mogelijk proberen na te maken in fruityloops. De eerste 16 seconden zijn de akkoorden, die weet ik vrij zeker. De viool die er daarna bijkomt moet de zang voorstellen, daarvan weet ik niet 100% zeker of ie goed is:

aDi8h6H2-gU

edit; ik zie dat het filmpje niet werkt, duurt het altijd ff met youtube ofzo? Heb maar ff een mp3 geupload: http://www.4shared.com/file/hIB4jQex/undefined.html

Otherside is wel echt een steengoed nummer. Zoals Tool, maar zonder het avant-gardistische gefrutsel. Elke keer als ik hem hoor verbaas ik me er weer over. RHCP heeft toen echt een van de beste albums ooit afgeleverd en Otherside is naar mijn idee daarvan het sterkste nummer. En dan die clip, gebaseerd op de Duitse expressionistische cinema van de jaren 20. Prachtig gewoon.