Ginola Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Smoke on the Water van Deep Purple. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Uit welk nummer komt dat dubstep deuntje in de reclame van detelefoongids.nl? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Die ava is van Barca hier op het forum (d). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ho eens, er werd toen straks nog gepost door zo'n ventje met 1 post. Zette zo'n link naar een ander forum met een dubstep filmpje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Deze uDFIY5nF8xI&feature=player_detailpage Hero_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Uit welk nummer komt dat dubstep deuntje in de reclame van detelefoongids.nl? Iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Ik zoek een rocknummertje waarin de volgende lyrics voorkomen: (tekst kan niet kloppen, is wat ik hoorde). Alleen van de "and if you" ben ik zeker. And if you (korte pauze) won't you come my baby (korte pauze) and all i said was And if you.... And if you.... Er komt ook een stukje waarin de zanger dudududup dududubadabadada zingt. Via Google vond ik niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 wsdy_rct6uo&ob Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dosera Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Hoe heet dat liedje van die Suzuki alto cool reclame? (Reggae) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 wsdy_rct6uo&ob Bedankt man! _O_ Hier heb ik nu dus eeuwen naar gezocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Hoe heet dat liedje van die Suzuki alto cool reclame? (Reggae) Suzuki "Alto, Cool" reclame liedje Het reggae-nummer op de achtergrond is gemaakt door Ramon Braumuller & Tom Sijmons. Het heet "Cruising" en is gezongen door Manny O ik kan er geen filmpje van vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Uit welk nummer komt dat dubstep deuntje in de reclame van detelefoongids.nl? [YOUTUBE]c1eVTFVxJ5s[/YOUTUBE] deze?? sorry voor dubbelpost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Volgens mij niet zo'n oud nummer, gezongen door een vrouw, tamelijk rustig nummer. Tgaat ongeveer over dat ze een kerel niet mist, in het begin van het lied, later wel. "Thats what single girls do" ofzo zingt ze ook nog keer. Kreeg geen hits op youtube, althans niet op mn mobiel. Edit: op pc was het dus makkelijk zat ;e de eerste hit gelijk raak KUBUiu8aq8g heerlijk nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DePrikkelFM Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Bedankt man! _O_ Hier heb ik nu dus eeuwen naar gezocht. Schande dat je die nog niet kende :P zó lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asaw Geplaatst 23 augustus 2011 Share Geplaatst 23 augustus 2011 Weet iemand dit nummer vanaf 2:11 [YOUTUBE]6GrOMLylvhQ[/YOUTUBE] Edit: nvm, ik heb hem al gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ik zoek een nummer, die ik de afgelopen dagen in de club hoorde.. Gaat zo.. OE, OE (of oehoe) en daarna zo sicke beat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Beetje een house nummertje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 nubSX9ghUqk wel een beetje vage beschrijving jelle ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ik zoek een nummer, die ik de afgelopen dagen in de club hoorde.. Gaat zo.. OE, OE (of oehoe) en daarna zo sicke beat! Dus oe oe en dan komt een sicke beat. Oke. Klinkt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 House dacht ik ja. Intro flink gezopen dus geen zekerheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Waarschijnlijk weet Richard deze wel, maar anderen help gerust mee! Op Lowlands heb ik regelmatig een liedje gehoord waarbij de zin in het refrein elke keer eindigt met Hé, hé hé! Het is gewoon een lekker in het oor klinkend gitaar liedje. Weet 1 van jullie welk lied ik bedoel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Nope, daar kwam ik ook al op uit. Maar dat is hem niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Gokje qJD6H-pF0eQ of _XC2mqcMMGQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Geweldig het was nummer 2 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten