Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Korfbal!

Apprabab

Aanbevolen berichten

Op 7-10-2020 om 17:02 zei Zeus:

Happen? Gewoon een grapje, rustig maar.

Om in voetbaltermen te spreken: Ik gaf bewust de voorzet door hoe ik de zin formuleerde, wetende dat iemand hem binnen zou koppen. Bedankt voor het gretig binnenkoppen van mijn voorzet.

Dat bedoelde ik met dat je lekker aan het happen bent. Mijn dank is groot.

Iets totaal anders: Hele week gaan trainingen al niet door ivm regen. Het veld gaat gewoon kapot erdoor en moet gespaard worden. Wordt tijd voor kunstgras, maar onderhandelingen met gemeente lopen al jaren enorm stroef. Bizar hoe de opstelling is van de gemeente t.o.v. haar opstelling tegenover andere sportclubs. Gemeente had eerder dit jaar ook al de fout gemaakt dat er te laat gezaaid werd op het veld, waardoor we geen eens normaal konden trainen aan het begin van het seizoen enz. 

Op dit moment is het zelfs nog maar de vraag of morgen de wedstrijden door kunnen gaan, omdat het veld zo slecht is geworden door alle regen van de afgelopen weken... Zo'n drama is dus het huidige veld.

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een kutwedstrijd. Veld was eigenlijk niet te bespelen. Scheids wilde het zelfs zo'n beetje afkeuren, maar er was niet echt een andere plek, omdat een deel voor volgende week bewaard moet blijven als de selectie speelt en het anders door de scheidsrechter vanuit de bond afgekeurd zal gaan worden... 

Een overwinning zat er uiteindelijk niet in. Ik denk dat dit onze slechtste wedstrijd was van het seizoen. Eén ding weet ik wel zeker: mijn directe tegenstander (een keer een dame die als heer speelde) kan niet terug kijken op een goede wedstrijd. Dat ik haar volledig uit de wedstrijd speelde, gooide ze uiteindelijk maar op een slechte scheids die niet fluit voor duwen (onder de korf als zij wilde gaan vangen en ik haar te slim af was) of snijden (als ze voorbij gelopen werd door een aanvallende actie van mij). Iedere keer als de bal het vak uit was, ging ze erover klagen bij haar coach. Ik denk niet dat ze met een blij gevoel terug kijkt op de wedstrijd ondanks dat ze gewonnen heeft... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het altijd wel leuk. Eens kijken of er nog acties zijn die ik ook op mijn niveau kan introduceren.

In de afgelopen 12 jaar heb ik denk ik zo'n beetje nooit een trainer gehad en ondertussen train ik mijn eigen team. Dus dan moet ik toch ergens de inspiratie vandaan halen.

Ik ga trouwens niet alle wedstrijden van de KL bekijken. Het is nog geen handvol wat ik per jaar zie, denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best leuk dat er weer gekorfbald mag worden. Ik heb gisteren tijdens een wedstrijd in ieder geval 1 ding laten zien: Ik ben nog steeds goed in het uitlokken van overtredingen. Het was zelfs zo erg dat het bij de tegenstanders ging opvallen en dat die er tijdens de wedstrijd over begonnen. Om vervolgens in de daaropvolgende aanval van mij weer in de fout te gaan :-D

Ik denk ook dat zo'n 90% van de strafworpen die mijn team mee krijgt, door mij versiert worden :-D

Voor de rest heb ik geen wedstrijdritme of conditie :D

Het seizoen is nu bijna ten einde, hopen op beterschap in het volgende seizoen. Hopelijk wordt dat wel een volledig seizoen. 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is de korfbalbond eens overijverig aan het werk gegaan. Zowel de veld- als de zaalindeling zijn beiden al bekend. Normaal gesproken kwam de zaalindeling ergens in oktober ofzo pas.

Ik heb alleen nog geen idee wanneer de wedstrijden plaats zullen vinden... 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister te horen gekregen dat ik bij de selectie zit. Komend seizoen dus in het 2e team van de club. Echt heel blij mee, want heb er hard voor gewerkt. Zelfs iemand eruit gespeeld die vorig jaar wel erin zat, dus geeft wel goed beeld van mijn vooruitgang. Mooiste was nog dat veel medespelers mij feliciteerde en tegelijk complimenteerde met goede voorbereiding die ik had gedraaid. 

Nu komende weken het laten zien dat trainer goede keuze heeft gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rich ruzzian:

Op welk niveau mag je acteren @007mark?

Reserve 3e klasse. Korfbal jij ook? En zo ja, waar dan precies? :D

28 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Lekker man @007mark Hier stroom ik op zn vroegst in januari in bij de selectie. Revalidatie duurt langer dan gepland.

Dat is een flinke periode inderdaad. Balen!

Waar speel jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Reserve 3e klasse. Korfbal jij ook? En zo ja, waar dan precies? :D

Dat is een flinke periode inderdaad. Balen!

Waar speel jij?

Normaal bij LUNO, nu dus nergens. Al twee jaar niet ;c Daarvoor altijd in het eerste gezeten totdat ik mijn kruisband scheurde in januari vorig jaar (3 maanden daarvoor ook al geblesseerd geraakt aan diezelfde knie en toen was het nog net geen gescheurde kruisband denk ik). Zowel het eerste als het tweede als het derde spelen bij ons 2e klasse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Normaal bij LUNO, nu dus nergens. Al twee jaar niet ;c Daarvoor altijd in het eerste gezeten totdat ik mijn kruisband scheurde in januari vorig jaar (3 maanden daarvoor ook al geblesseerd geraakt aan diezelfde knie en toen was het nog net geen gescheurde kruisband denk ik). Zowel het eerste als het tweede als het derde spelen bij ons 2e klasse.

Oh, maar wacht even. Dan weet ik inderdaad al wie je bent. Blijkbaar heb je je naam verandert hier op MU?

Weet namelijk dat er eerder hier iemand bij LUNO speelde ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites