007mark Geplaatst 29 april 2021 Share Geplaatst 29 april 2021 Vandaag zijn de halve finales van het WK begonnen. In de middag hebben Mark Selby en Stuart Bingham de frames verdeeld (4-4). De andere halve finale is zojuist begonnen en gaat tusesen Kyril Wilson en één van mijn persoonlijke favorieten, Shaun Murphy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 mei 2021 Share Geplaatst 1 mei 2021 (bewerkt) Wat een halve finales Selby denk ik wel favoriet voor de winst 1 mei 2021 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Murphy zelden zo goed zien spelen als die avondsessie gister. Kon niets missen en was ook zeer geconcentreerd bezig. Selby wel favoriet inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Dat laatste frame van Selby en Bingham was wel gaaf he? Vind Bingham een vervelende vent, dus kon prima leven met de uitslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Laatste sessie gaat nu beginnen. Selby op een 14-11 voorsprong. Vind beide spelers tof, maar zou toch mooi zijn als Shaun deze nog eruit kan trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Zoals altijd bij de uitschakeling van O'Sullivan afgehaakt om in het laatste weekend weer te volgen. Ik hoop toch echt dat Murphy wint, op de een of andere manier vind ik hem een veel sympathiekere speler dan Selby. Desondanks kan ik moeilijk de kwaliteiten van Selby ontkennen, hij is hard op weg naar zijn 4e(?) titel nu. Dan ben je geen pannenkoek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Ik hoop ook op Murphy, dat hij in 2005! zijn enige Crucible won en Selby er al 4/5 heeft speelt ook wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Wordt nog een spannend einde zo. Sinds ik terug ben van training zit ik te kijken, echt een heerlijk niveau met 3 centuries achter elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Selby met zijn 4e. Uiteindelijk wel verdiend, want dwong Murphy tot een paar fouten hier en daar en leek de breaks wat constanter te maken. Wel mooi om Murphy weer zo goed te zien. Op het einde leek hij de turbo er weer op te zetten, tot die laatste rode bal aan de band. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Ik ook @19CH98, vroeger stopte ik ook met kijken als Stephen Hendry eruit lag. Tegenwoordig heb ik dat met Ronnie. Selby, Higgins, Trump, Robertson... leuke spelers, maar geen Ronnie of Hendry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 2 minuten geleden zei Satyr: Ik ook @19CH98, vroeger stopte ik ook met kijken als Stephen Hendry eruit lag. Tegenwoordig heb ik dat met Ronnie. Selby, Higgins, Trump, Robertson... leuke spelers, maar geen Ronnie of Hendry. Stephen Hendry kon ik in mijn kinderjaren (heb iets minder levenservaring) ook van genieten. Nu natuurlijk stukken minder maar die eerste kwalificatieronde tegen Jimmy White was wel leuk om te zien. Voor de rest zijn het inderdaad leuke spelers om zo af en toe een paar frames van te kijken maar niemand bij wie ik een hele sessie lang aan de buis gekluisterd zit. Wat dat betreft is O'Sullivan altijd leuk om naar te kijken, of hij nu goed of slecht speelt er is iets aan die man wat zo intrigerend is om naar te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Heb je Paul Hunter gekend? Helaas veel te jong gestorven. Was een type playboy, inclusief zo'n vriendin. Kreeg het voor elkaar om tijdens een mid-session interval in de kleedkamer een nummertje te maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 9 uur geleden zei Satyr: Heb je Paul Hunter gekend? Helaas veel te jong gestorven. Was een type playboy, inclusief zo'n vriendin. Kreeg het voor elkaar om tijdens een mid-session interval in de kleedkamer een nummertje te maken Helaas niet gekend, dus dat wordt even een middagje struinen op het internet naar mooie verhalen als ik het zo hoor. Daarnaast zonder in een Corona discussie te belanden heb ik echt genoten van het feit dat er zoveel publiek toegelaten werd. Ik had niet gedacht dat het bij snooker zo'n verschil zou maken maar die collectieve oh's en ah's maakten het echt een stuk leuker. Hopelijk kunnen we hier in Nederland ook snel weer binnensporten met publiek organiseren. Ik besef mij dondersgoed dat ik een enorme luxepositie heb dat ik "gewoon" mag trainen en wedstrijden spelen maar het is toch allemaal een beetje vreemd zo zonder publiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Trump vs. O'Sullivan in de finale. Prima matchup hoor. Pak denk vanavond wel een stukje mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 Baas Ronnie, levende legende dat. Qua niveau een toptoernooi (kan ook niet anders als de halvefinalisten bekijkt) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 Iemand vanavond gekeken/aan het kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 Wat een eikel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 Maar waarom? Vissen op Snoek en snooker zit toch wel een groot verschil in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 april 2023 Share Geplaatst 18 april 2023 11 uur geleden zei Bogatyr: Wat een eikel Eikels. Het waren er twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 18 april 2023 Share Geplaatst 18 april 2023 Ik kan het wel waarderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Op 17-4-2023 om 21:13 zei Bogatyr: Wat een eikel En waarom is het juist een eikel? Omdat hij klimaatproblemen onder de aandacht brengt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 6 minuten geleden zei Steels: En waarom is het juist een eikel? Omdat hij klimaatproblemen onder de aandacht brengt? Wat heeft snooker te maken met olie? Volgende keer moet hij het eens proberen in een boksring, zien wat er dan gaat gebeuren. Of zich vastplakken aan een F1 wagen. Trouwens, zou hij ook te voet naar daar gekomen zijn? Wie denken deze mensen wel dat ze zijn? Het is alsof ze kunnen doen wat ze willen, het plezier van mensen verstoren en bederven. Tijd voor harde straffen wat mij betreft. Tafel aflikken tot het schoon is, vertraging en schade betalen uit zijn eigen zak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Just Stop Oil heeft zich al een keer vastgelijmd op Silverstone... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 2 minuten geleden zei Bogatyr: Trouwens, zou hij ook te voet naar daar gekomen zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Wat heeft snooker te maken met olie? Volgende keer moet hij het eens proberen in een boksring, zien wat er dan gaat gebeuren. Of zich vastplakken aan een F1 wagen. Trouwens, zou hij ook te voet naar daar gekomen zijn? Wie denken deze mensen wel dat ze zijn? Het is alsof ze kunnen doen wat ze willen, het plezier van mensen verstoren en bederven. Tijd voor harde straffen wat mij betreft. Tafel aflikken tot het schoon is, vertraging en schade betalen uit zijn eigen zak. Damn, ik weet zelfs niet waar te beginnen. Wat denk je als ze gaat protesteren in een boksring, dat beide boksers hen KO gaan slaan? Ze proberen gewoon de klimaatproblematiek in alle soorten sporten (voetbal, wielrennen, F1, tennis, snooker, ...) onder de aandacht te brengen, wat mijn inziens alleen maar aangemoedigd kan worden. Hoe groter de media-aandacht en bijgevolg de publieke opinie hoe sneller er iets aan gedaan zal worden. Of is een spelletje snooker, nota bene in de eerste ronde van het WK, belangrijker dan de toekomst van onze planeet? Want ons plezier is door deze actie wel echt verstoord en bederft! Het is alsof ze kunenn doen wat ze willen zeg je maar, lijkt meer dat je het hier hebt over politiekers, rijke miljardairs en multinationals... En ik ben er redelijk van overtuigd dat de mens die deze actie uitvoerde wel degelijk let op zijn ecologische voetafdruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten