Rensationeel. Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Nee man. Wel beetje blaren op de top van mn hand bij pink ring en middelvinger :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 dubbel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Hier ook niet, naarmate ik vaker trainde kreeg ik steeds minder blaren. Is denk ik iets wat je een beetje moet opbouwen. Hier trouwens zowat de hele gewichtenstack van de gym als deadlift nu, geeft aan hoeveel kilo er maar is ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Gebruiken jullie trouwens van die handschoenen tijdens het trainen? Eind van de week zit ik altijd onder de blaren ;e http://stronglifts.com/3-reasons-deadlifting-wearing-gloves-sucks/ Plus dat het er gay uit ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 21 oktober 2014 Share Geplaatst 21 oktober 2014 Yo, ik ben laatst een beetje begonnen met fitness maar ik kom heel moeilijk aan. Ik heb dus een weightgainer gekocht hier staat dat ik 4 scheppen moet oplossen in 400 ML melk. En dat ik het voor optimaal gebruik 2/4 keer moet doen per dag. Maar als ik dus 3x per dag doe betekend dat dan dat ik elke keer 400 ml melk moet gaan drinken. Dat betekend dus 1,2 liter melk per dag? Klopt dit of moet ik die 400 ml juist verdelen over de hele dag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 oktober 2014 Share Geplaatst 21 oktober 2014 400 ML per shake, lijkt me niet dat je 133ML melk goed gemengd krijgt met 4 scheppen weigtgainer. Buitendat drink ik zelf ong 1.5 l melk per dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 21 oktober 2014 Share Geplaatst 21 oktober 2014 Yo, ik ben laatst een beetje begonnen met fitness maar ik ben ontzettend slecht in meer eten Meer eten Gebruiken jullie trouwens van die handschoenen tijdens het trainen? Eind van de week zit ik altijd onder de blaren ;e Nee ben gewoon hetero Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 21 oktober 2014 Share Geplaatst 21 oktober 2014 400 ML per shake, lijkt me niet dat je 133ML melk goed gemengd krijgt met 4 scheppen weigtgainer. Buitendat drink ik zelf ong 1.5 l melk per dag. Oke maar moet ik dus bijvoorbeeld 3x per dag 400 ML melk en 3 scheppen weight gainer drinken. Dus 9 scheppen op 1 dag? BTW ik vind die shit echt kapot lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 oktober 2014 Share Geplaatst 21 oktober 2014 Oke maar moet ik dus bijvoorbeeld 3x per dag 400 ML melk en 3 scheppen weight gainer drinken. Dus 9 scheppen op 1 dag? BTW ik vind die shit echt kapot lekker. Yep, heb zelf Gold's Standard 100% Whey Triple Chocolate, nam vanochtend eerste shake maar viel echt zwaar tegen. Kwark vind ik echt de makkelijkste eiwitten ever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 21 oktober 2014 Share Geplaatst 21 oktober 2014 Yep, heb zelf Gold's Standard 100% Whey Triple Chocolate, nam vanochtend eerste shake maar viel echt zwaar tegen. Kwark vind ik echt de makkelijkste eiwitten ever. Oke man ik ga gewoon even proberen elke dag 400 ML 3 scheppen. En dat dan twee keer en volgende week op trainingsdagen 3 shakes te nemen. Ik heb Pure Mass chocolade die is echt belachelijk lekker :D En verder ontbijt ik elke ochtend kwark. Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. (Je bent dan trouwens wel snel door zo'n pot heen.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 21 oktober 2014 Share Geplaatst 21 oktober 2014 Nee ben gewoon hetero Je moeder. Maar ik heb inderdaad mn grip wat veranderd en gaat al beter [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 22 oktober 2014 Share Geplaatst 22 oktober 2014 Een weekje niet geweest door omstandigheden en een festival verder is wel te merken hier :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 oktober 2014 Share Geplaatst 23 oktober 2014 Best raar voel aan me mijn spieren dat ik veel breder/groter wordt, maar mijn stats zelf gaan echt omhoog. Ben sinds maandag begonnen met bulken op 3000 Kcal btw, wil dit in de komende tijd op gaan bouwen tot 3400. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 25 oktober 2014 Share Geplaatst 25 oktober 2014 Best raar voel aan me mijn spieren dat ik veel breder/groter wordt, maar mijn stats zelf gaan echt omhoog. Ben sinds maandag begonnen met bulken op 3000 Kcal btw, wil dit in de komende tijd op gaan bouwen tot 3400. Probeer je kcal inname aan te passen op de snelheid waarmee je zwaarder wordt, mik als beginner op een zo'n 0.3-0.5 kg per week (1.5-2 per maand). Eet zelf nu ca 3600 kcal per dag, maar dat moet misschien nog wel omhoog ;c Verder goed bezig natuurlijk, vooruitgang werkt altijd motiverend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 oktober 2014 Share Geplaatst 25 oktober 2014 Probeer je kcal inname aan te passen op de snelheid waarmee je zwaarder wordt, mik als beginner op een zo'n 0.3-0.5 kg per week (1.5-2 per maand). Eet zelf nu ca 3600 kcal per dag, maar dat moet misschien nog wel omhoog ;c Verder goed bezig natuurlijk, vooruitgang werkt altijd motiverend Zit nu op 3000kcal, en 40% Kooly, 30% Eiwit, en 30% vet. Heb tot nu toe elke dag mijn macro's gehaald, dus valt niet tegen opzich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 25 oktober 2014 Share Geplaatst 25 oktober 2014 Zit nu op 3000kcal, en 40% Kooly, 30% Eiwit, en 30% vet. Heb tot nu toe elke dag mijn macro's gehaald, dus valt niet tegen opzich. Die percentages zijn niet van belang, dat is ouderwets. We gebruiken nu minima voor de macro's (eiwitten, koolhydraten, vetten), hoeveelheden die je minimaal nodig hebt voor resultaat en je gezondheid. Voor eiwit is dat circa 1.8g per kilo lichaamsgewicht, en voor vet circa 1g per kilo lichaamsgewicht, al kun je met beide er beter wat boven zitten (better safe than sorry). Koolhydraat inname is eigen voorkeur, sommigen vinden veel kh fijn, sommigen vinden weinig kh (en dus meer vet en eiwit) fijn. Dat kun je voor jezelf uitzoeken. Zo lang je zorgt dat je die minima gehaald hebt, maakt het niet uit hoe je de rest van je kcal invult. Dan kan ook dagelijks verschillen, zolang je je doelen (kcal, eiwit, vet) maar haalt. Hoe zit het met de toename van je gewicht? Hou je dat bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 oktober 2014 Share Geplaatst 25 oktober 2014 Die percentages zijn niet van belang, dat is ouderwets. We gebruiken nu minima voor de macro's (eiwitten, koolhydraten, vetten), hoeveelheden die je minimaal nodig hebt voor resultaat en je gezondheid. Voor eiwit is dat circa 1.8g per kilo lichaamsgewicht, en voor vet circa 1g per kilo lichaamsgewicht, al kun je met beide er beter wat boven zitten (better safe than sorry). Koolhydraat inname is eigen voorkeur, sommigen vinden veel kh fijn, sommigen vinden weinig kh (en dus meer vet en eiwit) fijn. Dat kun je voor jezelf uitzoeken. Zo lang je zorgt dat je die minima gehaald hebt, maakt het niet uit hoe je de rest van je kcal invult. Dan kan ook dagelijks verschillen, zolang je je doelen (kcal, eiwit, vet) maar haalt. Hoe zit het met de toename van je gewicht? Hou je dat bij? Aha, dan ga ik dat maar ff veranderen, zit wel ongeveer in die richting op dit moment. Ik ben sinds deze week begonnen met bulken, maar heb een excel bestandje waarin ik elke dag mijn gewicht van die ochtend in zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 25 oktober 2014 Share Geplaatst 25 oktober 2014 Aha, dan ga ik dat maar ff veranderen, zit wel ongeveer in die richting op dit moment. Ik ben sinds deze week begonnen met bulken, maar heb een excel bestandje waarin ik elke dag mijn gewicht van die ochtend in zet. Oke, goed bezig Weet niet of je dit al doet, maar ik kan je aanraden een kolommetje naast je dagelijkse gewicht te zetten die je gewicht over de afgelopen 7 dagen berekent, dat haalt variatie er grotendeels uit. Snappie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 27 oktober 2014 Share Geplaatst 27 oktober 2014 2 PR'tjes weer vandaag Doet iemand wel eens Power Cleans? Mannelijke oefening vind ik dat (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 oktober 2014 Share Geplaatst 27 oktober 2014 Wel ooit gedaan, maar wordt niet zo op prijs gesteld als ik mijn barbell zomaar op de grond laat knikkeren. Ook niet echt te ruimte voor tbh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 27 oktober 2014 Share Geplaatst 27 oktober 2014 Haha hoeft ook niet man. Als je m gewoon weer naar je heup brengt en naar beneden 'deadlift' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 [YOUTUBE]Byfc6SBqM-w[/YOUTUBE] :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 31 oktober 2014 Share Geplaatst 31 oktober 2014 Kan merken dat ik een tijdje me benen niet getraind had. Nieuw schema waarin me benen wel aan bod komen en was rete zwaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 10kg gegroeid nu sinds ik ben begonnen. Weer een mijlpaaltje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Weet iemand hier hoe zwaar die squat barbell bij fit for free is. Kan op internet niks vinden namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten