N4z4reno Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Wordt je groter dan? ;-p Is er een alternatieve oefening voor het roeien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Machine row? Geen idee verder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Wordt je groter dan? ;-p Is er een alternatieve oefening voor het roeien? Waarom? Chin-ups of power cleanen (moeilijk) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Waarom? Chin-ups of power cleanen (moeilijk) Omdat ik thuis train. Thanks man. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Roeien als in cardio? Of als in cable rows etc.? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Roeien als in cardio? Of als in cable rows etc.? Jaust zieke track voor pompen dit: UonmopFossY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Roeien als in cardio? Of als in cable rows etc.? Hmm kom ik morgen op terug, ben men papier kwijt haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 28 juli 2015 Share Geplaatst 28 juli 2015 [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; er staat 'rowing machine: 15 minutes' dus ik denk cardio :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 juli 2015 Share Geplaatst 28 juli 2015 Kan je gewoon door iedere vorm van cardio vervangen lijkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Netjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Nette bulk man, zelf na de vakantie maar een slow bulk gaan doen, echt een hekel aan geen progressie boeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Ik blijk ook een goeie 6 a 7 kg zwaarder dan ik dacht ;c. Oude weegschaal was kapot, daar woog ik tijdje geleden 71kg op. Op de nieuwe net 77 na het trainen. Even bij de sportschool het kunnen bevestigen huhu. Ben nu best lekker bezig. Heb nu zomaar wel eens zin om te fitnessen en kom mijn eigen afspraken gewoon na. Ook niet zo heel veel last meer dat vele boeren, dat scheelt ook heel veel. Zit binnen één of anderhalve week weer op al mijn oude gewichten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Meh failure op 90kg bench press, ook niet raar want ik dacht dat ik 85 deed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 smalle push-ups zijn triceps, schouders en borst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 [Youtube]GzxRhtZLItY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Ga het weer een beetje oppakken denk ik. Laatste paar maanden het trainen veelal links laten liggen, en niet echt op eten gelet. Ben heel veel kwijt ;c Ga mikken op 5x5x100 kg back squat, 3x5x140 kg deadlift en 5x5x80 kg bench press (om de grote 3 als uitgangspunten te nemen). Makkelijk te halen weer en prima om met een klein beetje liften te onderhouden. Wil die lifts hebben op een vetpercentage van ca 8-11%. Kracht terug winnen naar die getallen zal vrij vlot gaan lijkt me, daarna lekker half jaartje doen om op het juiste vetpercentage te komen voor de zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 (bewerkt) Beetje gelukt? Hier komende 4/5 dagen geen gym dus ga donderdag pas weer want ben een weekje weg.. De laatste workout was afgelopen zaterdag. Donderdag gewoon weer dezelfde gewichten pakken of moet het weer een beetje lager? Mis de komende dagen iig mn creatine, probeer wel eiwit hoog te houden. Over crea gesproken. Gebruik het nu bijna dagelijks sinds juli. Negen van de tien mensen zeggen dat je het elke dag gewoon kan innemen maar jij zei dat ik in september een week moet stoppen ofzo? Denk dat borst wel wat achterloopt op benen en lats. Niks aan te doen? Zit op 80kg squat en maar op 45 bp 2x geweest vorige week, verder geen tijd meer gehad. Vandaag ook weer. Volg een lekker simpel schematje, puur gericht op beetje terugwinnen wat ik kwijt ben en daarna onderhouden: Dag A: Back Squat 5x5 Bench Press 5x5 Bent-over Row 5x5 EZ-bar Curl 2x10 Lateral Raise 2x10 Dag B: Deadlift/Front Squat 3x5/5x5 (als dag B twee keer in een week is doe ik beide, anders alleen DL) Overhead Press 5x5 Pull-ups 5x5 Reverse Flies 3x10 Cable Pushdown 2x10 Onder ontwikkelde spieren zouden sneller moeten groeien dus zou in principe vanzelf bij moeten trekken, anders ligt het aan je trainen. Creatine zou ik aanraden 3 maanden nemen, dan 2 maanden stoppen. Niet 1 week stoppen, gewoon het effect weer weg laten trekken om de boel te ''resetten'' ahw. [spoiler=cyclen]http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12701809 ''Recent findings in healthy humans indicate that the beneficial effect on muscle function and muscle total creatine content may disappear when creatine is continuously ingested for more than two or three months.'' In de full-text wordt verwezen naar een aantal studies waaruit dat blijkt. 24 augustus 2015 bewerkt door Kweekie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Wat zijn goede bijoefeningen voor het squatten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Wat zijn goede bijoefeningen voor het squatten? Leg press, leg curl, stiff legged deadlift, farmer walks. Creatine _O_ Had mn riem een tandje strakker gezet en squatte 130kg x 3 easy, daarna gelijk alltime PR van 150kg x 1 gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 Dood hier zeg, sinds begin van bulk twee kilo erbij, gaat de goede kant op. 1RMs: Squat 140kg Deadlift 180kg Bench press 90kg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Sinds een maandje begonnen met fitnessen, maar nu heb ik een vraag waar ik zelf niet echt het antwoord op weet. Is cardio (~12 minuten) voor/na je oefeningen noodzakelijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Nee totaal niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Verklaar :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Verklaar :p De verklaarlast ligt niet bij mij volgens mij Waarom zou het noodzakelijk zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Wie eist bewijst. Jij stelt ('eist') dat het niet noodzakelijk is. Verklaar maar. Hij weet zelf het antwoord namelijk niet, daarom vraagt ie het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten