Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Fitness/Krachttraining

Oldskool

Aanbevolen berichten

Ik blijk ook een goeie 6 a 7 kg zwaarder dan ik dacht ;c. Oude weegschaal was kapot, daar woog ik tijdje geleden 71kg op. Op de nieuwe net 77 na het trainen. Even bij de sportschool het kunnen bevestigen huhu.

Ben nu best lekker bezig. Heb nu zomaar wel eens zin om te fitnessen en kom mijn eigen afspraken gewoon na. Ook niet zo heel veel last meer dat vele boeren, dat scheelt ook heel veel. Zit binnen één of anderhalve week weer op al mijn oude gewichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga het weer een beetje oppakken denk ik. Laatste paar maanden het trainen veelal links laten liggen, en niet echt op eten gelet. Ben heel veel kwijt ;c

Ga mikken op 5x5x100 kg back squat, 3x5x140 kg deadlift en 5x5x80 kg bench press (om de grote 3 als uitgangspunten te nemen). Makkelijk te halen weer en prima om met een klein beetje liften te onderhouden.

Wil die lifts hebben op een vetpercentage van ca 8-11%. Kracht terug winnen naar die getallen zal vrij vlot gaan lijkt me, daarna lekker half jaartje doen om op het juiste vetpercentage te komen voor de zomer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje gelukt?

Hier komende 4/5 dagen geen gym dus ga donderdag pas weer want ben een weekje weg.. De laatste workout was afgelopen zaterdag. Donderdag gewoon weer dezelfde gewichten pakken of moet het weer een beetje lager? Mis de komende dagen iig mn creatine, probeer wel eiwit hoog te houden.

Over crea gesproken. Gebruik het nu bijna dagelijks sinds juli. Negen van de tien mensen zeggen dat je het elke dag gewoon kan innemen maar jij zei dat ik in september een week moet stoppen ofzo?

Denk dat borst wel wat achterloopt op benen en lats. Niks aan te doen? Zit op 80kg squat en maar op 45 bp

2x geweest vorige week, verder geen tijd meer gehad. Vandaag ook weer. Volg een lekker simpel schematje, puur gericht op beetje terugwinnen wat ik kwijt ben en daarna onderhouden:

Dag A:

Back Squat 5x5

Bench Press 5x5

Bent-over Row 5x5

EZ-bar Curl 2x10

Lateral Raise 2x10

Dag B:

Deadlift/Front Squat 3x5/5x5 (als dag B twee keer in een week is doe ik beide, anders alleen DL)

Overhead Press 5x5

Pull-ups 5x5

Reverse Flies 3x10

Cable Pushdown 2x10

Onder ontwikkelde spieren zouden sneller moeten groeien dus zou in principe vanzelf bij moeten trekken, anders ligt het aan je trainen.

Creatine zou ik aanraden 3 maanden nemen, dan 2 maanden stoppen. Niet 1 week stoppen, gewoon het effect weer weg laten trekken om de boel te ''resetten'' ahw.

[spoiler=cyclen]http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12701809

''Recent findings in healthy humans indicate that the beneficial effect on muscle function and muscle total creatine content may disappear when creatine is continuously ingested for more than two or three months.''

In de full-text wordt verwezen naar een aantal studies waaruit dat blijkt.

bewerkt door Kweekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites